Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
woensdag 5 mei 2010 om 11:38
O Bo dat is inderdaad wel verontrustend, het gaat te snel zo. Vraag anders vandaag weer of je morgen vast mag komen, of dat je hem alsjeblieft.......zelf even mag spreken, het is gewoon belangrijk dat dat even kan, al zou het iets zijn waar hij je nu niet direkt mee kan helpen, dan geeft het toch rust om te weten dat hij meedenkt.
woensdag 5 mei 2010 om 11:44
De prik zit er weer in, dus nu even rustig zitten tot ik me weer OK voel. Die hormonen voel ik altijd wel (maar daar weet Anita ook alles van).
En ik bel morgen inderdaad Petit weer; vandaag is hij er niet. Ik wil 'm gewoon even spreken; ik hoop dat de secretaresses dat begrijpen. Daarbij heeft hij zélf gezegd dat ik altijd voor alles mag bellen, dus ik ga 'm dinsdag echt even haarfijn vertellen dat dat dus niet werkt. Hij kan het wel zeggen, maar in de praktijk kom ik er niet door. Daar moet een oplossing voor komen. Desnoods geeft hij mij zijn privé-06nummer Grapje, maar ik hoop wel dat het opgelost wordt. Ik raak er zo gestresst van namelijk.
En wat Zoebie zegt: ik bel niet voor niks. Dat gewichtsverlies (bijna 6 kilo op 68 kilo is gewoon best veel), een extra bult vlak boven de bovenste, ik wil gewoon even overleggen.
Verder is het hier koud en nat, dus helaas is er ook geen lekker zonnetje om even in te zitten. Bij jullie wel, of is het overal zulk naar weer?
En ik bel morgen inderdaad Petit weer; vandaag is hij er niet. Ik wil 'm gewoon even spreken; ik hoop dat de secretaresses dat begrijpen. Daarbij heeft hij zélf gezegd dat ik altijd voor alles mag bellen, dus ik ga 'm dinsdag echt even haarfijn vertellen dat dat dus niet werkt. Hij kan het wel zeggen, maar in de praktijk kom ik er niet door. Daar moet een oplossing voor komen. Desnoods geeft hij mij zijn privé-06nummer Grapje, maar ik hoop wel dat het opgelost wordt. Ik raak er zo gestresst van namelijk.
En wat Zoebie zegt: ik bel niet voor niks. Dat gewichtsverlies (bijna 6 kilo op 68 kilo is gewoon best veel), een extra bult vlak boven de bovenste, ik wil gewoon even overleggen.
Verder is het hier koud en nat, dus helaas is er ook geen lekker zonnetje om even in te zitten. Bij jullie wel, of is het overal zulk naar weer?
woensdag 5 mei 2010 om 11:48
Bo, wat erg dat je weer een bult hebt... Ik begrijp dat je denkt dat de kanker aan het winnen is. Ik snap ook dat je geen zin hebt om naast de strijd tegen die kloteziekte ook nog eens de strijd met "het systeem" aan te gaan. Wat denk je dat Petit gaat zeggen volgende week als hij hoort en ziet hoe het met je gaat en hoort dat je hem niet te spreken hebt gekregen? Denk je niet dat hij dat erg vervelend zal vinden?
Kan de wijkzuster niets voor je betekenen, kan die niet met Petit bellen? Ik vind het gewoon een eng idee dat je een week moet wachten nu. En ik vind het heel oneerlijk dat je er zo veel energie in moet steken om gehoord te worden, energie die je veel beter in het vechten tegen de kanker kan steken. Sorry, ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op goedbedoelde adviezen... Ik zou met liefde zelf het ziekenhuis bellen zodat je toch Petit te spreken kan krijgen.
Kan de wijkzuster niets voor je betekenen, kan die niet met Petit bellen? Ik vind het gewoon een eng idee dat je een week moet wachten nu. En ik vind het heel oneerlijk dat je er zo veel energie in moet steken om gehoord te worden, energie die je veel beter in het vechten tegen de kanker kan steken. Sorry, ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op goedbedoelde adviezen... Ik zou met liefde zelf het ziekenhuis bellen zodat je toch Petit te spreken kan krijgen.
Ga in therapie!
woensdag 5 mei 2010 om 11:50
Jeetje Bo weer een kilo eraf. Dat gaat snel. Zet 'm op morgen hoor. Zo kun je niet doorgaan tot dinsdag. Dat is te gek.
Er moet toch ook een andere manier zijn om die man te pakken te krijgen. Niet via zijn secretaresses. En anders moeten ze maar instructies krijgen. Als jij belt, meteen doorverbinden.
Dus je hebt ook nog niets van je huisarts gehoord?
En het is hier ook koud. Geen nattigheid en de zon komt soms wel door, maar niks geen lenteweer. Blugh.
Er moet toch ook een andere manier zijn om die man te pakken te krijgen. Niet via zijn secretaresses. En anders moeten ze maar instructies krijgen. Als jij belt, meteen doorverbinden.
Dus je hebt ook nog niets van je huisarts gehoord?
En het is hier ook koud. Geen nattigheid en de zon komt soms wel door, maar niks geen lenteweer. Blugh.
woensdag 5 mei 2010 om 11:53
Ik lees net je laatste posting, ik ben blij dat je toch gaat bellen! Anders zeg je tegen de secretaresse dat Petit heeft gezegd dat je hem altijd mag bellen. En de volgende keer dat je Petit ziet inderdaad concrete afspraken maken. Ik was vorige week bij een nieuwe tandarts over wat acute problemen en hij gaf me direct zijn privé- en mobiele nummer, zodat ik hem kon bellen als er iets was en niet naar de eerste hulp/dienstdoende tandarts zou hoeven gaan. En ook gewoon als ik een vraag heb. En dan heb ik het over iets wat heel wat minder ernstig is dan wat jij hebt. Het is dus helemaal niet gek om zijn mobiele nummer te krijgen.
Hier komt een voorzichtig zonnetje door Hopelijk zakt het effect van de hormonen gauw weg. Ik wens je een fijne dag toe!
Hier komt een voorzichtig zonnetje door Hopelijk zakt het effect van de hormonen gauw weg. Ik wens je een fijne dag toe!
Ga in therapie!
woensdag 5 mei 2010 om 11:53
Goed plan Bo, je moet kunnen overleggen, daar heb je gewoon recht op. Jammer dat het nu zo koud is, hier schijnt wel af en toe de zon, maar het waait guur, dus buiten zijn is nog steeds niet lekker.
Zo dadelijk werken, het is voor iedereen een vrije dag, dus vast heel(lekker!) rustig aan de receptie, in ieder geval wat telefoon betreft. Bezoekers vast wat meer. Zal sowieso wel op het forum te vinden zijn vanmiddag.
heel dikke lekkere warme knuffel van mij
Zo dadelijk werken, het is voor iedereen een vrije dag, dus vast heel(lekker!) rustig aan de receptie, in ieder geval wat telefoon betreft. Bezoekers vast wat meer. Zal sowieso wel op het forum te vinden zijn vanmiddag.
heel dikke lekkere warme knuffel van mij
woensdag 5 mei 2010 om 11:58
Van de huisarts weet ik dat Petit er vandaag dus niet is; als ik er morgen niet door kom, dan schakel ik de huisarts weer in.
Die is namelijk heel tof en neemt altijd alle tijd voor me.
Werk ze, Gelukkeling! Ja inderdaad, het is bevrijdingsdag besef ik ineens, dus je zal het denk ik niet al te druk hebben.
Dubiootje, ik vraag me oprecht af of Petit wel een mobiele telefoon heeft! En daarbij, in zijn werk ben ik natuurlijk verre van de enige patiënt die gevorderde kanker heeft... We zien het dinsdag wel; ik denk dat we heus wel een oplossing vinden, het is voor nu alleen even vervelend.
Die is namelijk heel tof en neemt altijd alle tijd voor me.
Werk ze, Gelukkeling! Ja inderdaad, het is bevrijdingsdag besef ik ineens, dus je zal het denk ik niet al te druk hebben.
Dubiootje, ik vraag me oprecht af of Petit wel een mobiele telefoon heeft! En daarbij, in zijn werk ben ik natuurlijk verre van de enige patiënt die gevorderde kanker heeft... We zien het dinsdag wel; ik denk dat we heus wel een oplossing vinden, het is voor nu alleen even vervelend.
woensdag 5 mei 2010 om 12:28
Bo, fijn dat de huisarts aan je kant staat.
Fijn ook dat Ro aan jouw kant staat (logisch ook wel tulek) maar ik snap dat je hem misschien even te agressief/bot/boos vindt om echt iets voor je te kunnen betekenen.
6 kilo meid, wat veel en een extra bult. Potverdomme, ik hoop dat Petit morgen naar je kan luisteren en je kan adviseren/helpen.
Gisteren zat ik te schudden op mijn grondvesten met die herdenking. Omdat mijn beide ouders de oorlog heel heftig hebben meegemaakt (ze hebben echt afschuwelijke dingen meegemaakt, mijn beide ouders en hun families) en het verstoren van de 4 mei herdenking en de paniek en zo, greep me erg aan. Bij ons is het een soort 'heilige dag', belangrijker dan kerst, sinterklaas en Pasen bij elkaar.
De verhalen hier op het forum van mensen die er tussen stonden grepen me erg aan.
De mensen die niks begrepen van de emoties, de paniek en de woede en zich er zelfs laatdunkend en onbegrijpend over uitlieten snap ik dan weer helemaal niet.
Hoewel ik niets maar dan ook niets met het koningshuis heb vond ik de Koningin in één woord indrukwekkend.
De tranen schieten nog in mijn ogen als ik er aan terugdenk hoe ze het Wilhelmus inzette. Poeh, wat een heftige gebeurtenis.
Bo, ik denk aan je.
Als je zin hebt in wat leesvoer over mijn nieuwste serie, dan roep je maar, dan mail ik je even.
Ja meiden, fijn dat de computer het weer doet, vind ik ook en dat alle mannen er maar kilometers bij vandaan blijven, althans, in geval van mijn man dan!
Fijn ook dat Ro aan jouw kant staat (logisch ook wel tulek) maar ik snap dat je hem misschien even te agressief/bot/boos vindt om echt iets voor je te kunnen betekenen.
6 kilo meid, wat veel en een extra bult. Potverdomme, ik hoop dat Petit morgen naar je kan luisteren en je kan adviseren/helpen.
Gisteren zat ik te schudden op mijn grondvesten met die herdenking. Omdat mijn beide ouders de oorlog heel heftig hebben meegemaakt (ze hebben echt afschuwelijke dingen meegemaakt, mijn beide ouders en hun families) en het verstoren van de 4 mei herdenking en de paniek en zo, greep me erg aan. Bij ons is het een soort 'heilige dag', belangrijker dan kerst, sinterklaas en Pasen bij elkaar.
De verhalen hier op het forum van mensen die er tussen stonden grepen me erg aan.
De mensen die niks begrepen van de emoties, de paniek en de woede en zich er zelfs laatdunkend en onbegrijpend over uitlieten snap ik dan weer helemaal niet.
Hoewel ik niets maar dan ook niets met het koningshuis heb vond ik de Koningin in één woord indrukwekkend.
De tranen schieten nog in mijn ogen als ik er aan terugdenk hoe ze het Wilhelmus inzette. Poeh, wat een heftige gebeurtenis.
Bo, ik denk aan je.
Als je zin hebt in wat leesvoer over mijn nieuwste serie, dan roep je maar, dan mail ik je even.
Ja meiden, fijn dat de computer het weer doet, vind ik ook en dat alle mannen er maar kilometers bij vandaan blijven, althans, in geval van mijn man dan!
woensdag 5 mei 2010 om 13:12
Goedemiddag lieve Robo, en allemaal,
Ik ben ook geschrokken, goed dat je morgen belt.
Hopelijk krijgt de secretaresse een flinke uitbrander, en kun je misschien vrijdag komen.
Robo, ik lees je ook wel eens mee, op een ander topic,(waar ik dan harstikke van geniet).
En ik ben in de vaste overtuiging, dat jij perfect in staat bent, om op een héle nette, verfijnde manier, uitstekend je zegje te doen!
+ .
Ik ben ook geschrokken, goed dat je morgen belt.
Hopelijk krijgt de secretaresse een flinke uitbrander, en kun je misschien vrijdag komen.
Robo, ik lees je ook wel eens mee, op een ander topic,(waar ik dan harstikke van geniet).
En ik ben in de vaste overtuiging, dat jij perfect in staat bent, om op een héle nette, verfijnde manier, uitstekend je zegje te doen!
+ .
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
woensdag 5 mei 2010 om 15:48
Zo, hehe, wat een hoop geschreven hier! Ik had gisteravond nog even willen langskomen, maar was kapot. Ik stond op de dam, aan de kan van paniek zeg maar. Was echt super eng, dus als al die mensen die de emoties niet snappen even dit willen gaan herbeleven, stelletje knurften. Het schiet niet eens echt door je heen dat er een auto aankomt, maar meer dat er duizenden mensen jouw kant op bewegen en ik voor een vader met vier kinderen stond, waarvan er eentje op de grond was gaan zitten omdat hij staand toch ook niks zag. Mijn vriend kon gelukkig wel veel mensen tegenhouden, maar als je anderhalve meter verder het hek om hoort vallen en mensen daarover heen struikelen, is het wel een angstig moment.
Hulde voor de koningin trouwens! Wij waren haar zeg maar "kwijt" op het moment dat iedereen begint te bewegen, let je daar niet meer op, maar toen we eenmaal weer stonden (te trillen op onze benen), misten we haar en vroegen we ons wel af waar ze heen was gegaan. Tot ze terugkwam natuurlijk.
Ik snap niet dat iemand moedwillig zo'n belangrijke gebeurtenis kan verstoren. De gevolgen vorig jaar waren natuurlijk vele malen ernstiger, maar ik vind de respectloosheid gisteren veel groter.
Zo... nu weer over tot de orde van de dag.
Extra bulten, 9% lichaamsgewicht verloren, een onwijze trut van een secretaresse... Wat een rotdag moet jij gehad hebben! Ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt in zo'n geval! Ik hoop dat je er morgen wel doorheen komt, want ook al duurt het dan nog maar vijf dagen, je wilt gewoon nú weten waar je aan toe bent! Hoop dat je de dag doorkomt vandaag!
Maat 41 / 42 heb ik ook. Hier ging het de laatste tijd heel goed met schoenen kopen, maar gisteren zag ik hele mooie schoenen die ik erg graag wilde hebben, hebben ze ze maar tot maat 39. Dat vond ik echt wel suf!
Gelukkeling, ik heb nog niet echt kunnen doordringen waarom mijn vriend trouwen niet echt ziet zitten. Hij vind het wel een leuk idee hoor, maar dat middelpunt en dat regelen vindt hij niks denk ik. En omdat ik het wel heel graag wil, gebeurt het heus wel hoor. Maar ik denk dat we allebei consessies moeten doen. En het moet op zijn moment gebeuren. Hoe lang dat nog duurt weet ik niet. Maar hij weet wel dat ik het wil voordat ik aan kinderen wil beginnen, en dat ik dat over een jaar of 3 (als mijn mirena eruit moet, ik wil geen nieuwe meer dan) wel wil, dus hij weet de planning
Hier is het prachtig weer, maar wel een beetje fris. Ben allemaal dingen aan het voorbereiden voor mijn hardloopevenement, dus ben druk achter de computer. Kom hier zo nog wel even langs!
Liefs,
Ing
Hulde voor de koningin trouwens! Wij waren haar zeg maar "kwijt" op het moment dat iedereen begint te bewegen, let je daar niet meer op, maar toen we eenmaal weer stonden (te trillen op onze benen), misten we haar en vroegen we ons wel af waar ze heen was gegaan. Tot ze terugkwam natuurlijk.
Ik snap niet dat iemand moedwillig zo'n belangrijke gebeurtenis kan verstoren. De gevolgen vorig jaar waren natuurlijk vele malen ernstiger, maar ik vind de respectloosheid gisteren veel groter.
Zo... nu weer over tot de orde van de dag.
Extra bulten, 9% lichaamsgewicht verloren, een onwijze trut van een secretaresse... Wat een rotdag moet jij gehad hebben! Ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt in zo'n geval! Ik hoop dat je er morgen wel doorheen komt, want ook al duurt het dan nog maar vijf dagen, je wilt gewoon nú weten waar je aan toe bent! Hoop dat je de dag doorkomt vandaag!
Maat 41 / 42 heb ik ook. Hier ging het de laatste tijd heel goed met schoenen kopen, maar gisteren zag ik hele mooie schoenen die ik erg graag wilde hebben, hebben ze ze maar tot maat 39. Dat vond ik echt wel suf!
Gelukkeling, ik heb nog niet echt kunnen doordringen waarom mijn vriend trouwen niet echt ziet zitten. Hij vind het wel een leuk idee hoor, maar dat middelpunt en dat regelen vindt hij niks denk ik. En omdat ik het wel heel graag wil, gebeurt het heus wel hoor. Maar ik denk dat we allebei consessies moeten doen. En het moet op zijn moment gebeuren. Hoe lang dat nog duurt weet ik niet. Maar hij weet wel dat ik het wil voordat ik aan kinderen wil beginnen, en dat ik dat over een jaar of 3 (als mijn mirena eruit moet, ik wil geen nieuwe meer dan) wel wil, dus hij weet de planning
Hier is het prachtig weer, maar wel een beetje fris. Ben allemaal dingen aan het voorbereiden voor mijn hardloopevenement, dus ben druk achter de computer. Kom hier zo nog wel even langs!
Liefs,
Ing
woensdag 5 mei 2010 om 17:10
Dat hormoom gedoe is vreselijk. Ik merk zelf niet ben wie ik werkelijk ben. Nooit geweten je zo rar kan voelen. Nu weet ik het en robo erg iemand moet luisteren. Al die vragen in je borrrelen. Het zweten niet slapen je verbruik dat toch meer. Zei dokter daarom ook afval. Ik heb telefoon van mijn chirurg zijn huis. Kan altijd bellen dat weet ik. 1 keer gedaan was totaal in war. En nam tijd voor mijn. Maar deze man echt speciale band gewoon. Al van start zonder woorden snapte elkaar. Nou dat heb ik nooit gehad. Meestal gevoel sommige op hoogte staan. Maar goed ben niet zo lieffie dat voel. Dan kan ik behoorlijk beleefd wel effe goed katten. Echt dat onmacht gevoel ja wat een trut mega zo voel ik zo vrouw ook aan. Terwijl deze dokter duidelijk was. Hoop snel goed gesprek kom mijn woede help je geen donder. Maar moest effe eruit. Lieverd wou je goed kon vasthouden te wat warmte kon geven, Naar je luisteren echt denk veel aan jou. En snap je mega mega kots en kots beu ben. Zo gezegd want echt rot ziekte. En zoebie wat erg van je dochter. Bah waarom zijn sommige mensen zo niet menselijk.
De zon kom op jou.
En straal jou mijn liefde toe.
Vreselijk moe ontdaan is feit.
Onrust waar je moeten gaan.
Pak de zonnestraal jou zend.
Pak alles en weet ik er ben.
Zou mijn hart aan je geven.
En jou zeggen willen wens je helderheid.
Meest nog rust berusting vol warmte.
Zekerheid geen strijd loslaten praten.
Huilen niet schuilen lieve meid.
Niet doen pak je hand streel hem.
En zeg al voel je vast zo waanzinnig alleen.
En vol onrust geloof in jou stralende lach.
Jou innerlijk kracht ik zag.
Ik blijf geloven en blijf jou steunen.
Wou de pijn kon dragen antwoord op alle vragen.
Liefs robo van mijn blij jou ken.
Want jij geef mijn kracht hoop jou ook te geven.
Zodat iets dragelijk kom zon jou zo de zon.
Effe gemaakt want was mijn praten zat want ik huil in mijn hart best. Maar niet mijn huil weet je.
De zon kom op jou.
En straal jou mijn liefde toe.
Vreselijk moe ontdaan is feit.
Onrust waar je moeten gaan.
Pak de zonnestraal jou zend.
Pak alles en weet ik er ben.
Zou mijn hart aan je geven.
En jou zeggen willen wens je helderheid.
Meest nog rust berusting vol warmte.
Zekerheid geen strijd loslaten praten.
Huilen niet schuilen lieve meid.
Niet doen pak je hand streel hem.
En zeg al voel je vast zo waanzinnig alleen.
En vol onrust geloof in jou stralende lach.
Jou innerlijk kracht ik zag.
Ik blijf geloven en blijf jou steunen.
Wou de pijn kon dragen antwoord op alle vragen.
Liefs robo van mijn blij jou ken.
Want jij geef mijn kracht hoop jou ook te geven.
Zodat iets dragelijk kom zon jou zo de zon.
Effe gemaakt want was mijn praten zat want ik huil in mijn hart best. Maar niet mijn huil weet je.
woensdag 5 mei 2010 om 17:16
De frieten zijn er dus niet aan blijven zitten
Ik hoop dat de secretaresse je morgen niet afblaft. Kan er niet helemaal bij. Ik snap dat ze je niet stante pede door kan verbinden met Petit (wellicht zit er een patiënt of staat hij onderwijs te geven ofzo), maar een telefonische afspraak maken moet niet zo moeilijk zijn. grrr
Hoe gaat het met de hormonen?
Ik hoop dat de secretaresse je morgen niet afblaft. Kan er niet helemaal bij. Ik snap dat ze je niet stante pede door kan verbinden met Petit (wellicht zit er een patiënt of staat hij onderwijs te geven ofzo), maar een telefonische afspraak maken moet niet zo moeilijk zijn. grrr
Hoe gaat het met de hormonen?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
woensdag 5 mei 2010 om 17:45
Als Petit zegt dat je altijd mag bellen dan moet die trt je dus doorverbinden. Of hem terug laten bellen als hij geen patient heeft zitten. Het is niet niks, de feiten en het gevoel dat de kanker wint. Kan kanker niet even een eigen goal maken of voor de finish de hekken in gereden worden?
Hier hebben we een zonnetje met harde wind en 12 graden. Bij jou is het prut zie ik, zaterdag de beste dag. Dit is hier de beste dag.
Ik heb lekker aardbeitjes gekocht bij de boer die er erg mooi uit zien.
Ingmagh wat zul je geschrokken zijn gister, zo dichtbij. Had je wel snel door wat er aan de hand was? Op tv dachten wij meteen het ergste doordat je die menigte zo zag gaan.
Hier hebben we een zonnetje met harde wind en 12 graden. Bij jou is het prut zie ik, zaterdag de beste dag. Dit is hier de beste dag.
Ik heb lekker aardbeitjes gekocht bij de boer die er erg mooi uit zien.
Ingmagh wat zul je geschrokken zijn gister, zo dichtbij. Had je wel snel door wat er aan de hand was? Op tv dachten wij meteen het ergste doordat je die menigte zo zag gaan.
woensdag 5 mei 2010 om 17:47
Fijn dat de huisarts achter je staat! Hopelijk gaat het morgen wel lukken. Een medisch specialist zonder mobiel Ik gaf het voorbeeld van mijn tandarts omdat dat niet om iets ernstigs gaat, meer als het gaat ontsteken oid. Hij had hetzelfde bij een vriendin van mij gedaan. Dat heeft dus niet alleen met de ernst van de aandoening te maken, maar met de houding en toegankelijkheid van je arts. Voor mij hoort toegankelijkheid erbij als je oncoloog bent (nog veel meer dan voor een tandarts).
Ik zou in ieder geval proberen goede afspraken te maken over hoe je hem kan bereiken, of dat nu mobiel is of niet. Je kunt hem ervan verzekeren dat je niet zult bellen als je niet denkt dat het nodig is - niet voor akkefietjes dus. 6 kilo afvallen en een bult erbij is geen akkefietje.
Ik zou in ieder geval proberen goede afspraken te maken over hoe je hem kan bereiken, of dat nu mobiel is of niet. Je kunt hem ervan verzekeren dat je niet zult bellen als je niet denkt dat het nodig is - niet voor akkefietjes dus. 6 kilo afvallen en een bult erbij is geen akkefietje.
Ga in therapie!
woensdag 5 mei 2010 om 17:49
Ik ben laaiend, boos en heel erg verdrietig. Ik kom op Nienke's graf. Hebben ze het rekje met planten op een hoop gegooid en de planten driehoog op elkaar gezet. Er lag overal zand en onkruid en het was schandalig. Heb er even bij staan janken.
En het was niet alleen bij Nienke zo. Overal waren de stenen en platen vies. Er is gewoon met de botte bijl doorheen gegaan. Zonder respect.
Straks gaat er een hele boze mail naar de gemeente. Er is de laatste tijd steeds iets anders loos op die begraafplaats. En op die manier wordt het er ook niet beter op. En morgen ga ik die lui even de waarheid vertellen. Ben gloeiend giftig.
Jammer dat ik mijn GSM niet bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen eerst naar huis te gaan voor een fototoestel. Het moest meteen weer netjes worden. Gloeiende, gloeiende, gloeiende wat ben ik boos.
En het was niet alleen bij Nienke zo. Overal waren de stenen en platen vies. Er is gewoon met de botte bijl doorheen gegaan. Zonder respect.
Straks gaat er een hele boze mail naar de gemeente. Er is de laatste tijd steeds iets anders loos op die begraafplaats. En op die manier wordt het er ook niet beter op. En morgen ga ik die lui even de waarheid vertellen. Ben gloeiend giftig.
Jammer dat ik mijn GSM niet bij me had, anders had ik er een foto van gemaakt. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen eerst naar huis te gaan voor een fototoestel. Het moest meteen weer netjes worden. Gloeiende, gloeiende, gloeiende wat ben ik boos.
woensdag 5 mei 2010 om 18:34
Gadver Zoebie, wat ontzettend naar!!!
Kan me zo goed voorstellen dat je van slag bent, echt niet te geloven, de lompheid van de mensen die dat gedaan hebben.
Of het nou door de "verzorgers" van de begraafplaats is gedaan of door vandalen, ik kan er niet bij. Die graven betekenen voor de mensen die daar hun dierbaren hebben liggen zo veel, daar kun je niet, daar màg je niet mee rotzooien.
Vreselijk voor je.
Kan me zo goed voorstellen dat je van slag bent, echt niet te geloven, de lompheid van de mensen die dat gedaan hebben.
Of het nou door de "verzorgers" van de begraafplaats is gedaan of door vandalen, ik kan er niet bij. Die graven betekenen voor de mensen die daar hun dierbaren hebben liggen zo veel, daar kun je niet, daar màg je niet mee rotzooien.
Vreselijk voor je.