Boekentopic (seks)

08-04-2010 12:11 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van lezen. Ik hou van seks.

Ik hou van lezen over seks. En dan bedoel ik niet die verhaaltjes op internet,( alhoewel dat soms voor vijf minuten als ik inspiratieloos ben best leuk kan zijn) Maar echte boeken over seks.

Nou lees ik best veel, en altijd opzoek naar nieuwe boeken, dus dacht misschien leuk een soort boeken/tips/revieuw/klets topic te openen.

Ik zal de spits afbijten met een paar boeken.
Ik vind erotische boeken en verhalen ook leuk!! Maar niet over bdsm per sé!

(hihihi)
He? Ik heb niet geroepen... Maar ben er al!
Passiespel van Isa Maron (BDSM gerelateerd)
Suzy, bedankt voor je tips, ik ben idd aan het lezen op dit soort sites.

Gisteren lag mijn boek 120 dagen van sodom, al in de brievenbus, snel hé ? binnen 4 dagen dus, boek is in goede conditie, en netjes en brief erbij en visite kaartje, voor als ik nog meer boeken zouw illen bestellen.

Ik ben gisteravond meteen begonnen en heb de inleiding( best lang) bijna uit.

Passiespel klinkt ook goed Mynick ! hahha ik ben helmaal into books now !

Fijne dag en vel leesplezier.
Goede topic! Toch maar eens neuzen of er iets interessants tussen zit............;)
@girlxxx, ik ben een beetje een muts met dingen opsturen, het boek heeft hier meerdere dagen klaar gelegen, maar is zojuist naar de brievenbus verhuist, dus morgen is hij er als het goed is!
Weet niet of het al genoemd is...

Boek: Genade

Schrijfster: Tina Weemoed

Heb het (nog) niet gelezen, maar wel veel over gehoord...
up voor groteman
Ben trouwens juist begonnen in de 120 dagen van Sodom.

Raar boek tot nu toe...
Raar?

oh wacht, dan ben je nog niet door de "inleiding "heen.

die is wat apart ja, een soort van af en toe te uitgebreide beschrijving van wie wie is, en met wie die het doet. Ik vergat het meeste gelijk, en gebruikte het meer om tijdens het boek af en toe terug te bladeren
Ah!!

Jep, zit inderdaad nog in de inleiding.

Blij te horen dat het toegankelijker wordt hoor, pffff....
Ja, word het zeker, op een gegeven moment komen de hoeren en die gaan over hun leven vertellen, dan krijg je dus steeds stukjes verhaal, met tussendoor libertijnse uitspattingen.

De inleiding kan je vrij rustig overslaan hoor!
Gevonden en ga het morgen eens lezen. Bedankt Saded
Graag gedaan! Staan veel tips tussen, ook wat "instapboeken"
Boek: Return to the chateau (stroy of O part Two)

Schrijver: Pauline regea

Categorie: , bdsm, Alhoewel het woord sm niet genoemd word.

gaat over: O, die na deel 1 terug gestuurd word naar Roissy. aldaar werkt ze als prostitute, en wacht ze tot haar meester haar weer komt halen.

Ik vind het een heel mooi boek, het is dunner dan 1, maar geeft weer een mooi kijkje in het hoofd van een sub, en O is 24/7, gor., totaal, heel bijzonder.
Die vrijmarkt biedt ook van alles hoor, kwam Lydia Rood tegen en "Justine" of zo, van De Sade..en heb een extra exemplaar gekocht van "Diepe gronden" van Nancy Friday.. dus als iemand dat nog zoekt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@ suzy65 Ruilen voor deel twee van story of O?
Ja, is goed, Saded. Ik reserveer hem voor je.. is pocketversie.
Leuk Suzy65! als je me even een mailtje doet kunnen we adressen uitwisselen om ze naar elkaar op te sturen.
Okee, heb je mail gestuurd. Kan je je meeladres hier weghalen..
meeladres weg gehaald, zie alleen geen mail van jou...
Foutje, sorry, heb alsnog gestuurd.. (teveel getypt vandaag?!)
OK, ik heb het geprobeerd, echt avond na avond, maar ik vind de 120 dagen van Sodom echt een verachtelijk, walgelijk, goor, verwerpelijk en idioot boek dat helemaal geen ene f*ck te maken heeft met BDSM.

Ik ben aan het daadwerkelijke boek niet eens toegekomen, heb wel bijna de hele inleiding gelezen. En toen was ik er heel erg klaar mee.

Het heeft alles te maken met incest, moord, verkrachting, smeerlapperij, pedofilie en meer van dat soort zooi. Dingen die voor mij allemaal niet bij BDSM horen.

Dus nee, laat maar.
120 dagen is geen sm boek dat over sm zoals wij dat kennen gaat nee. Zeker niet als je kijkt naar wat de mensen overkomt, over het algemeen hebben ze daar geen toestemming voor gegeven.

Tis jammer dat je niet voorbij de inleiding bent gekomen. Na de inleiding komen namelijk de passies. Het begint met 150 passies, uiteenlopend van poep/plas seks, tot zweepslagen, kaarsvet etc. Daarin ook een boel met wederzijdse toestemming. Nog later gaat het over op lustmoorden, en dat is het punt waarop de meeste afhaken.

Ik vind het een interesante kijk in de geest van een ehm, aparte man;)
Ik zat me echt de hele tijd te ergeren. Hoe de meisjes en de jongens (die f-ing 12 tot 15 jaar zijn) ' verkregen' waren en wie daarvoor vermoord was, de omschrijving van hoe iedereens hol eruit zag, de omschrijving van hoe in en in slecht de 4 vrienden zijn en dan als klap op de vuurpijl; de toespraak van die ene dude wanneer ze aan de vooravond van de 120 dagen allemaal in het kasteel zijn.

Toen was ik er klaar mee.

Punt is dat ik helemaal geen zin meer had om de passies te gaan lezen als ze uitgevoerd worden met mensen die daar tegen hun wil zitten en geen mogelijkheid hebben om weg te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven