LIbelle Zomerweek: is het wat?

05-05-2010 18:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames van het Libelle-forum zullen zeggen van wel, maar ik wil ook graag de mening van de hippe VIVA-vrouw. Is het wat om daar met mijn moeder naar toe te gaan? Wie is er wel eens geweest?
De allereerste editie was leuk! Echt leuk!

Maar ben er een paar keer daarna geweest en het is èèn grote markt!

Geen ruk aan, iedereen die zich staat te verdringen voor de leukste en goedkoopste "koopjes" , de gratis te vergeven produkten, de workshops zijn echt om te huilen, en jahaaaaa, iedereen lijkt echt op elkaar, en jahaaaaaaa, ze trekken echt van die stomme kutboodschappenkarretjes achter zich aan en rijden het liefst continue tegen je benen aan. Ik had in de trein op weg naar huis geen scheenbenen meer over! was van alle ellende met vriendin zo op de trein gestapt naar Utrecht en daar hebben we het veel en veel gezelliger gehad!
Nou, ik lees het al. Ik ga me daar als hippe VIVA-vrouw niet vertonen. Mijn mams mag alleen.

@ Bright Eyes: jawel! Ik kom het resultaat binnenkort op het betreffende topic wel even showen.
Jahoor is leuk! (en ik ben pas 22 )

Ben er met een stel vrouwen uit de familie naar toe geweest, allerlei leeftijden en allemaal naar ons zin gehad.

Leuke standjes, muziek, wat BN-ers.. veel proeven en proberen, lekker aan het strand zitten, meedoen met quizenen anderen dingen.... voor ieders wat wils

Het is dus leuk, maar je moet het ook wel een beetje zélf leuk maken. Maar dat geldt voor alles. PS: na 1 keer kun je wel weer jaren vooruit.

PS: je moet inderdaad de oude wijven met trolly's etc vergeten....
quote:dangeensuus schreef op 05 mei 2010 @ 19:31:

Als het ook maar een greintje lijkt op mijn uitspatting op de Margriet Winterfair ( moeders wilde niet alleen) dan zeg ik doe het niet. Wat een afgetrokken bende knutselende huisvrouwen waren dat bij elkaar zeg!

Catfights bij de weightwatchercrackerstand omdat er gratis shakes werden uitgedeeld ( of god weet wat het was waar om gegild werd). Alles maar dan ook alles zat er onder de glitters van de knutselende kerstballendames in hal vier, en tot overmaat van fucking ramp werden de dames met busladingen tegelijk afgeleverd.

Een gekakel waar de gemiddelde kippenfarm in Barneveld jaloers op kan zijn, een waar arsenaal aan sleepkarren in allerhande hippe ruitpatronen om je gratis verkregen meuk in te mikken, en te completeren met aangekochte scrapmeuk, kooknieuwtjes en andere wanstaltige items.

Maar hey... misschien is het jouw ding wel

( ziet bij de strandfair dezelfde busladingen dames al in pareo en op crocks, voorzien van hippe sleepkar in hawaii print de bus uit rollen...nee bedankt)
quote:biebelie schreef op 05 mei 2010 @ 20:38:

De leukste beurs ever vind ik toch echt de Horecava!

[afbeelding]Nog nooit geweest, ook naar de onderstaande beurzen niet maar ben wel geinteresseerd in die horecava, mag je er als jan lulletje ook in of moet je een bedrijf hebben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Horecava gaat op uitnodiging.

Toen ik nog in de Horeca werkte ging ik altijd samen met eigenaar en collega(s)

het handigst is als je iemand kent dus met een horecabedrijf,die krijgen vaak van leveranciers/brouwerij kaarten.
Willkommen bei der Anuga!

Als je de laatste dag gaat, heb je vier armen nodig om alles te dragen. Want dan wil iedereen van zijn spullen af, allemaal gratis.

Alles op gebied van voeding.
quote:dangeensuus schreef op 05 mei 2010 @ 19:31:

Als het ook maar een greintje lijkt op mijn uitspatting op de Margriet Winterfair ( moeders wilde niet alleen) dan zeg ik doe het niet. Wat een afgetrokken bende knutselende huisvrouwen waren dat bij elkaar zeg!

Catfights bij de weightwatchercrackerstand omdat er gratis shakes werden uitgedeeld ( of god weet wat het was waar om gegild werd). Alles maar dan ook alles zat er onder de glitters van de knutselende kerstballendames in hal vier, en tot overmaat van fucking ramp werden de dames met busladingen tegelijk afgeleverd.

Een gekakel waar de gemiddelde kippenfarm in Barneveld jaloers op kan zijn, een waar arsenaal aan sleepkarren in allerhande hippe ruitpatronen om je gratis verkregen meuk in te mikken, en te completeren met aangekochte scrapmeuk, kooknieuwtjes en andere wanstaltige items.

Maar hey... misschien is het jouw ding wel

( ziet bij de strandfair dezelfde busladingen dames al in pareo en op crocks, voorzien van hippe sleepkar in hawaii print de bus uit rollen...nee bedankt)
Kip vanwaar het sippe gezicht?
Ben jij een van die vrouwen? Het is je vergeven, het was vast een tijdelijke bevlieging
De huishoudbeurs vind ik wel leuk altijd. Maar de Margriet en Libelle week begin ik echt niet aan. Dat lijkt me helemaal niks.

Een vriendin van mij gaat elk jaar en die is er lyrisch over. Tja smaken verschillen.
het is de huishoudbeurs op een nepstrand ergens midden in een polder.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven