Postcrossing 4
zondag 2 mei 2010 om 15:03
quote:justme80 schreef op 01 mei 2010 @ 12:35:
De regenachtige dag is nu gekomen evelinemos, tenminste hier regent het...
Gister was ik nog erg druk met natregenen en verjaardagvieren, maar vandaag is het nog niet zo regenachtig. Ik ben helemaal bij!
@tine2804: Ik zag mijn naam niet in de lijst voor de hyvesruil staan. Heb je mijn mailtje niet gehad Volgende keer beter.
@noa_lynn: Wat een verhaal! Het blijft spannend. Ben je niet bang dat hij of zijn vriendin het hier een keer leest?
@Anita1973: Zijn de Boomerangkaarten bij jou alleen in de bios te krijgen? Wat jammer. Ik vind ze lang niet altijd leuk, maar soms zit er zo maar eentje tussen. Ik vond deze in de schouwburg -zoekt even naar een -. Helaas waren er nog maar drie, dus ik kan ze niet naar jullie rond sturen. Als ik zo nog eens tegen kom, neem ik een grote stapel mee.
@sweetcandy: Wat raar dat je nooit 'stats' krijgt! Ik heb geen idee hoor, maar zou dat iets zijn dat je uit kan vinken en heb je dat per ongeluk gedaan? Het is wel iets nieuws, van de laatste maanden.
En dan mijn statistieken van april:
Days your mailbox was happy: 7
Country ranking by sent: 1220th
Country ranking by distance: 1257th
Postcards sent: 12 (van 60)
Postcards received: 10 (van 56)
Ik zag dat jullie ook jullie favorieten hebben geshowd.
Mijn favoriet van april (4 keer) is:
En all times (11 keer):
Ik heb trouwens nog nooit een kaart favoriet gemaakt die niet door mij ontvangen of verstuurd is. Dat voelt een beetje raar ofzo. Doen jullie dat wel?
De regenachtige dag is nu gekomen evelinemos, tenminste hier regent het...
Gister was ik nog erg druk met natregenen en verjaardagvieren, maar vandaag is het nog niet zo regenachtig. Ik ben helemaal bij!
@tine2804: Ik zag mijn naam niet in de lijst voor de hyvesruil staan. Heb je mijn mailtje niet gehad Volgende keer beter.
@noa_lynn: Wat een verhaal! Het blijft spannend. Ben je niet bang dat hij of zijn vriendin het hier een keer leest?
@Anita1973: Zijn de Boomerangkaarten bij jou alleen in de bios te krijgen? Wat jammer. Ik vind ze lang niet altijd leuk, maar soms zit er zo maar eentje tussen. Ik vond deze in de schouwburg -zoekt even naar een -. Helaas waren er nog maar drie, dus ik kan ze niet naar jullie rond sturen. Als ik zo nog eens tegen kom, neem ik een grote stapel mee.
@sweetcandy: Wat raar dat je nooit 'stats' krijgt! Ik heb geen idee hoor, maar zou dat iets zijn dat je uit kan vinken en heb je dat per ongeluk gedaan? Het is wel iets nieuws, van de laatste maanden.
En dan mijn statistieken van april:
Days your mailbox was happy: 7
Country ranking by sent: 1220th
Country ranking by distance: 1257th
Postcards sent: 12 (van 60)
Postcards received: 10 (van 56)
Ik zag dat jullie ook jullie favorieten hebben geshowd.
Mijn favoriet van april (4 keer) is:
En all times (11 keer):
Ik heb trouwens nog nooit een kaart favoriet gemaakt die niet door mij ontvangen of verstuurd is. Dat voelt een beetje raar ofzo. Doen jullie dat wel?
zondag 2 mei 2010 om 15:08
Ja, dat doe ik wel gewoon. Dat vind ik wel leuk eigenlijk. En als mensen dan niet weten wat ze je moeten sturen, kunnen ze daarnaar kijken. Ik kijk soms bij mensen die ik ken welke zij hebben gestuurd of hebben ontvangen of soms bij die op de site en dan klik ik gewoon aan wat ik leuk vind.
Zijn trouwens alle drie leuke kaarten!!
Zijn trouwens alle drie leuke kaarten!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
zondag 2 mei 2010 om 15:23
Goedemiddag lieve postcrossers!
Chayuz: wat leuk dat je op ons gedronken hebt! (vooral voor jouzelf, haha). maar hoe kom je er toch bij dat ik last heb van een verkoudheid? Men, zou er alles voor over hebben dat ik slechts aan een onschuldige verkoudheid lijd..
Ik heb ook mijn stats binnen en ik sta op nr 190!
In april 13 sent en 13 received en mn mailbox was 9 dagen happy.
Ik heb gisteravond en daarnet een stel kaarten geschreven, ben nu wel in the mood, dus ga straks ook nog even een official aanvragen.
Hier is het ook regenachtig en koud..brrr. Ik kwam toch al niet buiten eigenlijk, maar dit nodigt ook niet uit.
Zeg Noa-Lyn... misschien moet ik je toch eens voorstellen aan mijn buurman. Hij is best lief, heel attent, geeft niet snel op, stuurt rustig liefdesverklaringen en kaartjes (ja van die echte in de brievenbus!!). Het is alleen gewoon niks voor mij. Maar he, smaken verschillen he?! Wie weet... hij is 33 trouwens.
Hij heeft ook hyves volgens mij, kun je even spieken...:-p
Chayuz: wat leuk dat je op ons gedronken hebt! (vooral voor jouzelf, haha). maar hoe kom je er toch bij dat ik last heb van een verkoudheid? Men, zou er alles voor over hebben dat ik slechts aan een onschuldige verkoudheid lijd..
Ik heb ook mijn stats binnen en ik sta op nr 190!
In april 13 sent en 13 received en mn mailbox was 9 dagen happy.
Ik heb gisteravond en daarnet een stel kaarten geschreven, ben nu wel in the mood, dus ga straks ook nog even een official aanvragen.
Hier is het ook regenachtig en koud..brrr. Ik kwam toch al niet buiten eigenlijk, maar dit nodigt ook niet uit.
Zeg Noa-Lyn... misschien moet ik je toch eens voorstellen aan mijn buurman. Hij is best lief, heel attent, geeft niet snel op, stuurt rustig liefdesverklaringen en kaartjes (ja van die echte in de brievenbus!!). Het is alleen gewoon niks voor mij. Maar he, smaken verschillen he?! Wie weet... hij is 33 trouwens.
Hij heeft ook hyves volgens mij, kun je even spieken...:-p
zondag 2 mei 2010 om 16:40
quote:Janna80 schreef op 02 mei 2010 @ 16:08:
[...]
Teveel biertjes?
Whaha, ja dat denk ik ook!
Maar het geeft niet hoor!
Je Avatar is zeker leuk, Eveline. Nijntje is flink populair ook bij postcrossing merk ik.
Ik zag een keer uberschattige nijntje knuffels bij een tuincentrum staan. Een met een jurkje aan en een met ehh, nou ja, jongenskleertjes aan. Dus ik roepen: aaaahhh leuuukkk een jongensnijn!! Maar ze is en blijft natuurlijk gewoon een meisje
[...]
Teveel biertjes?
Whaha, ja dat denk ik ook!
Maar het geeft niet hoor!
Je Avatar is zeker leuk, Eveline. Nijntje is flink populair ook bij postcrossing merk ik.
Ik zag een keer uberschattige nijntje knuffels bij een tuincentrum staan. Een met een jurkje aan en een met ehh, nou ja, jongenskleertjes aan. Dus ik roepen: aaaahhh leuuukkk een jongensnijn!! Maar ze is en blijft natuurlijk gewoon een meisje
zondag 2 mei 2010 om 16:48
zondag 2 mei 2010 om 18:05
Natuurlijk net als ik door de regen naar de brievenbus gelopen ben, krijg ik nog een hurray. Nou ja, het is toch 18u geweest... Wel een leuke, hij is ook voor jullie :
"Hi all of you,
thanks for your card. Sent form a postcrossing meeting? Great.
Take care. Be good.
"Hi all of you,
thanks for your card. Sent form a postcrossing meeting? Great.
Take care. Be good.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
zondag 2 mei 2010 om 18:13