Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik heb nog helemaal nooit stats ontvangen :( Beetje jammer wel, want die cijfertjes zijn leuk om eens te zien!
Noa_lynn, zelfs met drie accounts heb je een happy mailbox. Net zo vaak als ik met één account.....
Echt niet sweetcandy? Het is zo'n zelfde bericht als een hurray. In je mailbox dus! Raar!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:justme80 schreef op 01 mei 2010 @ 12:35:

De regenachtige dag is nu gekomen evelinemos, tenminste hier regent het...

Gister was ik nog erg druk met natregenen en verjaardagvieren, maar vandaag is het nog niet zo regenachtig. Ik ben helemaal bij!

@tine2804: Ik zag mijn naam niet in de lijst voor de hyvesruil staan. Heb je mijn mailtje niet gehad Volgende keer beter.

@noa_lynn: Wat een verhaal! Het blijft spannend. Ben je niet bang dat hij of zijn vriendin het hier een keer leest?

@Anita1973: Zijn de Boomerangkaarten bij jou alleen in de bios te krijgen? Wat jammer. Ik vind ze lang niet altijd leuk, maar soms zit er zo maar eentje tussen. Ik vond deze in de schouwburg -zoekt even naar een -. Helaas waren er nog maar drie, dus ik kan ze niet naar jullie rond sturen. Als ik zo nog eens tegen kom, neem ik een grote stapel mee.

@sweetcandy: Wat raar dat je nooit 'stats' krijgt! Ik heb geen idee hoor, maar zou dat iets zijn dat je uit kan vinken en heb je dat per ongeluk gedaan? Het is wel iets nieuws, van de laatste maanden.

En dan mijn statistieken van april:

Days your mailbox was happy: 7

Country ranking by sent: 1220th

Country ranking by distance: 1257th

Postcards sent: 12 (van 60)

Postcards received: 10 (van 56)

Ik zag dat jullie ook jullie favorieten hebben geshowd.

Mijn favoriet van april (4 keer) is:

En all times (11 keer):

Ik heb trouwens nog nooit een kaart favoriet gemaakt die niet door mij ontvangen of verstuurd is. Dat voelt een beetje raar ofzo. Doen jullie dat wel?
Ja, dat doe ik wel gewoon. Dat vind ik wel leuk eigenlijk. En als mensen dan niet weten wat ze je moeten sturen, kunnen ze daarnaar kijken. Ik kijk soms bij mensen die ik ken welke zij hebben gestuurd of hebben ontvangen of soms bij die op de site en dan klik ik gewoon aan wat ik leuk vind.

Zijn trouwens alle drie leuke kaarten!!
Goedemiddag lieve postcrossers!

Chayuz: wat leuk dat je op ons gedronken hebt! (vooral voor jouzelf, haha). maar hoe kom je er toch bij dat ik last heb van een verkoudheid? Men, zou er alles voor over hebben dat ik slechts aan een onschuldige verkoudheid lijd..

Ik heb ook mijn stats binnen en ik sta op nr 190!

In april 13 sent en 13 received en mn mailbox was 9 dagen happy.

Ik heb gisteravond en daarnet een stel kaarten geschreven, ben nu wel in the mood, dus ga straks ook nog even een official aanvragen.

Hier is het ook regenachtig en koud..brrr. Ik kwam toch al niet buiten eigenlijk, maar dit nodigt ook niet uit.

Zeg Noa-Lyn... misschien moet ik je toch eens voorstellen aan mijn buurman. Hij is best lief, heel attent, geeft niet snel op, stuurt rustig liefdesverklaringen en kaartjes (ja van die echte in de brievenbus!!). Het is alleen gewoon niks voor mij. Maar he, smaken verschillen he?! Wie weet... hij is 33 trouwens.

Hij heeft ook hyves volgens mij, kun je even spieken...:-p
190!! Wat hoog!

Ik moet nog steeds de regen in om naar de brievenbus te lopen...
Ik ook Janna! De kaartjes die ik gister schreef zitten al in de bus. Op één na. Die lag nog in de scanner. Als de lucht klaart ga ik. Ga je mee?
Hej!! Je hebt een nijntje avatar! Leuk is ie!!

Ja, ik ga zo ook maar. Denk niet dat het nog droog gaat worden voor 18u.

Ik stuur jou wel een kaartje Eveline, dan doe je toch nog een beetje mee
Oeps Kozoo, excuses, geen idee hoe ik daar bij kom dan, verkeerde hersencel die dingen door elkaar haald, sorry
quote:chayuz schreef op 02 mei 2010 @ 16:06:

Oeps Kozoo, excuses, geen idee hoe ik daar bij kom dan, verkeerde hersencel die dingen door elkaar haald, sorry Teveel biertjes?
nou Janna, als dat zo snel zou gaan was niet best, ben nu echt aan het denken hoe ik er toch bijkom :-S stomstom
@Janna. Leuk is ie hè? Ik heb deze kaart laatst verstuurd, die is uiteraard héél goed ontvangen
Ja, hij zij is echt lief! Die wordt vast ook favoriet gemaakt!
Nijntje is echt heel lief!

Zag pas bij iemand dat ze dribbel-kaarten had verstuurd, daar wil ik ook nog eens voor gaan rondkijken.
Ja, via de tnt site kun je die kopen. Met bijpassende postzegels! 't zijn verjaardagskaarten.
quote:Janna80 schreef op 02 mei 2010 @ 16:08:

[...]

Teveel biertjes?

Whaha, ja dat denk ik ook!

Maar het geeft niet hoor!

Je Avatar is zeker leuk, Eveline. Nijntje is flink populair ook bij postcrossing merk ik.

Ik zag een keer uberschattige nijntje knuffels bij een tuincentrum staan. Een met een jurkje aan en een met ehh, nou ja, jongenskleertjes aan. Dus ik roepen: aaaahhh leuuukkk een jongensnijn!! Maar ze is en blijft natuurlijk gewoon een meisje
Ja, ik vind haar ook echt leuk! Als klein kind trouwens ook al hoor. Heb alle boekjes gelezen, met m'n ouders samen. Kende alles uit m'n hoofd, door het vaak voorgelezen worden.
@chayuz: Ik was grieperig deze week... Misschien bedoelde je mij?

@Janna80: Ja ik schrijf idd ook op het topic over rijlessen...

Mijn mailbox was 14 dagen happy en ik ben iets van 1600e haha op de ranglijst.

Ik ga morgen 2 nieuwe adressen aanvragen en het kaartje voor de hyvesruil posten.
De nijntje-kaarten ken ik via de tnt-site.

Heb op de tnt-site ook een keer kaarten van Blijdorp gekocht.

Nu dribbel nog zien te vinden .
Ze hebben nu 3 van die pakketjes met 3 kaarten en postzegels, van nijntje, dribbel dikkie dik en donald duck.

Oh, ik heb me vergist!
Geeft niet, zoek gewoon verder..

Misschien heeft ArtUnlimited wel dribbel.
Andres stuur je die persoon toch gewoon een berichtje dat je die kaart zo leuk vindt en waar ze die heeft gekocht?
Natuurlijk net als ik door de regen naar de brievenbus gelopen ben, krijg ik nog een hurray. Nou ja, het is toch 18u geweest... Wel een leuke, hij is ook voor jullie :

"Hi all of you,

thanks for your card. Sent form a postcrossing meeting? Great.

Take care. Be good.
Noa, via google kan ik ze niet vinden. Misschien was de kaart die je zag in het buitenland gekocht, zo ver heb ik nog niet voor je gezocht. En anders moet je ze zelf maken, er zit niks anders op

De kaart van Nijntje heb ik trouwens gewoon bij een Bruna gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven