Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 8 mei 2010 om 09:50
Gisteren zo'n leuke dag en tegelijkertijd heel bijzonder. De bruidegom vertelde me, tijdens de fotoshoot, dat hij ziek is en de prognose 'niet best is', maar dat hij positief blijft en gaat knokken. Maandag wordt hij opgenomen.
Tijdens het eten waarbij ik me altijd afzonder, vertlede een vriendin van de bruid dat hij niet lang meer heeft.........
Bijzonder dus en om heel stil van te worden.
Edit: ze hebben het twee weken geleden te horen gekregen.
Tijdens het eten waarbij ik me altijd afzonder, vertlede een vriendin van de bruid dat hij niet lang meer heeft.........
Bijzonder dus en om heel stil van te worden.
Edit: ze hebben het twee weken geleden te horen gekregen.
zaterdag 8 mei 2010 om 09:55
Moggûh lieve lieffies!
Hier maar verder, want in hetzelfde bericht past niet.
Weer een druk dagje vandaag, het houdt niet op geloof ik
Maar alleen maar leuke dingen! Een vriendin/collega die haar eigen bedrijf vandaag opent! En een vriendin die haar 50ste verjaardag viert én het 12 en een half jaar bestaan van háár eigen bedrijf.
Geniet!
Hier maar verder, want in hetzelfde bericht past niet.
Weer een druk dagje vandaag, het houdt niet op geloof ik
Maar alleen maar leuke dingen! Een vriendin/collega die haar eigen bedrijf vandaag opent! En een vriendin die haar 50ste verjaardag viert én het 12 en een half jaar bestaan van háár eigen bedrijf.
Geniet!
zaterdag 8 mei 2010 om 10:29
Buuv, je komt zo in je werk wel heel heftige dingen tegen..
Wat ik me afvroeg: heb je al eens een stel van gelijk geslacht voor je camera gehad?
Itskie, leuk dat jullie samen naar Mika zijn geweest. Het is maar internet
Het blijft zo grauw weer, kan me niet voorstellen dat daar een plan buitenshuis uit voortkomt.
Wat ik me afvroeg: heb je al eens een stel van gelijk geslacht voor je camera gehad?
Itskie, leuk dat jullie samen naar Mika zijn geweest. Het is maar internet
Het blijft zo grauw weer, kan me niet voorstellen dat daar een plan buitenshuis uit voortkomt.
zaterdag 8 mei 2010 om 11:56
Goedemorgen (kan nog net)
Bijzonder Buuf, zulke dingen. Hopelijk zijn de foto's dan mooie herinneringen die sterken!
Ja, Mika was gister, das waar ook Bofferds
Zoeb, wat een stomme mail. Dan idd maar aan de telefoon hangen.
Vanmorgen al een flink potje liggen janken om mijn bekken. Weet ik ook meteen weer waarom ik nooit huil want daarna is mijn zicht de hele dag wazig En het helpt ook nog eens niet.
Straks lekker ons Jongetje weer halen Hij belde vanmorgen al vroeg, in het weiland tegenover mijn papa lagen 2 babyhertjes. Van de week had ik er ook al eentje gezien, maar het blijkt een tweeling te zijn. Eens kijken of ze er vanmiddag laat nog liggen
Bijzonder Buuf, zulke dingen. Hopelijk zijn de foto's dan mooie herinneringen die sterken!
Ja, Mika was gister, das waar ook Bofferds
Zoeb, wat een stomme mail. Dan idd maar aan de telefoon hangen.
Vanmorgen al een flink potje liggen janken om mijn bekken. Weet ik ook meteen weer waarom ik nooit huil want daarna is mijn zicht de hele dag wazig En het helpt ook nog eens niet.
Straks lekker ons Jongetje weer halen Hij belde vanmorgen al vroeg, in het weiland tegenover mijn papa lagen 2 babyhertjes. Van de week had ik er ook al eentje gezien, maar het blijkt een tweeling te zijn. Eens kijken of ze er vanmiddag laat nog liggen
zaterdag 8 mei 2010 om 13:25
Goedemiddag!
Bijzonder zeg, buuf, erg heftig wel...
Fus, voor de pijn
bij ons was het vannacht crisis, Mmetje is veel wakker geweest met veel huilen en moeilijk te troosten. En nu overdag is het nog niet echt goed. Gelukkig is hij net (eindelijk) in slaap gevallen, hopelijk slaapt 'ie even lekker door.
Tussen de bedrijven door heb ik al gestofzuigd, de plee gepoetst, de was gedaan en gevouwen en wat opgeruimd. James is nu de boodschappen doen.
Bijzonder zeg, buuf, erg heftig wel...
Fus, voor de pijn
bij ons was het vannacht crisis, Mmetje is veel wakker geweest met veel huilen en moeilijk te troosten. En nu overdag is het nog niet echt goed. Gelukkig is hij net (eindelijk) in slaap gevallen, hopelijk slaapt 'ie even lekker door.
Tussen de bedrijven door heb ik al gestofzuigd, de plee gepoetst, de was gedaan en gevouwen en wat opgeruimd. James is nu de boodschappen doen.
zaterdag 8 mei 2010 om 13:36
Ik kreeg gister de schrik van mijn leven.Ukkie viel van de trap(7e trede)Eerst leek het me wel mee te vallen totdat ie na een half uurtje lijkwit werd en begon te spugen.Ik naar de huisartsenpost,kreeg onderweg geen contact meer met hem,hij zakte steeds verder weg.Daar aangekomen moest ik gelijk naar de eerste hulp en toen begon de paniek pas echt.Ze dachten dat hij zijn nek had gebroken.Zijn hoofdje en ogen stonden in dwangstand en hij hield zijn arm heel raar.Gelukkig bleek na alle onderzoeken dat ie alleen maar een zware hersenschudding heeft.We hebben nog een ritje met de ambulance gemaakt van het ene naar het andere ziekenhuis.Moesten daar een nacht blijven zodat ze hem ieder uur konden controleren.Gelukkig reageerde hij goed en mochten we eind van de ochtend weer naar huis.
En komt de spanning er nu pas uit bij mij.Wat hebben we een geluk gehad!
En komt de spanning er nu pas uit bij mij.Wat hebben we een geluk gehad!
zaterdag 8 mei 2010 om 13:44
Fuss, het lijkt me een goed idee om nog eens met de fysio te overleggen over die bekkenband. Zoals het nu gaat train je niets en zie je alleen maar af (is mijn nederige boerenverstandmening).
Beetje rugpijn, Middelste is lekker gaan zwemmen met zijn vriendje, ik mag na bibliotheek en boodschappen even lummelen en dan moeten we toch eens beginnen aan het Plan.
Beetje rugpijn, Middelste is lekker gaan zwemmen met zijn vriendje, ik mag na bibliotheek en boodschappen even lummelen en dan moeten we toch eens beginnen aan het Plan.
zaterdag 8 mei 2010 om 22:53
zondag 9 mei 2010 om 10:11
Verdikkeme Coe het zit je ook niet mee. Heb je de ene uit het gips en dan valt Ukkie van de trap. Gelukkig dat het "meevalt", maar wat zul je zijn geschrokken met wat de dokters dachten dat het was.
Fus het valt voor jou ook niet mee hé. Hoe gaat dat met je heupen na de zwangerschap. Komt dat dan weer helemaal goed?
Fijne moederdag voor iedereen.
Fus het valt voor jou ook niet mee hé. Hoe gaat dat met je heupen na de zwangerschap. Komt dat dan weer helemaal goed?
Fijne moederdag voor iedereen.
zondag 9 mei 2010 om 10:17
quote:itsme26 schreef op 08 mei 2010 @ 09:58:
Veel plezier buuf vandaag
wij (boro, marels en ik) waren gisteren naar Mika. Ik ben schandalig verwend geworden door de dames en het was supergezellig en Mika is een lekker ding
mika is heerlijk
Ik heb zo onwijs genoten ! Het was heerlijk. We hebben Itskie mee uit eten genomen bij een ultra hippe argentijn. Daarna gedanst bij Mika. Oh, en nog naar de hoeren geweest. En een vibrator van Marels gekregen ( )
Terror vond hem in mijn tas ( in de verpakking ) hij dacht dat het een lolly was
Veel plezier buuf vandaag
wij (boro, marels en ik) waren gisteren naar Mika. Ik ben schandalig verwend geworden door de dames en het was supergezellig en Mika is een lekker ding
mika is heerlijk
Ik heb zo onwijs genoten ! Het was heerlijk. We hebben Itskie mee uit eten genomen bij een ultra hippe argentijn. Daarna gedanst bij Mika. Oh, en nog naar de hoeren geweest. En een vibrator van Marels gekregen ( )
Terror vond hem in mijn tas ( in de verpakking ) hij dacht dat het een lolly was
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 9 mei 2010 om 10:35
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 08 mei 2010 @ 10:09:
Oh leuk Its!! Gisteravond op de terugweg had ik Q-music aan staan en zij hadden een reporter daar die de luisteraars even liet mee genieten! Thema was iets met een astronaut?
Astro-Mika
Gaaf man! Euhh....vrouw!
Oh leuk Its!! Gisteravond op de terugweg had ik Q-music aan staan en zij hadden een reporter daar die de luisteraars even liet mee genieten! Thema was iets met een astronaut?
Astro-Mika
Gaaf man! Euhh....vrouw!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....