Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd

donderdag 6 mei 2010 om 09:59
Ben de laatste dagen weer wat somberder. Komt door die kut moederdag. Mijn zussen zijn moeder en ik weet dat het voor hun ook niet makkelijk is maar misschien hebben hun wat meer afleiding. maak me ook erg druk want man wilt naar zijn moeder zondag en daar hebben we al 2 maanden geen contact meer mee gehad. Zal vanavond meer schrijven ben nu aan het werk maar wilde dit al even kwijt. Ik ben zo gespannen

donderdag 6 mei 2010 om 12:24
Ja mijn moeder is helaas overleden in 2003. Mis haar zowiezo al veel maar met zulke dagen net iets heftiger omdat iedereen het over Moederdag heeft. Nou ja de reclame erover dan.
Heb nu enorme buikkrampen erbij gekregen door menstruatie Grrr
GE
je mag zoveel en zovaak schrijven hier als dat je er behoefte aan hebt hè.
Heb nu enorme buikkrampen erbij gekregen door menstruatie Grrr
GE
je mag zoveel en zovaak schrijven hier als dat je er behoefte aan hebt hè.
donderdag 6 mei 2010 om 17:40
ibi ge
ff dikke knuffel voor jullie
ge
ik weet of ik wel wil dat mensen weten hoe me echt voel en wat er in me omgaat.
ik wil niemand tot last zijn.
ben mezelf al tot last en dat is al erg genoeg.
andere mensen als ze gelukkige zijn wil ik hun leven of hun vreugde niet verpesten door dat ik zo depressief ben.
zo ff douchen en dan kruip ik denk weer me bed in.
heb niet echt veel zin om iets te doen.
en wordt gestoordt van mezelf op moment.
gr kleine
ff dikke knuffel voor jullie
ge
ik weet of ik wel wil dat mensen weten hoe me echt voel en wat er in me omgaat.
ik wil niemand tot last zijn.
ben mezelf al tot last en dat is al erg genoeg.
andere mensen als ze gelukkige zijn wil ik hun leven of hun vreugde niet verpesten door dat ik zo depressief ben.
zo ff douchen en dan kruip ik denk weer me bed in.
heb niet echt veel zin om iets te doen.
en wordt gestoordt van mezelf op moment.
gr kleine

vrijdag 7 mei 2010 om 11:09
vrijdag 7 mei 2010 om 15:09
Blech k heb de hele dag nog niet veel gedaan... voel me niet zo lekker. Moe enzo. En nu krijg ik ook nog hoofdpijn
Ik MOET vandaag naar de apotheek, na vieren. Verder hoef ik eigenlijk niks, gelukkig.
Ik zou misschien naar scharrel gaan maar dat had ik gisteren al afgezegd. Had er nu ook weinig puf voor gehad.

Ik MOET vandaag naar de apotheek, na vieren. Verder hoef ik eigenlijk niks, gelukkig.
Ik zou misschien naar scharrel gaan maar dat had ik gisteren al afgezegd. Had er nu ook weinig puf voor gehad.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
vrijdag 7 mei 2010 om 16:07
Bankje en GE: gevoel herken ik ook, vooral als ik niet lekker in mijn vel zit. Dan ga ik voor mensen ook dingen invullen wat vaak helemaal niet zo is.
@ GE ga je nog wat leuks doen dit weekend?
@ kleine: jammer dat je zo teleurgesteld bent in de hulpverlening. Je komt soms zo depressief en ongelukkig op me over en soms helpt zoiets als de hulpverlening dan om ergens een lichtpuntje te zien om daar weer uit te komen.
Ik hoop dat je ooit wel binnen je omgeving om hulp durft en kunt vragen.
Tot die tijd en natuurlijk ook daarna helpt dit topic hopelijk voor je.
Ik zal in elk geval mijn best doen om je te steunen.
@ GE ga je nog wat leuks doen dit weekend?
@ kleine: jammer dat je zo teleurgesteld bent in de hulpverlening. Je komt soms zo depressief en ongelukkig op me over en soms helpt zoiets als de hulpverlening dan om ergens een lichtpuntje te zien om daar weer uit te komen.
Ik hoop dat je ooit wel binnen je omgeving om hulp durft en kunt vragen.
Tot die tijd en natuurlijk ook daarna helpt dit topic hopelijk voor je.
Ik zal in elk geval mijn best doen om je te steunen.