Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 20:04:

[...]

Ah, ja haha

Maar Loomii gamed ook.... kunnen we best samen doen hoor...Haha

Ooooh de oude supernintendo Ik heb een paar maanden geleden Zelda weer eens gespeeld op de laptop. En Supermario maar daar werkten de knopjes niet helemaal goed mee.

Vandaag regende het hier iig heeeeel hard. Is dat een goed excuus Biebs voor Ratt? ;)
quote:Mittens schreef op 02 mei 2010 @ 18:53:

Ik weet al wat ons nieuwe huisdier wordt...een draakje!!! Zijn vanmiddag naar de film geweest, how to train your dragon! Leuk!!

@ Klets...had beter niet kunnen kijken. Nu wil ik ze allemaal, haha! Wat een prachtige hondjes ook zitten er tussen! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat jij dit deed. Supergoed werk zeg!! Als er inderdaad een beestje komt dan is het wat mij betreft via jullie. Ik moet nu gewoon even rustig MitMan gaan overtuigen.

Bram nog steeds niet thuis....wordt een klein beetje moedeloos al is het misschien nog wat vroeg...

Mittens dan zijn kittens die over een week of 5 pas komen al dichtbij genoeg toch? ;) Leuk dat je via Mirtos gaat kijken.

Vervelend dat Bram er nog niet is. Ik duim verder voor je!
Ja, als ik 5 weken de tijd heb moet ik een end komen!

Hoewel ik die kleine wit met rode die er nu opstaat ook zo poppig vind.

Ik heb nu 2 katers...wat kan daar het beste bij? En mannetje of vrouwtje??

Hoe gaat dat eigenlijk, nieuwe kitten bij 2 katers die broers zijn en altijd met z'n 2en geweest zijn? Gaat dat wel goed?

Oh ja, de good old Nintendo...met Super Mario. En duckhunt! Dat was echt cool!!!

Wij hebben hier ook nog een supernintendo staan, met Mariokart, ook al zo'n geniaal spel. Maar eigenlijk ben ik niet zo van de spelcomputers, kan het ook niet zo goed.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 11:34:

Babs,ik was donderdag bij die vriendin die die kat heeft met miliair exceem en die had deze week weer een klein plekje...dan wordt ze ook weer een beetje humeurig en weet vriendin precies hoe de vlag erbij hangt.

Pilletje erin...en met een dag gaat het beter.

Dat is wel lekker, dat ze zo'n balans hebben gevonden eigenlijk! Humeurig, pilletje, beter en klaar. Mooi!

quote:Het is in eerste instantie een kuur.

En vriendin was er ook niet helemaal happy mee omdat het toch iets van hormonen is.. eerste week 2 per dag,tweede week 1 per dag en daarna nog minder...zoiets hoor,weet niet precies.

Dat hebben ze alleen de eerste keer gedaan toen het op zn ergst was en daarna kon ze ook als onderhoudsmedicatie 1 per week geven.

(als het zover komt vraag ik wel even exact na)Ik heb inmiddels de bijsluiter van de fabrikant van dat spul gevonden en uitgeprint. Daar staat inderdaad de opbouw van die kuur in, die gaat helemaal, letter voor letter als het moet, gespeld worden aan de DA!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 19:53:

[...]

Slof, hier wilde ik nog even goed op reageren. Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit aanpakken. En ik weet dat Mirtos heel blij zou zijn met voer en eigenlijk met alles.

...

Hoi Kletsmajoor, ik kom hier nog op terug. Maar ik heb al ff gegoogled. Betreft het Mirtos Animal Project? Is dat de goeie site? Dan kan ik al vast inlezen en even met mijn vriendin bespreken. Ik kan niet zomaar toezeggingen doen zonder haar in te lichten. Maar er is bij ons 1 groot adres afgevallen, waar vooral hondenvoer heenging. Maar we hebben ook regelmatig medicijnen die iets over de datum heen zijn, dekens, manden, speeltjes e.d.

Dus ik kom hier zeker nog op terug. Ok?
Klets, zó leuk die teckel en de poezen!!

Ratteke, zijn die leraren nou helemaal maf geworden? Goed dat de kids aangemoedigd worden er iets mee te doen, het niet over hun kant te laten gaan, dit is toch bezopen???

Biebelie, ik vind jou stoer! Oksels epileren.... Ook al ben je er van teruggekomen, ik vind je toch stoer

Ow en games.... I'm a serious addict... Man heeft Age of Empires al een paar keer in de prullenbak gesmeten.... had ik weer de hele nacht zitten gamen... En die spellen van Zylom zijn oh zo leuk maar oh zo verslavend ook...
Iets anders
Slof het gaat inderdaad om M.A.P.
Ha Ratteke, ik ben ook GEK op Hidden Object games!!! Alleen geeft mijn pjoeter vaak problemen met downloaden, want hij is zoooooooooooo traaaaaaaaaaaaaaaaaaag. GRR. Ik had laatst bij Zylom zo'n game in de opruiming gekocht. Ken je dat? Zylom Supermarkt? Kun je spelletjes kopen voor 1,99!! Hij was alleen snel afgelopen, weinig levels, dus volgens mij weten ze best wel wat ze opruimen!!

He, Mittens, Hoop dat Bram snel thuis komt. Ik ken dat ook hoor! De nachten die ik op de bank zat te wachten zijn niet te tellen en je leert het nooit!!! Zit je hartstikke in de zenuwen omdat ze ALTIJD dan en dan thuis zijn en als ze dat dan een keertje niet zijn heb jij buikpijn!! En dan komen ze doodgemoedereerd aanstappen!!! Je reageert boos, terwijl je ze doodknuffelt natuurlijk, en dan hebben ze echt zo'n bek van: jeeh mens maak je je druk om, was gewooon ff ................

A
Heb vanmiddag voor Zoë een ander soort kap gemaakt. We liepen al dagen te verzinnen, en ineens had ik 't!

De schacht van een oude flexibele zachtrubberen paardrijlaars heb ik er af geknipt zodat het een rubber tunnel was. 1 kant open geknipt, en toen in vorm geknipt. Een "dekje" op de rug, en daar zit een rubber kraag aan die achter op haar hoofd bijna tot haar oortjes komt en aan de voorkant een stuk smaller is maar wel helemaal rond haar nekje loopt. Gaatjes er in geknipt zodat de riempjes van het tuigje er door konden om het hele gevaarte op z'n plek te houden. Beetje lastig uitleggen zo, maar m'n camera zit nog ergens in een doos

Zoë moet er nog wel erg aan wennen, maar kan nu niet meer haar nek open krabben, het rubber is veel en veel flexibeler als de kap, ze kan gewoon eten & drinken en op de bak èn ze kan aan d'r teentjes aan d'r voorpootjes sabbelen!! Dat heeft ze gelukzalig 'n uur lang liggen doen bovenop de krabpaal... En wassen, dat gaat ook bijna als vanouds zo. Ze kan nog niet overal bij, maar met de kap kon ze zich helemaal niet wassen.

Nu de dierenarts nog even de oren wassen en dan zijn we een heel eind
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 20:34:

Slof het gaat inderdaad om M.A.P.Ok, ik ga lezen en vriendin bellen! Even een vraagje: er staat dat ze voer zoeken voor de gastgezinnen, maar willen ze ook voer voor het asiel zelf?, want dat is toch eigenijk onze eerste doelstelling.
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 20:34:

Slof het gaat inderdaad om M.A.P.Ik heb niet alles gelezen maar mijn oog viel meteen op het woord "verassen" in de tekst. Wat een schattige foto's allemaal.
Babs kan naaien!
Hoi allemaal,

superdruk hier, werk me al een paar weken een slag in de rondte. Dus ik had geen tijd! Sorry!!! Hopelijk gaat alles goed met iedereen????

Ik kom snel weer terug!

LIEFS!!!!!!! X
Ik krijg in ieder geval geen voer hoor van Mirtos voor Blanche. Ze eet gewoon mee van mijn voer. Gastgezinnen in Nederland krijgen geen voer voor zover ik weet. Ik ben het even aan het navragen.
quote:Babsjuh schreef op 02 mei 2010 @ 20:46:

Heb vanmiddag voor Zoë een ander soort kap gemaakt. We liepen al dagen te verzinnen, en ineens had ik 't!

De schacht van een oude flexibele zachtrubberen paardrijlaars heb ik er af geknipt zodat het een rubber tunnel was. 1 kant open geknipt, en toen in vorm geknipt. Een "dekje" op de rug, en daar zit een rubber kraag aan die achter op haar hoofd bijna tot haar oortjes komt en aan de voorkant een stuk smaller is maar wel helemaal rond haar nekje loopt. Gaatjes er in geknipt zodat de riempjes van het tuigje er door konden om het hele gevaarte op z'n plek te houden. Beetje lastig uitleggen zo, maar m'n camera zit nog ergens in een doos

Zoë moet er nog wel erg aan wennen, maar kan nu niet meer haar nek open krabben, het rubber is veel en veel flexibeler als de kap, ze kan gewoon eten & drinken en op de bak èn ze kan aan d'r teentjes aan d'r voorpootjes sabbelen!! Dat heeft ze gelukzalig 'n uur lang liggen doen bovenop de krabpaal... En wassen, dat gaat ook bijna als vanouds zo. Ze kan nog niet overal bij, maar met de kap kon ze zich helemaal niet wassen.

Nu de dierenarts nog even de oren wassen en dan zijn we een heel eind Hoi, ik heb laatst een perfect alternatief gezien voor kappen!! Mijn geheugen laat me helemaal in de steek en ik ben druk aan het googlen om het terug te vinden. Het kwam er eigenlijk op neer, dat het wel een soort kap was, maar dan van zacht materiaal. Ik zoek nog ff door!! Ik heb ook een kat met (waarschijnlijk) voedselallergie, maar hij krabt gelukkig maar op 1 plekkie! Verder gebruik ik Vetaderm als hij het heel erg kapot gekrabt heeft, maar dat neemt natuurlijk niet de oorzaak weg!
Verassen MV?
Dit staat er;

Op deze manier komen we niet snel voor verassingen te verstaan en bent u zo volledig mogelijk geïnformeerd.
quote:Pilous schreef op 02 mei 2010 @ 20:53:

Babs kan naaien!

Nou, meer Babs kan knippen! hoor, d'r is geen naald en draad aan te pas gekomen Maar loop al wel de hele middag met 'n schaar achter Zoë aan, om d'r nieuwe latex outfitje te fine tunen... Voordeel van 'n páár oude paardrijlaarzen: deze kan ik nog helemaal verknippen, en dan van die andere straks de definitieve versie maken.

Man heeft Zoë trouwens zojuist weer omgedoopt: Meesteres AllerGina, en voor intimi Latex Loesje Ze kan iig zo naar 'n stout feestje met deze outfit!
Iets anders
Babs, wat ben je geweldig Creabea geweest voor Zoë!! Wat goed, dat ze nu iig weer lekker aan haar tenen kan sabbelen en gewoon ook mobieler is, wat zal ze je dankbaar zijn!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ehm ja, er staan wel meer spelfouten ben ik bang. Ik zou heel graag die hele website eens goed onder handen nemen. *Zegt Miss Voutloos *
Latex Loesje

Gheghe, Zoë kan zo een SM keldertje beginnen dus
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Slofje schreef op 02 mei 2010 @ 20:57:

[...]

Hoi, ik heb laatst een perfect alternatief gezien voor kappen!! Mijn geheugen laat me helemaal in de steek en ik ben druk aan het googlen om het terug te vinden. Het kwam er eigenlijk op neer, dat het wel een soort kap was, maar dan van zacht materiaal. Ik zoek nog ff door!! Ik heb ook een kat met (waarschijnlijk) voedselallergie, maar hij krabt gelukkig maar op 1 plekkie! Verder gebruik ik Vetaderm als hij het heel erg kapot gekrabt heeft, maar dat neemt natuurlijk niet de oorzaak weg!Was dat een mooncollar misschien?

Die werkt bij Zoë iig niet helaas. De plek waar ze krabt is te groot, de kap moest ook al op een speciale manier aan een tuigje vastgemaakt worden omdat ze anders nog alles kapot krabte.

Voor de erg kapotte plekken gebruik ik een honingzalf (Dermiel zo even uit m'n hoofd) en die werkt ook heel fijn.

Lief dat je zo meedenkt!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 02 mei 2010 @ 20:57:

Ik krijg in ieder geval geen voer hoor van Mirtos voor Blanche. Ze eet gewoon mee van mijn voer. Gastgezinnen in Nederland krijgen geen voer voor zover ik weet. Ik ben het even aan het navragen.

Tekst op MAP site: Voor onze gastgezinnen zoeken wij voer, dit mag ook een verlopen houdbaarheidsdatum hebben, om zo de kosten van de opvang in Nederland zo laag mogelijk te houden.

quote:mylenevalerie schreef op 02 mei 2010 @ 20:53:

[...]

Ik heb niet alles gelezen maar mijn oog viel meteen op het woord "verassen" in de tekst. Wat een schattige foto's allemaal.Waar staat dat dan MV? Verassen?
quote:Slofje schreef op 02 mei 2010 @ 20:47:

[...]

Ok, ik ga lezen en vriendin bellen! Even een vraagje: er staat dat ze voer zoeken voor de gastgezinnen, maar willen ze ook voer voor het asiel zelf?, want dat is toch eigenijk onze eerste doelstelling.

Ik kreeg dit als antwoord: "Er is helaas geen transport naar Kreta. Eén keer in de vijf jaar hebben we een marine transport waarmee we hulpgoederen naar Kreta kunnen sturen. Verder vullen we de benches die retour gaan met anti vlooien- en wormenmiddelen, dekentjes en als het er is voer.

Veel van onze gastgezinnen hebben het niet breed en kunnen het voer van hun opvangdier niet betalen."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven