Postcrossing 5
donderdag 6 mei 2010 om 00:51
Moest er nou niemand van jullie op 5 mei werken? Ik wel En manlief zat ook al om 5.45 uur in de auto richting klant. Ach ja, iemand moet de economie draaiende houden
@Ligaa > jarig en keukenprinses! Wat voor lekkere taarten zijn er vanavond nog uit de oven gerold?
@Estelle > gewoon voor moederdag een mooie doos vragen voor al die kaarten die je er dit jaar nog bij gaat kopen Naturalis is echt top. Ben sowieso fan van Leiden, heb er dan ook tien jaar gewoond.
@Tine > ik heb ook een enorme hekel aan vuurwerk. Mijn broertje heeft ooit een vuurpijl in zijn oog gekregen (toen hij op ons balkon naar het spektakel stond te kijken). Het is uiteindelijk goed met zijn zicht gekomen, maar de schrik zit er sindsdien flink in. Gelukkig geven man en zoon er niks om en komt dat spul met oudjaar hier niet in huis.
@Lampje > ik zie witte rook... Pak je koffers dus maar!
@Steph > fijn dat jouw schoonvader zo positief met zijn ziekenhuisopname om kan gaan. Laten we hopen dat het zijn uitwerking niet mist.
@Beachlover > 30 kaarten erbij? Nou nog leuke profielen erbij vinden
Zo, nu mijn mandje in. Over een paar uurtjes de laatste wassen draaien, boodschappen doen, langs de bieb en mijn ouders, tassen inpakken en hopelijk nog een gezellige brievenbus. *Gaap* Truste!
@Ligaa > jarig en keukenprinses! Wat voor lekkere taarten zijn er vanavond nog uit de oven gerold?
@Estelle > gewoon voor moederdag een mooie doos vragen voor al die kaarten die je er dit jaar nog bij gaat kopen Naturalis is echt top. Ben sowieso fan van Leiden, heb er dan ook tien jaar gewoond.
@Tine > ik heb ook een enorme hekel aan vuurwerk. Mijn broertje heeft ooit een vuurpijl in zijn oog gekregen (toen hij op ons balkon naar het spektakel stond te kijken). Het is uiteindelijk goed met zijn zicht gekomen, maar de schrik zit er sindsdien flink in. Gelukkig geven man en zoon er niks om en komt dat spul met oudjaar hier niet in huis.
@Lampje > ik zie witte rook... Pak je koffers dus maar!
@Steph > fijn dat jouw schoonvader zo positief met zijn ziekenhuisopname om kan gaan. Laten we hopen dat het zijn uitwerking niet mist.
@Beachlover > 30 kaarten erbij? Nou nog leuke profielen erbij vinden
Zo, nu mijn mandje in. Over een paar uurtjes de laatste wassen draaien, boodschappen doen, langs de bieb en mijn ouders, tassen inpakken en hopelijk nog een gezellige brievenbus. *Gaap* Truste!
donderdag 6 mei 2010 om 09:03
@Ligaa alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en zo te lezen heb je een prima dag gehad
@Steph sterkte met de ziekenhuisopname van je schoonvader.
@Lampje witte rook vandaag dus hopelijk veel plezier in Dublin
@Noa mijn naam is hier ook hetzelfde als bij PC en die buurman afwisselend links en rechts laten liggen....
Gisteren een heerlijke dag in de Efteling gehad, prima weer, prettig gezelschap, blije kinderen en een gezellige drukte.
Bij thuiskomst bleek er 1 hurray uit Taiwan na 19 dagen te zijn.
Vanmorgen 4 nieuwe adressen aangevraagd, de kaarten gaan naar NL (S uit H. N-H), Duitsland, Engeland en USA.
En ik hoop op post op mijn deurmat vandaag.
Fijne dag allemaal.
@Steph sterkte met de ziekenhuisopname van je schoonvader.
@Lampje witte rook vandaag dus hopelijk veel plezier in Dublin
@Noa mijn naam is hier ook hetzelfde als bij PC en die buurman afwisselend links en rechts laten liggen....
Gisteren een heerlijke dag in de Efteling gehad, prima weer, prettig gezelschap, blije kinderen en een gezellige drukte.
Bij thuiskomst bleek er 1 hurray uit Taiwan na 19 dagen te zijn.
Vanmorgen 4 nieuwe adressen aangevraagd, de kaarten gaan naar NL (S uit H. N-H), Duitsland, Engeland en USA.
En ik hoop op post op mijn deurmat vandaag.
Fijne dag allemaal.
donderdag 6 mei 2010 om 09:36
StefanieV : Van harte gefeliciteerd! Hoe ga je het vieren?
O ja en nog wat virtuele cadeau's :

o ja en bloemen:
*Danst mee met de vreugdedans* - Buddha is in Iran!
Zo! De wereld wordt toch een stuk mooier en rijker en misschien zelfs beter, door al die kaarten die planeet over reizen.
Lampje veel plezier op reis!
O ja en nog wat virtuele cadeau's :
o ja en bloemen:
*Danst mee met de vreugdedans* - Buddha is in Iran!
Zo! De wereld wordt toch een stuk mooier en rijker en misschien zelfs beter, door al die kaarten die planeet over reizen.
Lampje veel plezier op reis!
donderdag 6 mei 2010 om 10:10
Goedemorgen,
Mijn kaartje naar Rusland is aangekomen en gelijk tot favoriet benoemd.
@ Tine, het waren voornamelijk toeristenkaartjes, de ANWB had een nieuwe serie en die heb ik (uiteraard) allemaal genomen.
@ Lampje, veel plezer.
@ StephanieV, gefeliciteerd.
@ JJ, en maar mag de nieuwe kaart naar toe?
Ik ga shoppen met mijn zussie en kadootje scoren voor mijn nichtje die volgende week 3 wordt. (en natuurlijk ook nog wat kaartje voor mezelf).
Mijn kaartje naar Rusland is aangekomen en gelijk tot favoriet benoemd.
@ Tine, het waren voornamelijk toeristenkaartjes, de ANWB had een nieuwe serie en die heb ik (uiteraard) allemaal genomen.
@ Lampje, veel plezer.
@ StephanieV, gefeliciteerd.
@ JJ, en maar mag de nieuwe kaart naar toe?
Ik ga shoppen met mijn zussie en kadootje scoren voor mijn nichtje die volgende week 3 wordt. (en natuurlijk ook nog wat kaartje voor mezelf).
donderdag 6 mei 2010 om 10:39
Eveline zeker omkleden, ik zat gisterochtend nog uiterst charmant in mijn pyama, en laat dat nou niet al te charmant zijn om mee over een festivalterrein te struinen! haha
Ligaa nog gefeliciteerd, heb gister een biertje op je gedronken
Lampje, balen dat je vlucht gecancelled is! Ik hoop dat je vandaag alsnog kan vertrekken!
Steph, sterkte met je schoonvader
Ligaa, fijn dat een ecard ook leuk is om te krijgen en leuk om te lezen dat je een toffe verjaardag hebt gehad
Tine: nare ventjes met die 1000klapper, je zou die kereltjes dan toch werkelijk 1000 klappen in hun gezicht geven!!!
Stefanie: Gefeliciteerd met je verjaardag
dat je maar een toffe dag mag hebben!
Vanavond zal ik, zoals beloofd, er 1 op je drinken!!!!
JJ: we vieren een feestje om je kaartje whoeptiedooo Buddha in Iran tralalalalaaaa Buddha in Iran sjaaalalalalalaaaa
maar mensen, wat een feest weer gisteren! blij dat ik vandaag vrij ben, nee niet door de drank (heb me netjes gedragen) maar mijn knie AU die doet weer zo'n pijn! heb ook teveel staan hossen op Mala Vita (bevrijdingsdag is dus ook nog goed voor je conditie) dus vandaag maar lekker kallum an doen (en misschien toch binnenkort maar eens een afspraak maken met meneer de huisarts, want zo lang last van je knie hebben is niet goed he ? )
Owjah, en wisten jullie dat het festival voor mij en mn vriend is georganiseerd we waren gisteren 2 jaar bij elkaar hihi!
Ligaa nog gefeliciteerd, heb gister een biertje op je gedronken
Lampje, balen dat je vlucht gecancelled is! Ik hoop dat je vandaag alsnog kan vertrekken!
Steph, sterkte met je schoonvader
Ligaa, fijn dat een ecard ook leuk is om te krijgen en leuk om te lezen dat je een toffe verjaardag hebt gehad
Tine: nare ventjes met die 1000klapper, je zou die kereltjes dan toch werkelijk 1000 klappen in hun gezicht geven!!!
Stefanie: Gefeliciteerd met je verjaardag
Vanavond zal ik, zoals beloofd, er 1 op je drinken!!!!
JJ: we vieren een feestje om je kaartje whoeptiedooo Buddha in Iran tralalalalaaaa Buddha in Iran sjaaalalalalalaaaa
maar mensen, wat een feest weer gisteren! blij dat ik vandaag vrij ben, nee niet door de drank (heb me netjes gedragen) maar mijn knie AU die doet weer zo'n pijn! heb ook teveel staan hossen op Mala Vita (bevrijdingsdag is dus ook nog goed voor je conditie) dus vandaag maar lekker kallum an doen (en misschien toch binnenkort maar eens een afspraak maken met meneer de huisarts, want zo lang last van je knie hebben is niet goed he ? )
Owjah, en wisten jullie dat het festival voor mij en mn vriend is georganiseerd we waren gisteren 2 jaar bij elkaar hihi!
donderdag 6 mei 2010 om 12:00
Hmmm Tine, ik ben niet naar Amsterdam! We gaan over 3 weken ofzo wel, dus dan ga ik zeker de Art Unlimited onveilig maken.
JJ: ik dans mee!
Ik heb vanacht bij m'n vriend geslapen en kom pas vanavond laat thuis, wie weet ligt er dan een postzak vol kaarten voor mij. Oh nee dat kan niet, zoveel heb ik er niet tegoed. Eerst maar eens een mailbox vol Hurrays!
JJ: ik dans mee!
Ik heb vanacht bij m'n vriend geslapen en kom pas vanavond laat thuis, wie weet ligt er dan een postzak vol kaarten voor mij. Oh nee dat kan niet, zoveel heb ik er niet tegoed. Eerst maar eens een mailbox vol Hurrays!
donderdag 6 mei 2010 om 12:05
Ben ik weer, de post is inmiddels geweest en bracht mij het hyves-ruilkaartje en een kaart uit Moskou.
Het hyves-ruilkaartje is echt fantastisch! Ik ben er heel blij mee ondanks het mislukte giraffe-printje ;=)
Mijn dag kan niet meer stuk.
Het kaartje uit Moskou is ook eentje die helemaal bij mij past :=)
En ik heb ondertussen ook twee hurray's ontvangen, 1 uit India na 20 dagen lekker uitgebreid en enthousiast. De andere leeg uit Italië na 8 dagen.
Het hyves-ruilkaartje is echt fantastisch! Ik ben er heel blij mee ondanks het mislukte giraffe-printje ;=)
Mijn dag kan niet meer stuk.
Het kaartje uit Moskou is ook eentje die helemaal bij mij past :=)
En ik heb ondertussen ook twee hurray's ontvangen, 1 uit India na 20 dagen lekker uitgebreid en enthousiast. De andere leeg uit Italië na 8 dagen.
donderdag 6 mei 2010 om 13:06
Haha Ligaa, ik vier het deze week niet. Moet nog werken enzo. En vier het niet met vrienden, heb geen keuken. In juli geef ik wel een verjaardagsBBQ-met nog een vriendin 
Met vriendlief ga ik het volgende week wel vieren, in Barcelona natuurlijk
Dank je wel allemaal voor de wensen!
edit: Ik heb trouwens een hurray, mijn kaartje naar BE is aangekomen na 2 dagen (kan ook niet anders hé, was maar 90 km ) Ik wacht even met adressen aan te vragen tot ik terug ben van reis
Met vriendlief ga ik het volgende week wel vieren, in Barcelona natuurlijk
Dank je wel allemaal voor de wensen!
edit: Ik heb trouwens een hurray, mijn kaartje naar BE is aangekomen na 2 dagen (kan ook niet anders hé, was maar 90 km ) Ik wacht even met adressen aan te vragen tot ik terug ben van reis
donderdag 6 mei 2010 om 13:41
Goedemiddag allen!
@Stefanie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@Steph, wat van fijn dat je schoon pa zelf heel positief is.
@Sweetcandy, lekker geslapen?
@Snjokorn, ondertussen al pc nieuws? Hoe staat het met Mr Vulcano?
@Neferisis, oe dat klinkt heel akelig.. Ik ben blij dat het maar 1 keer per jaar afgestoken mag worden. Al houd niet iedereen zich aan deze regel...
@Lampje, heel veel plezier!!! Geniet ervan!
@Chrisy1, o wat leuk de Efteling!!! Ben je overal ingeweest:)
@JJ, ik dans mee hoor!!!
@Ligaa, al post gehad? Zijn al je 9 kaarten spontaan aangekomen!!! hahaha!
@Beachlover, heel veel plezier met shoppen!!!
@Chayuz, sterkte met je knie! Doe je rustig aan!
@Juuf, wie weet hoeveel kaarten er liggen:)
Hahaha Chayuz ik zie net je nieuwe avatar!! Moest er erg om lachen!
@Stefanie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@Steph, wat van fijn dat je schoon pa zelf heel positief is.
@Sweetcandy, lekker geslapen?
@Snjokorn, ondertussen al pc nieuws? Hoe staat het met Mr Vulcano?
@Neferisis, oe dat klinkt heel akelig.. Ik ben blij dat het maar 1 keer per jaar afgestoken mag worden. Al houd niet iedereen zich aan deze regel...
@Lampje, heel veel plezier!!! Geniet ervan!
@Chrisy1, o wat leuk de Efteling!!! Ben je overal ingeweest:)
@JJ, ik dans mee hoor!!!
@Ligaa, al post gehad? Zijn al je 9 kaarten spontaan aangekomen!!! hahaha!
@Beachlover, heel veel plezier met shoppen!!!
@Chayuz, sterkte met je knie! Doe je rustig aan!
@Juuf, wie weet hoeveel kaarten er liggen:)
Hahaha Chayuz ik zie net je nieuwe avatar!! Moest er erg om lachen!
donderdag 6 mei 2010 om 14:24
Chayuz, even op F5 drukken dan!
Hier 3 nieuwe kaarten en allemaal vind ik ze niet echt super. 1 is nog wel een beetje leuk, zo'n retro pakje kauwgom. 1 een natuurfoto, wel mooi ook. En 1 raar iets met gebouwen...
Tja...
M'n nieuwe kaart gaat naar de nr. 1 van Engeland, een man.
Hier 3 nieuwe kaarten en allemaal vind ik ze niet echt super. 1 is nog wel een beetje leuk, zo'n retro pakje kauwgom. 1 een natuurfoto, wel mooi ook. En 1 raar iets met gebouwen...
Tja...
M'n nieuwe kaart gaat naar de nr. 1 van Engeland, een man.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!