Good luck!
zaterdag 1 mei 2010 om 21:19
Obstakel aan mijn kant, dus ik stond braaf te wachten tot verkeer van de andere kant gepasseerd was. Bokkelul trok met noodgang op want hij dacht dat ik geparkeerd stond
Hij heeft keurig netjes op formulier aangegeven ook dat het zijn fout was, dus ga er gewoon vanuit dat het goed via de verzekering gaat.
Kan er goed mee rijden hoor, zijn er helemaal mee naar Casa Cin gereden voor communiefeest van Sam en zijn weer heel terug
Wat een dame die Sam, lijkt qua scherpe tong sprekend op haar moeder
Hij heeft keurig netjes op formulier aangegeven ook dat het zijn fout was, dus ga er gewoon vanuit dat het goed via de verzekering gaat.
Kan er goed mee rijden hoor, zijn er helemaal mee naar Casa Cin gereden voor communiefeest van Sam en zijn weer heel terug
Wat een dame die Sam, lijkt qua scherpe tong sprekend op haar moeder
zaterdag 1 mei 2010 om 21:50
Leuke foto's, Star!! Ze ziet er idd damesachtig uit. En Cee ook, wat heeft ze een lang haar!! Was het gezellig daar?
Sommige titels blijven in je geheugen gegrift. B.v. Die van 'Go Amaal..' Waarbij soms Anaal werd gelezen.
En Goog Luck gaat ook niet uit mijn systeem.
Morgen naar Mary Poppins in S.
Leuk he, Star.
Sommige titels blijven in je geheugen gegrift. B.v. Die van 'Go Amaal..' Waarbij soms Anaal werd gelezen.
En Goog Luck gaat ook niet uit mijn systeem.
Morgen naar Mary Poppins in S.
Leuk he, Star.