Vandaag Koninginnedag

30-04-2010 16:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forumgenoten (ik kan moeilijk zeggen Landgenoten, omdat niet iedereen hier op het forum zit),



Vandaag is het Koninginnedag, en het forum is mooi oranje gekleurd. Omdat ik ervan bewust ben, heb ik besloten:

- dat vandaag tot aan 0:00 mijn berichten oranje gekleurd zijn;

- dat op de Bevrijdingsdag mijn berichten ook oranje zijn;

- dat in erg serieuze topics mijn berichten gewoon zwart zijn.



Wat hebben jullie op Koninginnedag gedaan, of wat zijn jullie van plan om te doen?



Ik zou vanavond nog wel uit willen, maar ik moet ook voorzichtig zijn met mijn elleboog.



Lang leve Beatrix, de Koningin!
World of Warcraft: Legion
Bankgehangen en lekker op tv naar koninginnedag gekeken. Ondertussen de prachtige commentaren van hier op mijn mobiel gekeken en dubbel gelegen. Een doos oranje tompoucen ingeslagen, verwachtte wel aanloop, niemand geweest. Sja wat doe je dan, weggooien is zonde
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn huis schoongemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chatterly schreef op 30 april 2010 @ 19:05:

Een doos oranje tompoucen ingeslagen, verwachtte wel aanloop, niemand geweest. Sja wat doe je dan, weggooien is zonde Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht? Ik ben dol op tompoezen. (ik gebruik de Nederlandse spelling) Stom, stom, stom...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
En toen waren mijn berichten weer zwart.
World of Warcraft: Legion
Om ff door te gaan op koninginnedag: Het verbaast me dat heel veel Nederlanders het Wilhelmus niet kennen. Ik vind dat zo raar! Zeker de jeugd kent het niet. Verder dan 2 regels komen ze niet. Ik weet het: ook ik heb gefaald bij het opvoeden. Mijn kinderen komen niet verder dan die 2 regels. Echt een gebrek aan de opvoeding!
Waar zou je het Wilhelmus moeten leren? Op school gebeurt dat niet. Raar eigenlijk.
Heb er totaal geen behoefte aan het Wilhelmus te kennen........zou echt niet weten waarom!
Ik heb een heleboel dingen op school moeten leren, waar ik geen behoefte aan had.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het ook niet hoor, maar ik heb me wel verdiept in de geschiedenis van de tekst en de melodie van het Wilhelmus. De melodie schijnt een Franse oorsprong te hebben. Meer informatie over het Wilhelmus op



http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmus
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven