3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zaterdag 8 mei 2010 om 20:34
Vanmorgen heb ik iets aan een vriendin van me verteld, wat ik nog nooit aan iemand heb verteld. Iets van bijna 10 jaar geleden, maar voor mij nog erg actueel, omdat het nog zo'n invloed heeft op hoe ik in het leven sta. Ik heb altijd gedacht dat ik het weg kon stoppen, maar dat lukte het laatste jaar al niet meer zo goed.
Nu had ik verwacht dat ik me opgelucht zou voelen, maar eigenlijk voelt het nu nog rotter omdat het nu weer 'echt' is, uitgesproken is. En ik wilde niemand ermee opzadelen en dat heb ik nu wel gedaan.
Beetje vaag dit, maar het spookt in mijn hoofd en moest het even kwijt.
Nu had ik verwacht dat ik me opgelucht zou voelen, maar eigenlijk voelt het nu nog rotter omdat het nu weer 'echt' is, uitgesproken is. En ik wilde niemand ermee opzadelen en dat heb ik nu wel gedaan.
Beetje vaag dit, maar het spookt in mijn hoofd en moest het even kwijt.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok