Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
is het heel raar dat ik niet echt wijs wordt uit je "probleempje"?

je hebt dus je kaarten ingescand en die wil je allemaal op photobucket zetten? begrijp ik dat goed?

maar wat wil niet lukken?
quote:sweetcandy schreef op 09 mei 2010 @ 10:18:

Ik heb een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen Zonet alle kaart-scans op photobucket gegooit. Maar nu komt het.. als ik een verzonden kaart wil uploaden, wil dat niet ? Dat kan alleen vanaf de computer?

Ik wilde al de bestandjes van mijn pc af hebben, maar op deze manier schiet het nog niks op......

Je kunt alleen van verzonden kaarten die nog niet aangekomen zijn de kaart uploaden he?

En je kunt ze toch gewoon op je computer hebben staan en vanuit daar uploaden bij je verzonden kaarten en wanneer ie daar staat em op je computer wissen?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Als ik mijn kaarten upload op Flickr dan kan ik ze niet vanaf die website kopieren naar Postcrossing... waarschijnlijk wil dat dus ook niet met Photobucket...
Aha! Dat heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat zal het dan wel zijn.
Ja oke.. ik ben nog niet helemaal wakker merk ik

Ik heb nu alle gescande kaarten op photobucket. En ik dacht dus dat ik ze vanaf daar ook kon uploaden op Postcrossing. Dat schijnt niet te werken.

Ik ga ze inderdaad nu maar van mijn laptop wissen en als ik een kaart-scan nodig heb haal ik die van photobucket (opslaan op pc, uploaden en weer wissen) Pppppff volgen jullie het nog ?!?? ik niet meer echt

*gaat snel weer verder met de studie*
Maar als je ze gewoon in een mapje bij afbeeldingen op je laptop zet neemt het toch helemaal niet zoveel ruimte in? Lijkt me zo omslachtig zo...
owwww op die fiets! haha nou ik was ook nog niet helemaal wakker hoor maar je hebt je eigen oplossing al gevonden! helemaal top.

Succes met je studie!!
Eindelijk weer een hurray. Kaartje in Brazil is aangekomen.

Nieuwe kaart gaat naar Rusland, leeg profiel, dus dat wordt een idrukker kaartje.
Lege profielen zijn zo jammer. Is hij/zij net lid?
Owjah voordat ik het vergeet, fijne forummamadag! een voor ieder van jullie!

tjah ik wil het toch iemand wensen...
Steph, een tijd geleden had ik mijne al veranderd. Alleen zag ik zelf nog heel lang de oude! Heb nu die met die pinguins.

Sweetcandy, succes met studeren.

Ik heb nog steeds geen Hurray's, ook geen kaarten in mijn brievenbus. Wel een pakketje van Esprit, altijd leuk!

Fijne moederdag voor alle moeders!

Ik ga ook maar weer eens aan de studie...
Ohwww vandaar dat het hier zo rustig is inderdaad.. het is moederdag! niet eens zo bij stil gestaan eigenlijk. Heb mijn mams een kaartje gestuurd en komende week heb ik de kans om richting het noorden te reizen.

Fijne moederdag allemaal! (beter laat dan niet)
Nieuw adres aangevraagd, in Belgie. 3 regels in het profiel, alles in het Frans. Dus dat is... een Idrukker kaartje geworden. Die met Begint het al te kriebelen? (Lekker, in het Nederlands )
quote:sweetcandy schreef op 09 mei 2010 @ 15:51:

Ohwww vandaar dat het hier zo rustig is inderdaad.. het is moederdag! niet eens zo bij stil gestaan eigenlijk. Heb mijn mams een kaartje gestuurd en komende week heb ik de kans om richting het noorden te reizen.

Fijne moederdag allemaal! (beter laat dan niet)

Ik had een echt moederdagje .

Was samen met mn moeder een dag naar een suikerkunstbeurs in Alphen aan den Rijn, erg gezellig en oww wat wordt je daar hebberig van..

Was heerlijk om even uit alle probleemscenario's weg te zijn, dan is mijn overspannen zijn ineens helemaal niets

(wat ook weer niet waar is maar het gebeuren is vrij heftig!)
Hoeveel moeders hebben we hier eigenlijk?
quote:Jokejacket schreef op 09 mei 2010 @ 16:32:

Hoeveel moeders hebben we hier eigenlijk?

Geen idee..

Ik ben voorlopig alleen een trotse tante van 4 kids, tussen de (bijna) 2 en 7 jaar.. .

Eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar .
Niet heel veel. C_Estelle en Neferisis en Anita sowieso...
en Harja en Justme
En Chrisy en Kobe
Oh ik ben nog láng geen moeder... pas 22 (en single, dus dat schiet sowieso niet op )
En Vrouwlimburg
En Lampje en C-estelle.

Allemaal een fijne moederdag.

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar dan wist ik het niet!
-Dubbel-
C_Estelle

Neferisis

Anita

Harja

Justme

Christy

Kobe

VrouwuitLimburg

Lampje

Oh! Toch nog best wel wat!

Fijne moederdag!!
quote:c_estelle schreef op 08 mei 2010 @ 21:12:

Het lijkt trouwens wel alsof het nu langer duurt voor ik een Hurray krijg nu ik 10 kaarten onderweg mag hebben dan toen ik er maar 5 onderweg mocht hebben. Of heb ik nu minder geduld als eerder...

Is dat niet een van de kenmerken van een verslaving? Ik herken het in mezelf. Ik heb op dit moment deze kaarten onderweg:

Slovakia, 6 days

Canada, 8 days

Poland, 8 days

U.S.A., 8 days

Russia, 17 days

China, 29 days

Finland, 29 days

Daar moet binnenkort toch iets van aankomen. Naar Finland heb ik al een ongerust mailtje gestuurd (ik vind het zo erg van mezelf) met de vraag of ik misschien de code was vergeten ofzo. Geen reactie. Een 12 jarig jongetje dat al een maand niet heeft ingelogd én niet reageert op mail. Volgens mij is dat tegenwoordig iets om je ongerust over te maken.

Het goede nieuws is dat mijn kaartje binnen NL vandaag werd geregistreerd. Ik heb weer iemand blij gemaakt :-) Het nieuwe kaartje gaat naar een nieuweling met een leeg profiel in Duitsland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven