Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 1 mei 2010 om 19:13
quote:Splinter02 schreef op 01 mei 2010 @ 18:02:
Ratteke, die laatste 2 foto´s zijn van dezelfde kat!
Had ik niet direct door. Achgossie, het beestje....
En Melan..... die oogjes..... ´t Is meer een Droopie dan een Melan!
Palmboom-poes is ook al zo droppig. Ondeugend liggen rollen, jaja hahaha ja leuk is die he. Ik vond m echt helemaal geweldig met die oortjes. Net een Scottish Fold.
Palmboom-poes is ook al zo droppig. Ondeugend liggen rollen, jaja hahaha ja leuk is die he. Ik vond m echt helemaal geweldig met die oortjes. Net een Scottish Fold.
zaterdag 1 mei 2010 om 19:22
quote:Splinter02 schreef op 01 mei 2010 @ 18:02:
Palmboom-poes is ook al zo droppig. Ondeugend liggen rollen, jaja
En als je dan niet snel komt om haar uit de stoel te 'verwijderen' (d.m.v. het op schoot nemen van hare majesteit) dan gaat ze kreetjes slaken om je uit te dagen.. Want het is niet leuk om stoute dingen te doen als er geen aandacht op volgt.
Zo weet ze ook precies wat ik vervelend vind (zitten op mijn laptop tas, de gerbil plagen, voor de tv gaan zitten, de slaapkamer in piepen) en wat vriend vervelend vindt (aan de cactus knagen, op tafel lopen). En dan zie je haar eerst kijken wie er thuis is en oplet, en dan gaat ze een actie verzinnen die bij die persoon aanslaat. Prachtig!
Palmboom-poes is ook al zo droppig. Ondeugend liggen rollen, jaja
En als je dan niet snel komt om haar uit de stoel te 'verwijderen' (d.m.v. het op schoot nemen van hare majesteit) dan gaat ze kreetjes slaken om je uit te dagen.. Want het is niet leuk om stoute dingen te doen als er geen aandacht op volgt.
Zo weet ze ook precies wat ik vervelend vind (zitten op mijn laptop tas, de gerbil plagen, voor de tv gaan zitten, de slaapkamer in piepen) en wat vriend vervelend vindt (aan de cactus knagen, op tafel lopen). En dan zie je haar eerst kijken wie er thuis is en oplet, en dan gaat ze een actie verzinnen die bij die persoon aanslaat. Prachtig!
zaterdag 1 mei 2010 om 19:41
Jazeker! Ze kijkt steeds naar je of je het wel ziet... Want ze is écht een aandachtstrekker, ligt ook het liefst de hele dag op schoot. Laptop heeft nu ook alweer plaats moeten maken voor madam. Ze loopt net zo lang over het toetsenbord tot je hem verwijdert. Maar goed dit gedrag vertoont ze vooral bij mij omdat ze weet dat ik altijd binnen no-time toegeef, haha! Kan Poes gewoon niet weerstaan he.
zaterdag 1 mei 2010 om 19:50
quote:boogje schreef op 01 mei 2010 @ 17:52:
[...]
Da's wel een hele mooie poes ook... hoe oud is ze? .. en hoeveel katten heb jij eigenlijk?Blanche is ongeveer een jaar of 2. Ze kan héél druk zijn en ze is doof dus ze mag niet los naar buiten. Haar verhaaltje staat hier
Zou wel grappig zijn als je echt interesse in haar zou hebben want de vorige keer waren er ook twee mogelijke adoptanten voor haar tegelijk en dan zou dat nu dus weer zo zijn.
Ik heb met Blache drie katten in huis. Blanche is op dit moment de enige Mirtoskat. Zou wel heel leuk zijn als ze naar een tetter zou gaan
[...]
Da's wel een hele mooie poes ook... hoe oud is ze? .. en hoeveel katten heb jij eigenlijk?Blanche is ongeveer een jaar of 2. Ze kan héél druk zijn en ze is doof dus ze mag niet los naar buiten. Haar verhaaltje staat hier
Zou wel grappig zijn als je echt interesse in haar zou hebben want de vorige keer waren er ook twee mogelijke adoptanten voor haar tegelijk en dan zou dat nu dus weer zo zijn.
Ik heb met Blache drie katten in huis. Blanche is op dit moment de enige Mirtoskat. Zou wel heel leuk zijn als ze naar een tetter zou gaan
zaterdag 1 mei 2010 om 19:50
Grmpf, same here Palmboom. En als je ze niet hun zin geeft, voel je je schuldig en dan krijgen ze het toch weer voor elkaar.
Pff, kben gewoon een softie.
Bieb, ZM lijkt helemaal geen last te hebben van die kap. Interesseert het hem niet?
Gelukkig kennen katten geen ijdelheid.....
Mylene, hoe is het met je hoofd?
Pff, kben gewoon een softie.
Bieb, ZM lijkt helemaal geen last te hebben van die kap. Interesseert het hem niet?
Gelukkig kennen katten geen ijdelheid.....
Mylene, hoe is het met je hoofd?
zaterdag 1 mei 2010 om 19:56
Nee,ZM maakt die kap helemaal niets uit.
Hij botst overal tegenaan en dan schud hij een keer en botst weer...simpel ding
Ik ga morgen proberen zn wond wat te wassen.
Van de week mocht ik er niet eens naar wijzen en dan had ik al een klauw in mn hand.
Maar geloof dat de pijn daar al minder wordt.
(en ik geef hem iedere dag nog novacam=pijnstiller,dat sceelt ook vast)
Er zit veel opgedroogd bloed.Yegh..
Hij botst overal tegenaan en dan schud hij een keer en botst weer...simpel ding
Ik ga morgen proberen zn wond wat te wassen.
Van de week mocht ik er niet eens naar wijzen en dan had ik al een klauw in mn hand.
Maar geloof dat de pijn daar al minder wordt.
(en ik geef hem iedere dag nog novacam=pijnstiller,dat sceelt ook vast)
Er zit veel opgedroogd bloed.Yegh..
zaterdag 1 mei 2010 om 20:08
Mylene inderdaad hoe is het met de hoofdpijn en de pc?
Mijn rode en zwarte kat zijn samen ook heel klef.
Maar dan ligt Blanche er gewoon een beetje bij:
Teckel is hier en dat vond ik een mooi moment om de katten even vlooienspul te geven. Was zo afleidend die knakworst die hier rondloopt
Voor Blanche was het de eerste keer dat ze teckel zag maar die heeft weinig problemen met hem. Ligt nu achter mij op de bankleuning met haar rug naar me toe te slapen.
Biebelie ziet er toch wel heftig uit hoor dat ZM. Moet je nu eigenlijk nog vaak op controle komen? Iets met dat dichtgroeien etc? Fijn dat hij zo weinig last van die kap lijkt te hebben.
Ratteke: Jij zei vorige keer al dat teckel hier was dat ik hem kon wassen (ik vond dat hij zo stonk). Zou dat ook met knaagdierenshampoo kunnen? Is meer in de dierenrichting dan babyshampoo. En nee, ik was niet van plan mijn konijnen te gaan wassen maar heb het gekregen.
MissLoki: Het is zeker nog niet gelukt met je internet? Ik las dat je nu twee konijnen hebt. Zorg je dan wel dat je ze echt uit elkaar houdt tot de castratie? Daarna zou je het beste kunnen koppelen op neutraal terrein. Ik heb mijn konijnen gekoppeld in een slaapkamer die ik schoongemaakt had met Dettol. Jij kan misschien ook de badkamer gebruiken of zo?
En nog even nieuwe foto's van Blanche:
Mijn rode en zwarte kat zijn samen ook heel klef.
Maar dan ligt Blanche er gewoon een beetje bij:
Teckel is hier en dat vond ik een mooi moment om de katten even vlooienspul te geven. Was zo afleidend die knakworst die hier rondloopt
Voor Blanche was het de eerste keer dat ze teckel zag maar die heeft weinig problemen met hem. Ligt nu achter mij op de bankleuning met haar rug naar me toe te slapen.
Biebelie ziet er toch wel heftig uit hoor dat ZM. Moet je nu eigenlijk nog vaak op controle komen? Iets met dat dichtgroeien etc? Fijn dat hij zo weinig last van die kap lijkt te hebben.
Ratteke: Jij zei vorige keer al dat teckel hier was dat ik hem kon wassen (ik vond dat hij zo stonk). Zou dat ook met knaagdierenshampoo kunnen? Is meer in de dierenrichting dan babyshampoo. En nee, ik was niet van plan mijn konijnen te gaan wassen maar heb het gekregen.
MissLoki: Het is zeker nog niet gelukt met je internet? Ik las dat je nu twee konijnen hebt. Zorg je dan wel dat je ze echt uit elkaar houdt tot de castratie? Daarna zou je het beste kunnen koppelen op neutraal terrein. Ik heb mijn konijnen gekoppeld in een slaapkamer die ik schoongemaakt had met Dettol. Jij kan misschien ook de badkamer gebruiken of zo?
En nog even nieuwe foto's van Blanche:
zaterdag 1 mei 2010 om 20:20
van wie is tekkel dan Klets?
Mag je hem wel wassen?
Ik zou het wel doen met dia shampoo.
Geloof dat de mensenvariant te agressief de vetlaag aanpakt.
Snel inzepen en afspoelen..
Had je die foto gekeken van het linkje?
Ja die is wel heftig (en ranzig)
zn nieuwe uitgang blijft open nu doordat hij weer rondloopt enzo en plassen natuurlijk,hij doet het goed!
Hoef niet naar controle alleen as donderdag de hechtingen eruit.
Weet niet of de kap al afmag dan.
Mylene,kun je niet beter een ibuprofennetje nemen?
Dat werkt wat beter dan paracetamol.
Mag je hem wel wassen?
Ik zou het wel doen met dia shampoo.
Geloof dat de mensenvariant te agressief de vetlaag aanpakt.
Snel inzepen en afspoelen..
Had je die foto gekeken van het linkje?
Ja die is wel heftig (en ranzig)
zn nieuwe uitgang blijft open nu doordat hij weer rondloopt enzo en plassen natuurlijk,hij doet het goed!
Hoef niet naar controle alleen as donderdag de hechtingen eruit.
Weet niet of de kap al afmag dan.
Mylene,kun je niet beter een ibuprofennetje nemen?
Dat werkt wat beter dan paracetamol.

zaterdag 1 mei 2010 om 20:45
Die shampoo kan prima. En Spijker heeft eens gezegd dat het ook wel met Dreft kan. Kan geen kwaad, afwasmiddel.
Hij vond badderen toch niet zo leuk? Als je een douchecabine hebt neem hem dan mee daarin. Je kleedt jezelf ook uit, is wel zo handig Neem niet al te heet water, hond natmaken, heb shampoo of dreft/afwasmiddel bij de hand, hond inzepen. En als je dat dan een beetje lekker doet vind ie het misschien ook nog eens niet zo erg. Dan goed afspoelen en afdrogen. Klus geklaard!
Ik wilde bijna zeggen, neem er een filmpje van maar doe maar niet als je zelf ook onder de douche gaat.
Succes er mee!
Hij vond badderen toch niet zo leuk? Als je een douchecabine hebt neem hem dan mee daarin. Je kleedt jezelf ook uit, is wel zo handig Neem niet al te heet water, hond natmaken, heb shampoo of dreft/afwasmiddel bij de hand, hond inzepen. En als je dat dan een beetje lekker doet vind ie het misschien ook nog eens niet zo erg. Dan goed afspoelen en afdrogen. Klus geklaard!
Ik wilde bijna zeggen, neem er een filmpje van maar doe maar niet als je zelf ook onder de douche gaat.
Succes er mee!

zaterdag 1 mei 2010 om 20:59
Ja goed geregeld toch
Boogje mocht je interesse hebben en denk voor overal waar hond staat maar kat:
http://www.mirtosanimalpr ... nlijst.php?dier_id=Blanch
Ik hoorde net dat ik volgnde week twee kittens van 4 maanden en een dame van 7 maanden krijg van Mirtos. Die van 7 maanden houdt niet zo van andere katten maar de andere mogelijke gastgezinnen hadden 10 katten of 6 katten dus dan is 'maar' 3 katten de beste optie.
Boogje mocht je interesse hebben en denk voor overal waar hond staat maar kat:
http://www.mirtosanimalpr ... nlijst.php?dier_id=Blanch
Ik hoorde net dat ik volgnde week twee kittens van 4 maanden en een dame van 7 maanden krijg van Mirtos. Die van 7 maanden houdt niet zo van andere katten maar de andere mogelijke gastgezinnen hadden 10 katten of 6 katten dus dan is 'maar' 3 katten de beste optie.
zaterdag 1 mei 2010 om 21:02
quote:Ratteke schreef op 01 mei 2010 @ 20:45:
Die shampoo kan prima. En Spijker heeft eens gezegd dat het ook wel met Dreft kan. Kan geen kwaad, afwasmiddel.
Succes er mee!
Ik heb anders een goddelijk lichaam hoor!
en wat een leuke reactie over Blanche daar word ik helemaal blij van
Succes er mee!
Ik heb anders een goddelijk lichaam hoor!
en wat een leuke reactie over Blanche daar word ik helemaal blij van

zaterdag 1 mei 2010 om 22:09
jullie herinneren vast mijn tranen nog over mijn schoonzus en diens vriend van een paar weken geleden. Nou het verhaal wordt nog mooier. Vandaag was ik op visite bij hun oma, toen dit tegen mij werd gezegd. 'we moeten jullie wat vertellen'.. 'ik ben zwanger'. Ik viel stil, voelde alle ogen op me gericht staan en moest wel feliciteren. Maar tegelijkertijd moest ik zo huilen. Ben heel erg overstuur. Die vent van haar heeft al 3 kinderen waar hij niet voor zorgt,zijn ex heeft hij in t ziekenhuis geslagen en die ex daarvoor heeft een omgangsverbod aangevraagd. Totaal geen leuke verstandige man van 35 dus. Oh.. Hoe kan ze zó stom zijn. Hij heeft geen eigen woning, woont bij vrienden die aan drugs dealen en gaat van vriend naar vriend. Zij woont nog thuis. Beide hebben geen werk. Waarom worden zulke mensen niet verplicht gesteriliseerd.klinkt hard, maar ik voel me nu wel zo. Sorry dames. Moest t er even uit gooien. +gilt uit frustratie+
Poelepoelepoelepoes!
zaterdag 1 mei 2010 om 22:53
Ik ben helemaal gek op Blanche, maar ik zit zo moeilijk, en met de katten, hoewel ik echt denk dat het misschien goed zou komen, maar ik moet even financieel alles goed krijgen. Ik heb nu 500 euro per maand te kort dus ik vind het niet financieel verantwoord om meer op mijn nek te nemen. Maar ze gaat mij aan mij hart, ik vind haar lief en mooi, en had altijd een witte willen hebben. Het is een schat. En ik zou er veel tijd in kunnen steken om haar gebarentaal te leren. Ze zou het wel vn Bo op pikken, hoewel hij het snapt maar makkelijker met spraak reageert. Maar hij kijkt me ook altijd aan van ik doe het voor je maar kan je wel voortaan weer even nórmaaal doen. Hij kijkt ook altijd om zich heen of ik het tegen hem heb met die gebarentaal. Ze reageren zooooo goed op hun naam, hoef ik maar 1 keer te zeggen. Dus als hij mij ziet gebaren denkt hij volgens mij ook dat ik gek ben. Is ook zo want hij is niet doof maar het leek mij makkelijk als hij ook alleen op gebaren reageerde. De andere weten nu wat ik bedoel maar vertikken het meestal om de gebaren op te volgen.
Zo, ik heb net 1 gehaktballetje op vandaag, dus het gaat weer de goede kant op. Supermarkt ging mijn hoofd toch niet redden. Gelukkig zijn de winkels hier ook zondag open.
Zo, ik heb net 1 gehaktballetje op vandaag, dus het gaat weer de goede kant op. Supermarkt ging mijn hoofd toch niet redden. Gelukkig zijn de winkels hier ook zondag open.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 1 mei 2010 om 22:58
Wat een heerlijke foto's zag ik weer voorbijkomen!!!
Boogje Welkom, welkom!! Leuk, een Tettereur er bij!!
Biebelie Sjiek, dat lakleren randje bij ZM z'n zwarte vacht
MV Ik vind je altijd zó leuk schrijven, over de gebarentaal en hoe Bo er op reageert!
Heartwork Kan goed begrijpen dat het je zo aangrijpt.. Zou denk ik ook niet weten wat je er mee moet eigenlijk, moeilijk..
Boogje Welkom, welkom!! Leuk, een Tettereur er bij!!
Biebelie Sjiek, dat lakleren randje bij ZM z'n zwarte vacht
MV Ik vind je altijd zó leuk schrijven, over de gebarentaal en hoe Bo er op reageert!
Heartwork Kan goed begrijpen dat het je zo aangrijpt.. Zou denk ik ook niet weten wat je er mee moet eigenlijk, moeilijk..
Iets anders
zaterdag 1 mei 2010 om 23:16
Heartwork: Wat ontzettend rot. Is haar oma bijvoorbeeld dan wel blij met die zwangerschap in deze situatie? Ik denk dat schoonzus pas aan die andere kinderen gaat denken als haar eigen kind in die positie zit. Waarom zou hij het nu anders doen?
MV: Dat is precies mijn reden om Blanche niet zelf te houden hoor. Ik vind het financieel gezien onverantwoord om dat te doen. Ik zag je al hele verjaardagstaarten maken voor dr verjaardag etc. en het leukst zou het zijn als ze bij een tetter zou komen.
MV: Dat is precies mijn reden om Blanche niet zelf te houden hoor. Ik vind het financieel gezien onverantwoord om dat te doen. Ik zag je al hele verjaardagstaarten maken voor dr verjaardag etc. en het leukst zou het zijn als ze bij een tetter zou komen.

zaterdag 1 mei 2010 om 23:21
Hier is het Slofje weer! Dames dit is voor mij niet bij te benen zeg!!!!!!! Ben je ff een dagje weg . Ik wordt denk ik een parttime tetterette, die er af en toe een opmerking of zo tegen aan gooit! Mag dat ook?
Wat ik wel heel leuk vond om te lezen is dat Kletsmajoor katten opvangt uit Griekenland. Ik ben namelijk samen met een vriendin altijd bezig om voer, medicijnen e.d. in te zamelen voor diverse asiels en opvangcentra in binnen- en buitenland, waaronder Samos en Malta. Deze asielen zijn meer voor honden en zij doen ook aan plaatsing in duitsland en nederland. Maar het asiel op Samos heeft ook voederplekken voor katten. Wil graag meer weten en misschien kunnen wij nog wat voor elkaar betekenen. Er kan namelijk nog altijd wel een adresje bij, al is het maar eenmalig.
En wat een mooie dame is Blanche zeg!! Ben gek op van die schele oogjes!
Wat ik wel heel leuk vond om te lezen is dat Kletsmajoor katten opvangt uit Griekenland. Ik ben namelijk samen met een vriendin altijd bezig om voer, medicijnen e.d. in te zamelen voor diverse asiels en opvangcentra in binnen- en buitenland, waaronder Samos en Malta. Deze asielen zijn meer voor honden en zij doen ook aan plaatsing in duitsland en nederland. Maar het asiel op Samos heeft ook voederplekken voor katten. Wil graag meer weten en misschien kunnen wij nog wat voor elkaar betekenen. Er kan namelijk nog altijd wel een adresje bij, al is het maar eenmalig.
En wat een mooie dame is Blanche zeg!! Ben gek op van die schele oogjes!