Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
zaterdag 1 mei 2010 om 00:24
quote:Helaholalalala schreef op 01 mei 2010 @ 00:23:
Ik heb ook nogal wat forummers irl ontmoet en idd ook van de sekspijlert. En dat zijn allemaal hele leuke mensen!
Mijn smaak is net als die van Solomio tuuk meer dan waanzinnig goed Dat die mensen van de sekspijler aardig zijn, is toch nog wel het meest frapant he? .. ze zijn alleen nogal aanrakerig..
Ik heb ook nogal wat forummers irl ontmoet en idd ook van de sekspijlert. En dat zijn allemaal hele leuke mensen!
Mijn smaak is net als die van Solomio tuuk meer dan waanzinnig goed Dat die mensen van de sekspijler aardig zijn, is toch nog wel het meest frapant he? .. ze zijn alleen nogal aanrakerig..
zaterdag 1 mei 2010 om 00:25
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 00:20:
Alle forummers zijn lief, en degene die niet lief zijn, komen niet naar een meeting.
Ik ken inmiddels aardig wat forummers irl (nou ja, kennen, ik heb ze ontmoet) en ze zijn stuk voor stuk leuk.
Dus ofwel ik heb een waanzinnig goede smaak, ofwel forummers zijn gewoon leuk.Ik wil een klein aantal forummers niet eens leren kennen. Dat is voor mij ook een reden geweest om niet naar de meeting te gaan.
Alle forummers zijn lief, en degene die niet lief zijn, komen niet naar een meeting.
Ik ken inmiddels aardig wat forummers irl (nou ja, kennen, ik heb ze ontmoet) en ze zijn stuk voor stuk leuk.
Dus ofwel ik heb een waanzinnig goede smaak, ofwel forummers zijn gewoon leuk.Ik wil een klein aantal forummers niet eens leren kennen. Dat is voor mij ook een reden geweest om niet naar de meeting te gaan.
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:23:
Gets BGB, dat is echt tegen het zere been.
Altijd gedacht dat ik best een beetje bijzonder was op het forum.
Nu blijkt dat ik al die tijd last had van waanideeen
Bijzonder normaal ben je, ja. Is dat ook al bijzonder?
Hoelang forum jij eigenlijk hier al, Iry?
Gets BGB, dat is echt tegen het zere been.
Altijd gedacht dat ik best een beetje bijzonder was op het forum.
Nu blijkt dat ik al die tijd last had van waanideeen
Bijzonder normaal ben je, ja. Is dat ook al bijzonder?
Hoelang forum jij eigenlijk hier al, Iry?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Helaholalalala schreef op 01 mei 2010 @ 00:23:
Mijn smaak is net als die van Solomio tuuk meer dan waanzinnig goed Volgens mij verstoren wij een gezellig onderonsje met onze serieuze reactie.
Mijn smaak is net als die van Solomio tuuk meer dan waanzinnig goed Volgens mij verstoren wij een gezellig onderonsje met onze serieuze reactie.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 1 mei 2010 om 00:26
zaterdag 1 mei 2010 om 00:27
zaterdag 1 mei 2010 om 00:27
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:24:
Onzichtbare muis, zou dat net zo hard gestraft worden als zielepiet?
Zomaar een vraag hoor Oeh, goeie..... weet ik niet. Zolang ik niks post over seks met al dan niet zichtbare muizen moet dat wel kunnen. Al blijft " seksbeest " een twijfekgeval.
Zomaar een vraag hoor Oeh, goeie..... weet ik niet. Zolang ik niks post over seks met al dan niet zichtbare muizen moet dat wel kunnen. Al blijft " seksbeest " een twijfekgeval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 1 mei 2010 om 00:28
quote:iry schreef op 01 mei 2010 @ 00:24:
Zomaar een vraag hoor Onzichtbaar muissie mag dan weer wel. Toch?
Zomaar een vraag hoor Onzichtbaar muissie mag dan weer wel. Toch?
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 00:26:
(effe tussen ons.. proberen we nu eigenlijk met z'n alleen BGB naar de volgende meet te lokken?)
Wat jij met jouw alleen probeert te doen, dat weet ik niet. Maar BGB overhalen... ik denk dat we nog eerder een eerlijk en consistent beleid op Viva hebben.
Oh wacht, daar mocht ik het niet meer over hebben, toch?
(effe tussen ons.. proberen we nu eigenlijk met z'n alleen BGB naar de volgende meet te lokken?)
Wat jij met jouw alleen probeert te doen, dat weet ik niet. Maar BGB overhalen... ik denk dat we nog eerder een eerlijk en consistent beleid op Viva hebben.
Oh wacht, daar mocht ik het niet meer over hebben, toch?
zaterdag 1 mei 2010 om 00:29