Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Janna, nu heb je voor morgen ook alvast een wandelingetjesdoel
Nijntje is inderdaad goed vertegenwoordigd .

Geeft me ook weer een goed doel om doelgericht kaartjes te shoppen, wil ook nog Hello Kitty kaartjes.
De tekenaar van Dribbel is een Britse kinderboekenschrijver, Eric Hill..

Maar nog geen kaartjes van Dribbel gevonden, wel plaatjes.
Ik hbe net weer een leuke site met kaarten ontdekt: Klik! De verzendkosten lijken hoog, maar als je alleen kaarten besteld, worden ze aangepast.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik zoek kaarten van Platvoetje, dat heksje. Weet iemand waar je die kan kopen?

Veel te leuke site Janna en bedankt............
Kozoooo, ik wil ook wel zo'n buurman! Grappig hoor, een man die daar van houdt!

Ik ga een swap doen met iemand uit Rusland. 2 kaartjes! Ben helemaal weg van die mooie kastelen/paleizen daar!! Normaal gesproken maakte ik ook alleen kaartjes favoriet die ik zelf heb ontvangen, nu toch ook een paar anderen favoriet gemaakt

Vandaag flink bezig geweest met opruimen en schoonmaken, voelt heerlijk nu het klaar is!

Mijn huisgenootje wil waarschijnlijk ook aan postcrossing gaan doen, dat wordt een strijd om de brievenbus binnenkort
Bedank Noa maar, want ik was aan het googelen door Dribbel!
Janna wat een leuke site! Word je alleen zo hebberig van...

En sweetcandy: mn buurman is best schattig. Hij verwacht er alleen veel meer van en daarom hou ik het maar af.
quote:Janna80 schreef op 02 mei 2010 @ 19:22:

Bedank Noa maar, want ik was aan het googelen door Dribbel!

Haha, geef je nu gewoon mij de schuld .

Dribbel enzo zijn gewoon heel lief..
Janna!! ik kan mij herrinneren dati k daar vroeger een kaart van heb gehad, maar serieus nooit geweten dat het van een kinderboek is! er ligt mij iets van bij dat het een onderdeel was van de kinderpostzegelkaarten!! misschien daar eens op zoeken??
Helleuw... Volgens mij heb ik ook dribbelkaart(en) gehad... ook van kinderpostzegels.

Mijn stats:

April Ever

Postcards sent 20 256

Postcards received 21 251

Days your mailbox was happy: 12

Country ranking by sent: 197th

Country ranking by distance: 240th

Zo eerst dochter naar bed brengen daarna even uitgebreid reageren.
Heeft een van jullie weleens ansichtkaarten van de Thunderbirds gezien? Van de jaren 60 serie uiteraard, niet van de modernere film.

Edit: Hmm, ze staan gewoon op marktplaats, maar daar zijn ze me iets te duur op het eerste gezicht.
@Noa-Lynn: vind je ook megastoer!

@Anita... erg weer zo vandaag he.. pfff we staan op de camping.. maarre brrr wel koud.

@sweetcandy, misschien in je map ongewenst, dat daar de stats binnenkomen?

@brutsel, leuk he als je een kaartje voor diegene kan vinden!

@evelinemos: die barbapapa kaart is leuk!!! Hier kunnen we in de buurt niet van die boomerang kaarten krijgen...

Maak trouwens wel vaker kaarten favoriet die niet van mij zijn, zodat ook andere mensen weten wat ik leuk vind. Zo had ik laatst bij iemand in de favorieten gekeken ( had niet zo 123 een kaartje vanuit haar profiel, maar wel van haar favorieten, ze was er helemaal blij mee!!!

Mooie kaarten zijn dat!!!
Woooow wat hebben jullie weer veel gepost.

Heb bijna alles gelezen, maar het is te laat op de avond om overal op te reageren. Mijn geheugen laat mij in de steek.

Zie dat er weer een nieuwe hyves-ruil is geweest. Jammer, die heb ik gemist.

Leuke Barbapapa kaart, helaas hebben wij op school geen boomerang kaarten meer en zou niet weten waar ik ze nog wel vandaan kan halen.
Ja, leuke site he. Ik heb wat Pippi Langkous en Kikker kaarten besteld. En meteen een mailtje met wat ik over moest maken en dan worden ze morgen of dinsdag verzonden. Prima.

Nee, hier heb je ook niet op veel plekker boemrang kaarten helaas...
Hier drie grijze, saaie dagen achter de rug. Niet actief met koninginnedag geweest, geen puf. Kinderen hielden een pyjamadag, man was druk met zijn zeilboot bezig en ik heb alleen maar stapels achterstallig leesvoer weggewerkt.

Ik zag allemaal scores langskomen en heb mijn lijstje van april ook eens bekeken:

Verzonden: 21

Ontvangen: 16

Blije busdagen: 12

Plaats 1177 & 1323

Ben helemaal bijgelezen, maar het is teveel om op alles te reageren dus ik pik er wat dingen uit:

@Noa-Lynn: het 'buurman rode draad verhaal' wordt steeds leuker. Ik hoop dat jouw gezondheid dezelfde lijn volgt

@Janna: je had weer een link naar een leuke site, alleen bij mij bleven de verzendkosten toch op een hoog bedrag staan en heb toen toch maar niks besteld.

Ik heb vorig jaar kaarten van dat heksje gezien bij een kinderboekenwinkel in Groningen

@Eveline: mijn broer heeft stapels Thunderbirdskaarten op zolder liggen, maar daar mag ik niet aankomen Ik zag ze ook op Ebay staan.

@Justme: ik kijk ook altijd bij het favorietenlijstje van degene die ik een kaart mag sturen. En baal er dan ook van als iemand geen duidelijk profiel heeft en ook geen favo's. Mijn favolijst is een beetje uitgedijd ben ik bang, 700 stuks

@Kozoo: ook al zie jij jouw buurman niet zitten, aandacht is toch altijd leuk!?

Heeft het weer nog invloed op jouw ziektebeeld? Minder pijn bij droog, warm weer bijvoorbeeld?

Eind van de week even er tussenuit, ben echt aan het aftellen. Wij gaan naar het zuidelijk gedeelte van Nederlands Limburg. Weet iemand nog leuke eettentjes, excursies, kaartenwinkels in die omgeving? Ik sta open voor alle tips
Goedemorgen!

Allereerst, Eveline wat stom dat ik je er niet bijgezet heb op het lijstje.. Een heleboel sorrys... Ik ga het even goed maken!

Thunderbirds kaarten zijn te koop bij de Art Unlimited winkel in Amsterdam! Daar heb ik er een aantal gezien! Dus misschien hebben ze ze ook wel op de site!

Ik ga me nu even toonbaar maken.. Waggel nog in pyama rond. Zal vanmorgen nog wel geregeld langskomen maar vanmiddag ga ik naar een vriendinnetje in Friesland en daar bljf ik slapen dus dan ben ik even uit de lucht!
Hee goedemorgen,

Vanochtend had ik een hurray van een expired kaart. De kaart was onder een berg papieren beland (leuk ) en ze had hem niet geregistreerd. Pas gisteren zag ze de kaart weer voorbij komen. Ja, dat kan gebeuren. Maar ik vind het natuurlijk niet zo'n leuk idee dat mijn mooie kaart daar 10 kilo papier op hem heeft liggen.

Enfin, sweetcandy als ik jou was zou ik eens gaan kijken op de pc-site, bij edit/account, daar kun je aanvinken welke mails je wilt ontvangen.

Zo kreeg ik vanochtend een bericht van pc: je kaart is gefavourite. Leuk om te weten, maar om daar elke keer een berichtje van te krijgen, kan wel erg veel mail opleveren. Dus, misschien zet ik die optie binnenkort uit.

Oke, ik moet racen naar de fysio, allemaal veel post gewenst. En ik verwacht dat mijn hyvesruilkaartje vandaag al aankomt!
quote:Janna80 schreef op 02 mei 2010 @ 23:12:

Ja, leuke site he. Ik heb wat Pippi Langkous en Kikker kaarten besteld. En meteen een mailtje met wat ik over moest maken en dan worden ze morgen of dinsdag verzonden. Prima.

Nee, hier heb je ook niet op veel plekker boemrang kaarten helaas...Ik ga denk ik hier ook wat bestellen. Bedankt voor de tip!
Wat een leuk forum. Ik doe sinds augustus aan PC en heb 101 kaartjes ontvangen en 104 verstuurd met nog 10 onderweg.

Ben dus verslaafd.
Welkom beachlover !

Vandaag een kaartje die expired is geraakt. Wél weer een nieuw adres aangevraagd, die mag naar Frankrijk en krijgt een mooie molen-kaart.
kijk ik op de achterkant, is het een heuze molen van 'kinderdijk'
Goedemorgen hier.

Ik had 2 hurrays in mijn inbox. Taiwan en China (na 235 dagen!!!!).

Ga in de middagpauze even de hyvesruil kaart op de bus doen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Neferisis, ja, ze blijven op hoog staan, maar je krijgt dan een mailtje met de normale kosten. Die hoge zijn de pakketprijs en als je alleen kaarten besteld is het lager. Ik betaalde 1,76 voor 17 kaarten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven