Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moggu!



Zoeb, je hebt groot gelijk!Wat een rare mensen dat ze er een zooitje van maken!



MissM,ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Fuss,dat zo'n beetje alles op jou neerkomt.Mijn ex was precies zo,dronken thuis komen en dan vervolgens een hele dag op bed.Vreselijk!!Kan je er wel over praten met hem?



Gold,had jij geen huisarrest?



Ik zou eigenlijk met de kinderen naar een huisje van vrienden gaan.Staat in het bos maar er is geen verwarming,dus nog te koud voor nu.Misschien dat ik van het weekend nog even ga en dan s'avonds weer gewoon naar huis.



Het was een hele leuke avond gister!Lekker gekletst met nicht,vriend is goed gekeurd



Vandaag geen plannen,ik rommel een beetje aan in huis,vriend is gedwongen vrij,vannacht iets in zijn rug geschoten dus die kan geen kant op!Eind van de middag naar de chiropractor,die krijgt het er meestal zo weer uit!
Alle reacties Link kopieren
Gelfling, is de koppijn nu gaan liggen?



Ik kan mijn dag eigenlijk nog niet goed indelen, omdat Muis en Middelste wat langer bij een vriendje blijven, die worden op onbepaalde tijd teruggebracht. Voorlopig betekent dit dat ik Oudste maar even achter de tv laat lummelen terwijl ik zelf ook wat lummel (dat mag, na een gesprek bij de ggz).



Proberen om toch een lijstje te plannen:

ggz

regelen dat kinderen op de vrijmarkt kunnen musiceren

lummelen

plan maken met Oudste

naar de Ikea, de heren kunnen daar een cadeaubon verpatsen

was

studie
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch Mamz, een beetje lummelen?

moet af en toe gewoon hoor.



Coe, fijn dat je zoon weer uit het gips is. Gaat het goed?

En wat fijn voor je nicht dat ze weer een vriend heeft. En nog wel iemand ook die haar man gekend heeft. Zal het vast gemakkelijker maken.

Hoe gaat het eigenlijk met de ouders van BabyN? Ze zijn toch weer in verwachting?



Hier gaat alles in een traaaaaag tempo, maar er gebeurt wel wat. Klusjes aan het doen die al lang af hadden moeten zijn, dus dat is wel fijn als ze echt af zijn. Moeilijke brief schrijven, ook zoiets. Kan ik vanvond weer allemaal achter me laten.

Nu eerst een boterham!



Skippy heeft de hik, voelt zo gezellig
Zoon moet nog een beetje rustig aan doen.Gister na een uurtje voetballen voelde hij het wel.Helemaal toen nicht kwam want toen ging hij mank lopen,was alleen zijn verkeerde been



Ouders van babyN zijn idd weer zwanger!Tot nu toe gaat alles goed,al blijft de angst dat het misgaat erg aanwezig.Ze hebben dezelfde gynaecoloog als met N en daar kunnen ze goed mee praten.Ik denk dat ze pas echt "opgelucht"zijn als de bevalling achter de rug is.



Hier gaat ook alles traag vandaag!Ik wilde de wc poetsen maar had geen warm water.Bleek de ketel kapot te zijn.Daar is net een monteur 2 uur mee bezig geweest en nu doet ie het nog niet :( Er moet een onderdeel in wat ie niet bij zich had.Nu dus wachten tot ie weer terug is.



Ik vind Skippy nu al lief
Alle reacties Link kopieren
Coe wat fijn dat zoon van zn gips af is, best snel toch?



Ik heb nog steeds een bonk-hoofd, na een paar paracetamol wel iets minder maar t is zeker niet weg.. Moet dus ook eerlijk toegeven dat ik nog niet heel veel nuttigs heb gedaan vandaag ik ben hier wel maar niet erg nuttig...

Nou ja, nog 3 uurtjes en dan is het weer klaar!
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt ook gezellig Fus, Skippy met de hik.. lijkt me een apart gevoel
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Wat een lieffie die Skippy.

Balen van je hoofd Gelf.



Ik/wij zijn goed bezig hier.

Ben al een eind met de klote strijk en nu gaan we ff naar Intratuin en het centrum.

Ben gewoon moe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Een voor het hoofd van Gelf

En voor Nik omdat ze moe is
Alle reacties Link kopieren
Wel lekker moe dan toch Nikki? Ik wil je naam steeds afkorten naar Niks, maar dat is ook zo stom he?



Balen Gelf, dat je hoofd het nog steeds niet doet zoals zou moeten. Pas je goed op jezelf?



Ha, ik heb twee moeilijke dingen waar ik al weken tegenop zag af! Hoe fijn is dat!

Kan ik nu lekker met een gerust hart aan mijn 'dingen die ik wil doen tijdens mijn verlof-lijstje' werken
Alle reacties Link kopieren
Balen van je ketel Coe. Repareert de woningbouw zoiets of is het eigen rekening?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even heel stoer en trots mijn lijst met zaken die ik vandaag gedaan heb hier neer plempen:



* Flitser plus toebehoren opgehaald

* Camera's reportage klaar

* Tuinaarde + potten + noppenfolie + hydrokorrels gekocht

* Brief op de post

* Sokken gekocht

* Kaart voor collega gekocht

* Cadeau voor vriendin gekocht

* Doorlopende reisverzekering afgesloten

* Zakelijke verzekering afgesloten

* Mail naar Happy

* Bakkie thee bij meisjeskind gedaan

* Bij rozenmeneer langs

* Boodschappen gedaan

* Wc schoonmaken



*geeft zichzelf een reuze schouderklop!



Vanavond nog sporten en morgen een reportage.



Is egeopost, ik beloof beterschap!
Wat een lijst Buuf!



Blijkt dat er een verkeerd soort lamellen? inzaten.Daardoor kreeg ik met douchen wisselend warm water.Niet 1 monteur heeft dit gezien,terwijl ie hier al 3 jaar hangt En ik schreeuwde met regelmaat naar beneden dat ze van de kraan moesten afblijven als ik onder de douche stond.:rofl: Woningbouwe betaalt dat gewoon,ik hoefde alleen mijn handtekening maar te zetten.
Ach ja, de hik.. zo schattig is dat. Vooral mijn jongste meisje had dat vaak. 't Mannetje was vooral bezig met het oefenen voor jong oranje. Die schopte wat af.



Buuf, respect! wat een lijst *maakt diepe buiging*



De schoonmaakster is weer weg. Wat een heerlijkheid is dat toch. Zelf ben ik ook druk geweest. Heb de kast van het jongste meisje uitgezocht. Hopen dat mijn schoonzusje iets met die kleding kan. Ergens wil je het graag bewaren, maar ja... wat doe je er eigenlijk mee. Ik heb nu een paar dingetjes bewaard en de rest gaat weg.
Jemig,... wat kunnen de meiden van de buren gillen zeg Het zijn er 3, maar het lijken er wel 10..
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Buuf, super die lijst van je!

Vind ook Druifje, heerlijk iemand die de boel bij houdt voor je.

Fuss, mooi dat je dat af hebt, had ik met de strijk.



Ik ga eten en kijken wat ik kan afvinken van mijn lijst, tot later!



Voor iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
ggz

regelen dat kinderen op de vrijmarkt kunnen musiceren

lummelen

plan maken met Oudste

naar de Ikea, de heren kunnen daar een cadeaubon verpatsen

was

studie



Nu even een bak koffie, ben moe, want gelopen naar Ikea terwijl de heren waveden.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 06 mei 2010 @ 08:41:

Moggû,



Mijn lijst voor vandaag,



- Strijken.

- Koken.

- Beetje opruimen.

- Vakantie lijst maken.

- Boodschappen doen.

- Intratuin leeg kopen.

- Hardlopen.

- Koken, voor vrijdag.

- Strijken.



Ik vind het mooi geweest voor vandaag.

Het is een beetje een zooitje in de keuken maar dat mag Sportman staks opruimen.

Ik ga vroeg naar bed, heb pijn in mijn rug omdat ik de plantjes gelijk in de potten heb staan proppen.

Dan sta je zo onhandig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
wat is het rustig hier



nik, hard gewerkt vandaag



Mamz zullen we voor jou ook zo een waveboard kopen



buuf, wat heb jij hard gewerkt



Ik heb een nieuwe gave lens gezien. Maar daar moet ik eerst voor sparen. Want de lens is relatief goedkoop maar de accessoires zijn dan weer aan de prijs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Vandaag een reportage. Wat jammer van het weer, maar het stel heeft vast sowieso een mooie dag!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Welke lens Its, en wat zijn de accessoires?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Buuf, dat lag ik me vanmorgen in bed af te vragen: hoe laat wordt jij verwacht bij bruidsparen? Al vroeg?





Vandaag weinig plannen. Teveel pijn Wel vanmiddag even naar de gynaecoloog, kijken hoe Skippy het doet.
Leuk Fuss, weer even naar Skippy gluren



Goedemorgen trouwens
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat Skippy de hik had. Fijn Fus dat je hem/haar weer even mag zien.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



leuk hoor Fuss, skippy gluren



Ik wil heel graag de lensbaby van canon (www.lensbaby.com). Die is voor een lens niet zo duur. Maar alle toebehoren wel. Ik heb hem tijdens mijn vrijgezellenfeest gezien. En hij maakt hele gave foto's



Ga er nog maar eens hard over nadenken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En ik denk dat Skippy een jongetje is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven