November 2007

26-01-2010 20:00 2584 berichten
Ons 6e topic voor de moeders die ooit in 2007 uitgerekend waren in november.

Veel schrijf- en leesplezier! Voel je welkom om mee te schrijven.

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, twee baby´s in maart 2010 en dat was het voorlopig wel.

Onze kinderen zijn jarig op 4 oktober, 30 oktober, 6 november, .............

Inmiddels zitten we midden in de peuterpuberteit, en leren we steeds beter onze grenzen aangeven en bewaken .
Alle reacties Link kopieren
Oh ik maak me ook geen zorgen over dat schuiven hoor (goh wat ben ik relaxed de laatste tijd hahahaha) maar ik zou het zo shit vinden als ze pas weer loopt met ongeveer 22 maanden. Pfff heb geen zin om weer zoveel te moeten sjouwen

Trouwens Saar wil heel veel al zelf staan, trekt zich op, op haar knietjes en is 100x sterker in haar benen. Dus ik denk dat het wel goed komt. Toch leg ik haar maar lekker veel op haar buik. Kost alleen extra energie en tijd, want dan wil ze graag geentertaind worden. Dan houdt ze het wel even vol, anders is het krijsen en die tijd heb ik dus niet altijd.

Had ik al verteld dat ik een hobbelpaard, loopfietsje en een poppenwagen gescoord had op MP. In totaal 10 euro en ze kwamen het nog brengen ook!!!!!!!!!!! Zo lief.

Misty: Ja wat ga je verbouwen dan? En 22 mei staat al in mijn agenda hoor dus jullie moeten wel komen anders ben ik zo alleen Maar waar? Tja ergens in Brabant toch? Aaaaah ben jaloers op je broer. Lekker man 2 mnd, Waar gaat hij precies allemaal heen dan? Ik zal even qua jaargangen aan vriend vragen en laat het je even weten.

Lala: Ja inderdaad hier ook al bijna 3 jaar die box. Veel man.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Chica...4+3+1= 8 ;)

Tess, fijn dat het knobbeltje loos alarm was! Is toch iets waar je alert op moet zijn!

Lala, lekker he, vakantie! Ik geniet enorm van het feit dat ik even een week niet hoef. Jawel... ik hou me nog steeds staande!

Gisteren een mailtje van mijn vriendin in Colombia gehad dat ze het heel leuk vindt dat we komen van de zomer en dat ze ons op komt zoeken (ze woont niet meer in mijn oude woonplaats). Ben heel benieuwd of we elkaar nog wat te melden hebben na +20 jaar

Kinderspullen... geloof dat Leon's nieuwe fiets toch kleiner is dan 21 inch. Hij fietst de wereld er op uit en hard!

Met Koninginnedag zijn wij ook de stad in geweest, maar niets gekocht itt. vorig jaar. Leon heeft niet echt meer iets nodig.

Vorig jaar vond hij de draaimolen nog heel eng, maar dit jaar heeft hij heel veel rondjes gemaakt in een vliegtuig, bus en auto!

Ik ga deze week ook aan de grote schoonmaak. Mijn ramen moeten dringend worden gelapt (bij buren is de gevel gereinigd en dus zitten mijn ramen onder het het stof/zooi. Verder een aantal kasten die dringend uitgesopt mogen worden. Niet echt leuk werk.

22 mei in Brabant moet ik nog even overdenken. Met Leon vind ik het te ver, ga even kijken of ik er een familiebezoek combi van kan maken (Dordrecht).
he Lizzie bijdehand Toch heeft ze er 10 haha waar die andere 2 dan ineens vandaag komen weet ik ook niet. Spontane vermenigvuldiging van schoenen in dat mandje van mij. Wel handig.
Hmmm... jullie herinneren mij eraan dat er hier op zolder nog een aantal dozen en plastic zakken uit te zoeken kinderkleding staan... Morgen een dagje alleen met Stan en rotweer dus wie weet...

Chica, 10 paar! Wel leuk, kun je fijn combineren met kleding!

22 mei gaat wat mij betreft ook gewoon door en nog steeds het liefst in Brabant omdat we daar 's avonds een feest hebben. Maar ik snap dat dat voor sommigen onder ons wel heel erg uit de richting is.

Ik heb afgelopen vrijdag een paar Teva sandaaltjes gekocht voor Tessje in de zomer. Ze wilde ze alleen niet hebben, ze was zelf helemaal verliefd op een stel teenslippers. Maar ik vind Teva sandaaltjes een stuk steviger dus ik heb ze onder protest toch afgerekend. Nu maar hopen dat het eigenwijze meisje ze wel aan wil komende zomer .
We hebben nu een kleine zolderkamer en een dakterras en daar komt een uitbouw op en aan de andere kant nog een dakkapel. Dus dat wordt een lekkere grote ruimte.

Smakken die kleintjes van jullie ook zo. Ik probeer er nu een beetje op te letten dat ze met dr mond dicht moet eten, maar dat snapt ze nog goed ( ze doet alleen dr mond dicht) ik vind het zo'n irritant geluid en ik weet niet vanaf wanneer je daar wat aan kan doen eigenlijk.

En zijn jullie al bezig met het afleren van duim/speen?

Ik wil ook wel van die teenslippers, maar ik ben bang dat ze het niet lekker vind tussen dr teentjes.

Lizzie, leuk vooruitzicht hoor.

Broer ging volgens mij eerst naar sumatra, en ook naar bali en tussendoor nog een aantal eilandjes. Maar er was niet zoveel vast gelegd, ze zien het daar allemaal wel. Lekker he!
Pfff, al lang niets van me laten horen, ben drukdrukdruk geweest met werk, cursus voor mijn werk enzo. Dinsdagochtend vertrekken we voor een korte vakantie (tot zondag), heerlijk!! Ben er echt aan toe…

Eerst eens even reageren op jullie berichten de afgelopen tijd.

Tess, opluchting!! Wat goed dat je een goede uitslag had!!

Loopfietsje: wij hebben een wishbonebike voor Bintje. Momenteel nog in de driewielerversie. Op de tweewieler van een buurjongetje valt ze nog om, dus we houden hem nog even als driewieler voorlopig. Trappen op haar gewone driewieler lukt nog niet trouwens

Lijnes:  haha, Rafje als aankleedpop!! Ik zie hem wel voor me zo!

O: is 94 gemiddeld? Bintje is 88 cm nu (vorige week CB geweest: 88 cm en 11,7 kilo) maar ik geloof dat ze een redelijk ukkie is.

Koninginnedag was hier best redelijk: ’s Ochtends bij mijn ouders het dorp in (waar we bij regen de dorpskroeg indoken, ging prima!), lekker spulletjes voor Bintje gekocht. Puzzels, boekjes, een knuffel, DVD’tjs. Hartstikke leuk. ’s Middags naar vrienden en met hen en de kindjes bij hun het dorp in, daar gegeten en toen naar het huisje dat ik een tijdje terug via vakantieveilingen had gehuurd. Was een prima dagje! Het weekend was erg nat, maar wel gezellig. We zijn naar het dolfinarium geweest, was leuk!!

Schoonmaak: hier niet echt heel fanatiek. Maar geen verbouwingen, en ook maar 1 kind (met genoeg speelgoed voor 10 kinderen, dat dan weer wel )

Chica, gaat goed met Anniek d’r slapen, super hoor!! Knap dat je het zo volhoudt, en knappe Anniek ook!!

En schoenen: ik heb vorige week superleuke gebloemde all stars voor Bintje gekocht. Reactie van vriend: “Heet ze nu ook Imelda??”

Ik kan misschien toch wel komen de 22e, de logeerpartij van de honden gaat misschien niet door. Ik hoor het nog definitief, dus ik wacht even af. Waar gaat het gebeuren?

Misty: klinkt goed, die verbouwing!

Duimen zijn we nog niet aan het afleren hier, Bintje doet het alleen met in slaap vallen dus we laten het voorlopig maar zo.

Zo, ik ben weer bij. Ik vrees dat we op ons vakantie adresje geen internet hebben, dus over een week meer!!
Tussen hemelvaart en pinksteren hebben wij lekker vakantie, dus ik hoop dat we op 22 mei ook lekker weg zijn. Nog niets concreets geboekt, even afwachten wat het weer doet. Maar we blijven denk ik wel in nederland, dus wie weet zijn we in de buurt van Brabant .

Smakken valt gelukkig erg mee, Suzy eet wel met haar mond dicht. Heb ook een hekel aan gesmak inderdaad.

Speen heeft Suzy alleen nog 's nachts of als ze moe is en even op de bank ligt (sneeuwwitje kijken is helemaal "in" op het moment). Middagslaapje doet ze niet meer (op kdv nog wel, maar thuis niet), dus de bank is dan even een rustpuntje. Heb nog geen concrete plannen om de speen helemaal uit te bannen, misschien rond haar 3e verjaardag ofzo. Vooralsnog heb ik even geen zin in wakkere nachten nu Suzoon net wat beter slaapt, dus komt wel.

Babayzooi; zal blij zijn als het babyspeelgoed inclusief box de deur uit kan! Ik hoop dat schoonzusje en zwager tegen die tijd de spullen kunnen gebruiken, dan breng ik met alle liefde een auto vol spullen en kleertjes die kant op .

Suzy kan opeens de letter "g" zeggen. Tot nu toe was geel nog sjeel en vogel vosjel. Vond het wel grappig.

Vandaag familiefeestje gehad, mijn oma is 96 geworden. Dus alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen bij elkaar, een hele club. Oma heeft 10 kinderen, die allemaal ook 2 of 3 kinderen gemiddeld hebben en die ook weer bijna allemaal 2 of 3 kinderen + aanhang, dus reken maar uit. Enige domper is dat de man van mijn nichtje met hersenvliesonsteking in het ziekenhuis ligt (al een paar weken) en het er niet goed uitziet. Heel naar en eng, ik hoop maar op een goede afloop.

Misty; wat lekker, meer ruimte op zolder. Dakkapel staat ook nog op mijn verlanglijstje, ook al hebben we qua ruimte eigenlijk niet echt te klagen. Maar dan kunnen we van de zolderkamer ook echt een mooie volwaardige kamer maken. Maar het is lange termijnplanning (eerst alle babyzooi weg die nu zich op zolder aan het verzamelen is!!).
Hmm...meet in Brabant, ik vind het goed hoor, maar voor sommigen wel heel erg uit de richting.

4 ideetjes; efteling; wel duur, maar ook leuk

enorme gratis buiten speeltuin in Rosmalen; http://home.planet.nl/~gk ... tje/KwekkeltjeFrames.html

Binnen speeltuin den Bosch; www.avonturenland.nl

Binnen speeltuin Kaatsheuvel; veel buiten en ook binnen; http://www.hetganzenest.nl/info/

Misschien zit hier wat bij? Of ander ideeen? Wij hebben het in elk geval in de agenda staan. Ik denk wel dat ik Elfje thuis laat. Anders kom ik helemaal niet aan een gesprek toe.
Meet kan ook bij mij. Wij hebben ook nog een speeltuintje op de hoek van de straat. Maar bij slecht weer is het natuurlijk "gewoon" binnen.

Smakken doet Neeltje niet.

Teenslippers lijkt me niets. Ik denk aan sandaaltjes en misschien waterschoentjes, maar wel aansluitende schoenen.

Neeltje heeft gisteren op het potje gepoept! Dat verbaasde gezichtje dat er opeens iets in het potje lag is onvergetelijk

Speen heeft Neeltje alleen in bed, dus dat wennen we nog maar niet af. Onze nachtrust is heilig! Ze heeft wel vooruitstaande voortandjes, maar daar doen we toch niets meer aan. Tegen de tijd dat de grote tanden komen zal het speentje wel weg zijn.

Beetje warrig bericht, mobiel is lastig teruglezen.....
Suzaa, leuk zeg zo'n grote familie! En fijn dat het zo goed gaat met jullie nachtrust!

Is het ganzennest niet iets? Dan kunnen we afhankelijk van het weer naar buiten of naar binnen. Bij O vind ik ook prima.

Speentje heeft Tessje niet en duimen doet ze ook niet. Ze stopt haar duim wel in haar mond als ze gaat slapen samen met haar knuf, maar zuigen doet ze er niet op. Overdag al helemaal nooit een duim in haar mond. Lekker makkelijk, zelf heb ik geduimd tot mijn 10e ofzo en dat was een ramp om af te leren. Stannetje is nu al wel speenverslaafd maar dat ga ik nog maar niet afleren .

Gisteren heb ik onze vakantie geboekt! We gaan 27 augustus een week naar een centerpars huisje in de Vossemeren. Met 40% korting dankzij Felicitas. We hebben ook maar gelijk een luxe kinderhuisje genomen. Heerlijk, en niet zo ver weg. Kamperen in Zuid-Frankrijk komt volgend jaar wel weer.

Het leek beter te gaan met Stannetje zijn huiluurtje 's avonds, het was meer mopperen geworden. Maar de afgelopen twee avonden heeft hij weer ouderwets gekrijst. Geen idee wat het is, want het is echt alleen 's avonds (gelukkig!). Hierdoor had ik gisterenavond wel gemist dat Tessje ook hartverscheurend lag te huilen in haar bedje... Arm meisje. Vriend had haar op bed gelegd maar ze wilde ook nog even met mij 'praten' (= de dag doornemen). We moeten er even op letten dat ik ook meer met Tessje bezig ga zijn op dagen dat vriend er ook is. Nu is het eigenlijk automatisch zo dat hij Tessje 'doet' en ik Stan. Andersom kan natuurlijk ook.
Anniek heeft haar HepA en Tyfus prik (HepB vind ik niet nodig) gehaald vandaag voor Indo. Alles ging helemaal goed ze deed het fantastisch. Morgen Saar haar BMR maar we moeten vanmiddag eerst weer naar de HA, want het was weer de hele nacht huilen en ik vermoed dus weer een oorontsteking. (gaat dus nog wel even door zo tot 12 mnd, het lijkt wel een herhaling van toen met Anniek pfffff, wel vermoeiend hoor) Indien ze dat heeft dan geen BMR dus.

Wel lekker het speelgoed opgeruimd. Gaat naar mijn moeder die veel oppast en het dus goed kan gebruiken. Geeft weer een beetje ruimte. Nu nog belasting vanmiddag (ik hoop op teruggave maar ik ben bang van niet, accountount komt het doen)

Speen: Nee doe ik nog niet. Zelfde als Suzaa heb ik er even de energie niet voor. Eerst maar de zindelijkheid enzo en dan die speen maar eens. Tevens vertelde de osteopaat dat die speen juist zo goed werkt om ontspanning te geven in het gebied waar de problemen zitten. Goed excuus om het dus nog even uit te stellen. Hier trouwens ook alleen de speen voor het slapen en troosten.

Smakken hoor ik hier eigenlijk ook niet. Praten met volle mond wel haha. Maar ja, ben al de hele dag politie agent aan het spelen (en ik wordt eigenlijk steeds strenger) dus ook dat pakken we later wel eens aan (pick your battles haha)

Schoenen: In die 10 paar zit ook een paar timberland sandaaltjes dus dat vind ik wel goed. Teenslippers ga ik denk ik niet echt missen. Ze heeft ook nog crocs enzo. Anniek vindt trouwens geen enkel paar schoenen leuk. Het gaat volgens mij meer om het feit dat ze ze niet kent en nieuw is blijkbaar eng. Ik moet het eerst 5x aanbieden en ze dan een keer ineens aandoen en dan accepteerd ze het pas, anders is het echt krijsen. Nu heb ik wel een truukje gevonden. Ik zeg dat de schoenen van haar nichtje zijn, of van een ander nichtje, of van oma en die van vannochtend waren van papa en dan wil ze ze ineens wel. Sterker nog, ze verteld nu wildvreemde in de speeltuin dat haar crocs van haar nichtje zijn hahahaha.
[quote]TessTan schreef op 03 mei 2010 @ 11:34:

Gisteren heb ik onze vakantie geboekt! We gaan 27 augustus een week naar een centerpars huisje in de Vossemeren. Met 40% korting dankzij Felicitas. quote]

Wat heerlijk! Zat er toevallig niet nog een 2e kortingsbon bij voor kennis/familie? Ik wil nl ook nog een weekje centerparks voor van de zomer bijboeken, maar vind het zo verschrikkelijk duur, en meen me te herinneren dat ik er destijds van felicitas 2 kreeg.
Tess wel balen van het huilen van Stan. Hopen dat het snel over is. Ik ben gisterochtend samen met Alissa wezen zwemmen in een binnenbad. 1 1/2 uur echt samen bezig geweest, ze heeft genoten! (en lag daarna de rest van de middag uitgeteld in bed,dus 2 vliegen in 1 klap ) Ik moet ook heel bewust een keer Alissa over nemen, want hier is het vaak dat ik Elfje pak en man Alissa, terwijl dat met flesvoeding echt niet nodig is.

Chica; shit alweer oorontsteking...het blijft wel een gevoelig punt bij jouw meiden. Gaat Saar ook mee naar de osteopaat?
Grappig Lala, aanstaande vrijdag ga ik met Tessje en zus en nichtje zwemmen. Stannetje gaat dan even naar mijn moeder. Lijkt me erg leuk om samen te doen! Ik had alleen nog niet bedacht dat ik dan dus ook in bikini moet... Helaas heb ik geen kortingsbon voor je, het was een kortingscode die maar eenmalig te gebruiken was. Zonder die 40% wordt het inderdaad heel erg duur.
He jammer, de 22ste kan ik echt niet maar dat was al bekend.

De kinderen hebben hier nu ruim 2 weken vakantie en voor nu is het nog lekker ontspannen. Ik heb Raf gisteren in een onderbroek laten lopen omdat het allemaal zo ongedwongen is nu. De eerste helft van de dag was een succes, hij ging steeds op tijd naar de wc en had tot 3 uur geen ongelukje. Daarna ging het mis en had ie 3 natte onderbroeken maar over het geheel genomen ben ik heeel tevreden!

Ha zie je O dat het bij Neeltje ook gewoon komt als het zover is!! Goed hoor meisje!

Raf heeft ook teva's, hij heeft een paar kswiss gympies, een paar allstars (gewoon blauwe want ondanks die staartjes en lippenstift van laatst vond ik de gebloemde die Madelief voor hem uitkoos toch echt te ver gaan ) een paar nepallstars en nog een paar gewone "dure" schoenen. Ik heb de afgelopen week ook ingeslagen want hij had ook niks meer.

Haha die Anniek is echt een meid met haar schoenen volgens mij. Heerlijk die verhalen!

Leuk Tess een weekje vossemeren is volgens mij hartstikke leuk met kleine kinderen. Dan heb je toch eigenlijk ook gewoon genoeg aan een verandering van omgeving en misschien een zwembad. Ik geloof niet dat je kleine kindjes blij maakt met een dag in de auto doorbrengen.

Wij hebben nu toevallig wel een weekje zuid-Frankrijk geboekt eind augustus-begin september maar dat is echt sinds we kinderen hebben voor het eerst.

Raf heeft ook alleen 's nachts een speen nog. Ik was 2 weken terug met de kinderen bij de tandarts en die zei dat al ie het voor hij ging wisselen maar had afgeleerd het verder geen echte gevolgen zou hebben. Raf heeft nu wel echt een "speen"-gebit. Zijn tandjes passen precies om die speen heen.

Bah Suzza wat naar van de man van je nichtje.. Hoop dat het uiteindelijk mee gaat vallen maar wat een rotziekte is het toch.. gefeliciteerd met je oma!!!
Tess veel plezier met zwemmen!! Succes met je bikini
Haha..het bikini probleem.....ik ben in badpak gegaan gisteren. Een bikini zie ik echt nog niet zitten .
Chica, ik zie dat het maar 1 kortingsbon is, maar goed. Het gaat om de Smart Trike Basic+, hiervoor betaal je dan 39,99 bij de intertoys. Verder zag ik dat andere smart trike fietsen daar ook goedkoper zijn.

En 10 paar schoenen, dat is nog meer dan dat ik er zelf heb, haha. Binkie heeft 3 paar schoenen/slippers. Arme jongen, haha.

Ach arme Saar. Ook alweer last van oorontsteking. Sterkte ermee

Meeting, reken maar niet op mij. Wel jammer, maar goed het is nog teveel van het goede.

Buitenspeeltuin ziet er wel erg leuk uit.

Mitsy succes met de verbouwing, zal wel erg mooi worden. En wat een ruimte zal je erbij krijgen. Gebruiken jullie het dakterras niet?

Smakken doet Binkie volgens mij niet, zal er vanavond eens naar kijken/luisteren. Maar het zal wel niet, anders was het vast wel opgevallen.

Binti, fijne vakantie!! En geniet van je vrije dagen.

Speen afleren, dat gaan wij voorlopig ook niet doen. Pas als wij er weer energie voor hebben, gaan we dat wel eens doen. Laatst wel tegen hem gezegd dat een speen voor baby's was. Hij gaf de speen ook aan mij, maar toen ik er mee vandoor ging brulde hij de hele tent bij elkaar. Leek mij ook te mooi voor woorden.

Bikinie, haha wat is dat

Volgens mij heb ik nu last van nesteldrang... Altijd al een apart type geweest. Heb vanochtend de vloer gedweild, gestreken, kasten uitgezocht etc. Had echt energie voor 10. Helaas is daar nu niets meer van te merken, maar wel een schoon en opgeruimd huis. Wat een fijn idee.
quote:Lala1979 schreef op 03 mei 2010 @ 12:56:

Haha..het bikini probleem.....ik ben in badpak gegaan gisteren. Een bikini zie ik echt nog niet zitten .Als jij het al niet ziet zitten... Helaas heb ik geen badpak. Misschien moet ik maar met watervaste stift 'pas bevallen' op mijn buik schrijven en vanaf de kleedhokjes een sprintje trekken richting zwembad .
Inderdaad weer een middenooronsteking voor Saar. We hebben deze keer geen AB gekregen. Blijkbaar werkt dat niet bij een middenoor. Moet vrijdag terug als ze er nog last van heeft. Dan ga ik een verwijzing naar de KNO vragen. Ik ben nl van mening dat de oorontsteking nooit weg is geweest. Wel minder, maar nooit weg, daarom die verwijzing.

Ik heb gister paracetamol gegeven (dat kind wordt nog eens verslaafd verdorie), neusdruppels (zout) en hoofdeinde van bedje omhoog. Meer kan ik niet doen helaas. Ik heb echter wel 240 mg paracetamol gegeven. Dat mag eigenlijk pas bij 10 kilo en dat is ze nog niet (ze is nu iets meer dan 9), maar het hielp wel 10x beter want ze heeft de hele nacht geslapen. Thank god, want wij voelen ons meteen beter nu.

Ook Anniek is maar 1x wakker geweest. Super goede nacht dus en voel me meteen zoveel lekkerder. Met Anniek gaat het helemaal goed. We hoeven er niet meer bij te zitten, we kunnen weer gewoon naar beneden (wel nog de deur helemaal open) en hoeven er snachts ook niet meer naast te liggen. Ook de -ik wil alleen maar papa- fase lijkt voorbij. Ben echt zo blij.

Nu die verdomde oorontstekingen nog (want Anniek heeft ook weer een loopoor) en dan gaat alles weer helemaal goed hier.

Bikini? Wasdadan? Echt niet haha. Badpakje is helemaal goed hoor.
Chica, lijkt me heel verstandig die verwijzing naar de kno-arts. Vanochtend onder de douche dacht ik daar aan, kan je nagaan hoe sneu ik het vind.

Vanochtend nar buiten geweest, maar men wat was het koud. Het zag er zo lekker uit, maar er staat een hoop wind.

Loop toch wel vol trots weer achter de kinderwagen. Zo leuk dat iedereen in de kinderwagen wil kijken en zo iets liefs en moois over je kindje zegt. Kan er geen genoeg van krijgen. Terwijl ik dit nooit van mezelf had verwacht.

Moet mezelf wel inhouden met het kopen van spullen voor Nova. Vind dat er zoveel leuke meisjes dingen te koop zijn. Iemand nog leuke sites in de aanbieding??

Hebben jullie morgen allemaal vrij, of moet er ook nog iemand werken?
quote:TessTan schreef op 03 mei 2010 @ 22:04:

[...]

Als jij het al niet ziet zitten... Helaas heb ik geen badpak. Misschien moet ik maar met watervaste stift 'pas bevallen' op mijn buik schrijven en vanaf de kleedhokjes een sprintje trekken richting zwembad .Hahaha, troost je, toen ik 6 weken bevallen was ben ik ook gaan zwemmen omdat we een weekendje weg gingen, ik heb me heerlijk zitten vergapen aan al die mama's met hangbuikjes die echt al wel peuters hadden en geen baby's om zich heen. Dus mocht je buik nog niet in vorm zijn, zolang je in het peuterbad blijft ben je zeker niet de enige.
Chica, wat balen zeg.

Novem; voor meiden kun je echt overal leuke kleding vinden. Ik koop me helemaal suf. Een favo website heb ik niet overigens, ik ben heel wisselend met kopen. Hema heeft wel vaak leuke meisjes dingen voor weinig geld, en Villa Hap is mijn favoriet, maar volgens mij is dat een zuidelijke winkel, net als Jola, das geloof ik ook alleen hier. Geniet maar lekker van je meisje in de wandelwagen hoor! Je mag er trots op zijn.
Chica, hopelijk is het nu een keertje afgelopen met die oortjes van de kleintjes zeg!

Novem, ik vind het echt een crime, meisjeskleren. Wat een ellende om leuke dingen te vinden. Ik geniet van mijn ventje en kan daar altijd wel voor slagen Maar goed, mijn meisje heeft wel een heel rek vol met kleertjes, dus in de loop van de tijd verzamel ik wel wat. Nu heb ik wel het probleem dat ik een sprietje heb, dus bijna niets zit mooi.

Hier een zieke man, die ik vanmorgen heb kunnen ophalen van zijn werk. Dus in plaats van even een rustig dagje tussendoor is het naar de dokter brengen, naar de apotheek, dan boodschappen doen, mijn therapeutische werk etc. Druk dus.....

O ja, bikini: volgens mij al 30 jaar niet meer
Gatver wat eng he gisteravond op de dam. Zit nu nog even beelden te kijken van de persconferentie maar het grijpt wel weer aan. Q stond er ook tussen met Qtie in de draagdoek. Gelukkig is alles goed met beide. (kijk maar op dat topic over dodenherdenking) Hopelijk gebeurd er vandaag verder niks. Ik ga naar wageningen naar het bevrijdingspop vanmiddag. Hopelijk blijft het droog enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven