Geld & Recht alle pijlers

aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

23-04-2010 17:17 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd of iemand bericht gekregen heeft van de belasting over de aangifte 2009 en of ze al aan het uitbetalen zijn.
Volgens mij heeft de belastingdienst geen enkele logica in het afhandelen van aangiften. Dus niet op alfabet, niet op first in first out, maar gewoon, wat hun het beste uitkomt.

Wij krijgen het altijd in de 3e week van juni gestort en doen altijd in maart aangifte.
We laten het altijd eind maart invullen en krijgen het altijd eind mei terug. (reken ik ook wel een beetje op stiekem)
Poez, heerlijk vooruitzicht voor jou dus! En uit alles wat ik van je lees weet ik zeker dat je dit heel goed doordacht heb dus kan alleen maar goed gaan.

Het staartje hier is dat we sindsdien nog zuiniger zijn op wat we hadden en het gaat alweer 2,5 jaar prima. Was de investering meer dan waard dus!
Oh kan het nu ook wel gebruiken.

Heb het in laten vullen en het is 31 maart ingediend. Dus hopelijk komt het snel, gaat toch om ongeveer 600 euro (volgens de belastingman).
Collega heeft al een envelop ontvangen, die had de aangifte eind maart verstuurd! En haar achternaam is niet aan het begin van het alfabet
Mijn achternaam begint met een C dus redelijk vooraan maar ja, redelijk laat ingediend.
ik heb hem eind januari ingevuld, dacht misschien krijg ik het dan eerder. Niet dus
Mijn naam begint met een Z, dus nee....
Begin februari ingevuld geloof ik, nu de brief ontvangen. Geen idee of het ook al is bijgeschreven. Maar dat zal dan wel zeer binnenkort gebeuren.
...
Ik heb nog niks ontvangen en ik heb eind maart m'n aangifte gedaan. Ach, ik heb er niet zo'n haast mee. Het geld (ca. ¤1000,-) gaat toch direct naar m'n spaarrekening.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ook niks binnen hier. Half maart verstuurd. Zodra dat geld binnen is, kan ik een deel van de keuken afbetalen.
2009 én herziening 2008 1 april ingediend. Herziening 2008 vorige week brief en gisteren uitbetaald (jiehaaa!); 2009 nog niets gehoord..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
als je echt wil weten of je aangifte al afgehandeld is dan kun je gewoon de belastingdienst bellen en dan krijg je precies te horen wanneer je het geld kan verwachten. wel je bsn nummer bij de hand hebben!!

succes.

quote:momomo schreef op 07 mei 2010 @ 13:00:

als je echt wil weten of je aangifte al afgehandeld is dan kun je gewoon de belastingdienst bellen en dan krijg je precies te horen wanneer je het geld kan verwachten. wel je bsn nummer bij de hand hebben!!

succes.

Het werkt, ik heb een datum gehoord!
Zie QR
Ik ook, heb gebeld en de beschikkingsdatum is 22 mei, misschien al op 15 mei uitbetaald. En ik was meteen aan de beurt
Vandaag de brief ontvangen, nu nog even wachten tot het gestort is.. Overigens aangifte gedaan in februari..
Vandaag de brief binnen , dagtekening 15 Mei, heerlijk hoor weten dat je geld er aan komt
Mijn brief is binnen maar die van mijn man nog niet.

We hebben wel een gezamelijke aangifte gedaan dus er zal volgende week nog wel een brief op de mat vallen, denk ik.
Wij hebben ook bericht gekregen van de belastingdienst!!!!

Een aanslagbiljet gemeentelijke heffingen voor 2010
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Brief zaterdag binnen gekregen met dagtekening 15 mei. Vraag me nu af hoe lang het duurt voor het geld op mijn rekening staat...
Hmm, denk dat ik morgen ook maar eens ga bellen dan. Of misschien nog even afwachten tot 15 mei, zo te zien gaan ze meer mensen uitbetalen op 15 mei )

Volgens mij maakt volgorde van binnenkomst ook niets uit hoor (tenminste, als het voor 1 april is). Twee jaar (of was het 3) geleden was er toch zo'n grote fout gemaakt waardoor veel mensen het opnieuw moesten doen. Heb het toen alsnog redelijk vroeg teruggekregen dacht ik.

Hebben ze een algemeen nummer waar je heen moet bellen?
Gebeld (thanks voor de tip!) en eind van de week moet het binnen zijn!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
heb jij de brief ook al gekregen poezewoes? En wat was daar de beschikkingsdatum op? Ben zooo benieuwd
Ik heb ook gebeld: eind februari ingediend en het wordt rond 15 mei overgemaakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven