3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 15:17
zaterdag 8 mei 2010 om 15:31
zo weer thuis
Het was uiteraard belacheluk druk in het tuincentrum dus heb alleen gekocht wat ik voor mijn mama wilde en toen snel weer weggerend
alle lekkere happen in huis... Lekker een soort troost eten voor het alleen thuis zitten op zaterdag
en fijn Minny je meiden morgen bij jou!
Het was uiteraard belacheluk druk in het tuincentrum dus heb alleen gekocht wat ik voor mijn mama wilde en toen snel weer weggerend
alle lekkere happen in huis... Lekker een soort troost eten voor het alleen thuis zitten op zaterdag
en fijn Minny je meiden morgen bij jou!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 8 mei 2010 om 16:41