3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 2 mei 2010 om 23:53
quote:minny schreef op 02 mei 2010 @ 23:47:
[...]
Als ik er dan nog zin in heb althans, want zo gaan we dat dus echt niet doen. Niet bij mij in ieder geval. Als je er NU over post, dan gaan we het er ook NU over hebben. Lijkt mij wel zo logisch.
Dus we zullen zien...misschien hoeft het dan al niet meer...
Zo gaan WE dat dus echt niet doen? Spreek je dan voor de forummers die ook in vertwijfeling zijn? Poepoe, dat heb je dan ff snel overlegd met hen.
En dan gaan WE het er nu over hebben? Wie dan?
Dit bedoelde ik eigenlijk.
[...]
Als ik er dan nog zin in heb althans, want zo gaan we dat dus echt niet doen. Niet bij mij in ieder geval. Als je er NU over post, dan gaan we het er ook NU over hebben. Lijkt mij wel zo logisch.
Dus we zullen zien...misschien hoeft het dan al niet meer...
Zo gaan WE dat dus echt niet doen? Spreek je dan voor de forummers die ook in vertwijfeling zijn? Poepoe, dat heb je dan ff snel overlegd met hen.
Dit bedoelde ik eigenlijk.
zondag 2 mei 2010 om 23:55
quote:Zielepiet schreef op 02 mei 2010 @ 23:53:
[...]
Dit bedoelde ik eigenlijk.Je weet donders goed wie ik met we bedoel. Of *gaat ook mierenneuken nu* had ik het over we allemaal? Nee toch? Nou dan.
[...]
Dit bedoelde ik eigenlijk.Je weet donders goed wie ik met we bedoel. Of *gaat ook mierenneuken nu* had ik het over we allemaal? Nee toch? Nou dan.
zondag 2 mei 2010 om 23:58
zondag 2 mei 2010 om 23:58
Min, je mond is een beetje te groot en je tong te scherp.
Als het jou niet bevalt, ga je beginnen over miereneuken. Is goed hoor maar dan niet met mij.
Met je "je weet donders goed wie ik met we bedoel". Duhh!
Ja toch, niet dan? Nou dan.
Oh en ik zoek geen ruzie met jou. Ik moet er niet aan denken, zeg.
Als het jou niet bevalt, ga je beginnen over miereneuken. Is goed hoor maar dan niet met mij.
Met je "je weet donders goed wie ik met we bedoel". Duhh!
Ja toch, niet dan? Nou dan.
Oh en ik zoek geen ruzie met jou. Ik moet er niet aan denken, zeg.
maandag 3 mei 2010 om 00:06
Wat nou gestook? Ik had het de rest van de avond helemaal niet over jou, jij komt hier een beetje verwijtend lopen doen. En ja, daar reageer ik op. Overigens heb ik hier de sfeer niet compleet verpest met posters in twee kampen, dus wie stookt hier nou eigenlijk.
En als jij een probleem hebt, mijn mail adres staat in mijn motto, daar had je ook heen kunnen mailen als je wat op te merken had ipv dit topic ervoor te gebruiken waardoor er allerlei anderen bij gesleept werden.
En dat is pas it.
En als jij een probleem hebt, mijn mail adres staat in mijn motto, daar had je ook heen kunnen mailen als je wat op te merken had ipv dit topic ervoor te gebruiken waardoor er allerlei anderen bij gesleept werden.
En dat is pas it.