Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ja, klopt, het is schoolvakantie. Sommige scholen hebben zelfs 2 weken!

Nou, pas goed op jezelf (allemaal!)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Jullie schrijven wel heel erg snel. Maar de komende week heb ik vakantie, dus op een regenachtige dag lees ik het allemaal bij. Beloofd :-)

Mijn kaart naar Tsjechië is aangekomen. Een lege hurray, maar dat is geen verrassing na het lezen van haar profiel. Mijn kaartje naar Duitsland heeft er 15 dagen over gedaan, maar is wel positief ontvangen.

En nu ben ik zo ver dat ik acht kaartjes 'in de lucht' mag hebben. Vijf te versturen! Het zijn Amerika, Duitsland, Nederland (volgens mij niet van hier), Polen en Canada geworden. Leuk. Ik ga er vanmiddag even voor zitten.

Hebben jullie de Boomerangkaart van Barbapapa al gezien? Hij is voor moederdag, met de zwarte pluizenbol en Barbamama.
Hai, Even een kort berichtje, moet ondanks dat het vakantie is.. toch aan de studie!

Het gaat opzich wel aardig, behalve als mensen weer met conclusies en vooroordelen komen (die waren er altijd wel, maar kan ze nu slecht hebben even). Verder gewoon naast me neer gelegd alles, lekker leuke dingen doen komende week! Zin in!
Hoi

Ik heb een kaartje uit Frankrijk gekregen, leuk! Ze had wel een hele opsomming van plaatsnamen waar ze graag naar toe gaat, en daar had ik natuurlijk nog nooit van gehoord :P Wel even gegooglemapt(/d?) en ze woont vet mooi, vlakbij Parijs. Leuk om dat te zien!

En ik had een hurray uit Duitsland, zij vraagt nu of ik een 'thank you' card wil. Maar hmmz, wat is dan de bedoeling? Moet ik dan mijn adres sturen en stuurt ze dan zomaar een kaartje terug? Wel heel leuk, op haar profiel stond dat ze graag wilde weten wat m'n favo liedje is op dit moment (a night like this van Caro Emerald), en in haar reactie stond dat ze 't had geluisterd en dat ze nu een nieuw favoriet liedje heeft! Leuk he? :-)

Nu ben ik nog op zoek naar een kaart met heksen erop voor een meisje uit Rusland, vandaag naar 't nieuwe kaartenwinkeltje dat ik gisteren heb ontdekt! Waar Koninginnedag al niet goed voor is..! :D
Hoi hoi

De regenachtige dag is nu gekomen evelinemos, tenminste hier regent het...

Maar goed we vermaken ons wel gisteren nog een hurray ontvangen, Straks een adres aanvragen... en hij mag naar Duitsland... genoeg kaarten om uit te zoeken ;)
Leuk om jullie ervaringen allemaal te lezen. Ik word helemaal enthousiast. Morgen ga ik voor 2 weken naar Italië, misschien log ik in de vakantie wel even in, dan kan ik misschien nog wel kaartjes versturen vanuit Italië!

Have fun allemaal en tot over 2 weken!
Stay with me, let\'s just breathe.
Hier is het mooi weer :-), straks de keuken verder verbouwen.

Ik mocht 2 adressen aanvragen, de kaartjes mogen naar Japan en Finland :-)
Oh, heerlijk Toadette, 2 weken naar Italie! Waar ergens? En is het daar lekker weer nu?

Ik kan nog 1 nieuw adres aanvragen, dat doe ik morgen denk ik pas. Ga zo even m'n kaarten fotograferen en op de comp zetten, dan kan ik ze meteen uploaden als ik ze verstuur. En hier is het toch een en al regen, dus...
Janna, als het ooit een regenachtige dag is, ga ik mij daar ook mee bezig houden, te beginnen met mijn ontvangen kaarten
Pff Stef, word vaak zo moe van jouw klus-drang. Volgens mij lig je nooit een dag te luieren hè! Maar goed, je huis zal wel prachtig worden, dat is dan weer wel erg fijn.

Janna, ik ga 1 week naar Toscane en daarna een week naar Piobbico

Zit nu tijdens mijn lunch even vlug illegaal te forummen. Moet nl nodig gaan pakken. Vriend is boodschappen doen, dus kom hier toch even spieken!

Kennen jullie elkaar eigenlijk ook allemaal op de site van postcrossing?
Stay with me, let\'s just breathe.
Toa, ik moet wel want anders raken we niet klaar. Al wil J niet echt beginnen. We hebben nog 6 weken om alles af te krijgen dus tijd kort Maar ik zou ook gewoon willen blijven zitten in mijn zetel hoor, het klussen wordt nu nog maar een halfuurtje uitgesteld ofzo, veel doen we niet vandaag denk k (al was het maar tekenen op de muren waar alles moet komen, we mogen niet echt lawaai maken hier)

Ik ken bijna niemand hier op de PC-site, wel op het PC-forum maar op de site kom ik ze meestal toevallig tegen
Hier is het ook niet echt geweldig weer.

Dochterlief wilde vanmiddag bij oma eten dus straks naar oude-oma toe en dan neem ik haar weer mee naar huis.

Heb me wel even kunnen verdiepen in weekendjes weg.

En ik heb lekker een huisje geboekt voor ons viertjes *kijkt blij*

Eveline, klinkt leuk die barbapapa kaart.

Maar om nou even naar de bios te rijden om zo'n kaart te scoren vind ik ook nogal wat.

Heb wel vanmorgen nog 4 zeeland-kaarten bij de plaatselijke boekhandel.

Net twee adressen aangevraagt en kaarten geschreven.

Turkije en USA kwamen uit de grote toverhoed.

Ik heb nu 7 kaarten onderweg!
In sommige cafe's staan ook Boemrang kaarten. Maar wel minder dan eerst, heb ik het idee. Heb ze in ieder geval nog niet zien staan. Maar als iemand ze ziet: scoor er ook maar een paar voor mij dan!
Hier een kaart uit Rusland, van het Kremlin (Unesco dus Steph is blij).

Wij zijn hout gaan halen om een kooi te maken voor de konijnen (een fokker gevonden dus ik wil NU gaan kijken, over twee weken kan ik ze halen. als ik ze mooi vind) dat is nog duurder dan een kant-en-klaar-hok. Maar die vinden we niet mooi.
steph, je moet maken wat je mooi vindt :-) Dus als jij liever zelf iets maakt, waarom niet. Ik ben ook zelf bezig met mijn aquarium hoor, ik ga het ook zelf maken, mijn eiland, dan voorgekocht :-)
Is er trouwens ergens een overzicht wat allemaal in UNESCO zit per land? Want de site van UNESCO zelf vind ik niet zo overzichtelijk (heb al Justine Henin gevonden en carnaval van Binche)
**zwaait en verdwijnt ook weer snel**
@zazana heb een paar keer wat geschreven op t forum en lees de laatste tijd trouw mee!

@noa-lynn pas goed op je zelf, alleen jij weet hoe je jezelf voelt. Ken het maar al te goed, ben net hersteld van een bijna burnout

Vandaag leuke kaartjes gekocht bij Brassa in Arnhem en bij het winkeltje "Van Mij' in de kerkstraat in Arnhem hadden ze ook leuke kaartjes, niet zoveel als bij Brassa maar wel unieke.
Hm Brustel, ik ga eerste weekend van juni naar Arnhem, mss moet ik op zaterdag maar even een ritje kaartenwinkels doen

Het kaartje voor de hyvesruil is al geschreven! Had net nog zo'n kaartje liggen en was net bezig met mijn kaarten dus er onmiddellijk bijgenomen! Het ligt klaar, straks in de bus stoppen, al wordt die niet meer leeggemaakt voor morgenavond of maandag.
quote:StefanieV schreef op 01 mei 2010 @ 16:12:

Is er trouwens ergens een overzicht wat allemaal in UNESCO zit per land? Want de site van UNESCO zelf vind ik niet zo overzichtelijk (heb al Justine Henin gevonden en carnaval van Binche)Ik vind hem ook niet overzichtelijk maar dat is het. Wel balen uiteraard.
Oh spijtig steph.. Anders had k even gekeken wat er precies allemaal inzat, nuja ik vind het allemaal wel :-)
quote:StefanieV schreef op 01 mei 2010 @ 17:45:

Het kaartje voor de hyvesruil is al geschreven! Had net nog zo'n kaartje liggen en was net bezig met mijn kaarten dus er onmiddellijk bijgenomen! Het ligt klaar, straks in de bus stoppen, al wordt die niet meer leeggemaakt voor morgenavond of maandag.Huh, heb je al een adres dan? Ik nl. nog niet...
Ja Janna, een 5-tal min geleden gekregen. Mss is tine ze nog aan het doorsturen..

steph, er bestaat blijkbaar wel een lijst: http://whc.unesco.org/en/list Daar staat op bij welk land welke UNESCO hoort (al staat Justine Henin er bv niet tussen bij België.. )
Ja, dat zal dan wel Geduld he...
Haha, moet je echt krijgen hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven