Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik denk het wel ja. Al dacht ik eerder dat er een lijk in zat. De vrouw die hier eerst woonde is redelijk jong gestorven en haar man sliep daarna op zolder... vonden we vreemd
Brrrrrrrrrrrrrr wat een enge verhalen.
Ik zeg kolom of pilaar
Oude schoorsteen?
quote:Suze2 schreef op 09 mei 2010 @ 20:58:

Ik zeg kolom of pilaar Zeg dat dan gewoon
Ja hallooooo, is het mijn zolderT?!?
Voel je niet zo aangesproken ja

Wat hadden de dames gefrobelt op school/kdv?
KDV beetje sloom handjes op papier in vorm van bloem. School wel leuk lijstje met foto en gedichtje! Bij jou?

Oorbellen mooi?
toch lief suze. Manlief nog iets gefrobeld met de meisjes?
het is buiten wel koud hoor Amalia, maar binnen heerlijk warm
He Bam! Hebbie wifi en laptop mee? Cool wel! Leuke dag gehad daaro?
Ze hebben hier wifi en inderdaad laptop mee. Internet wel erg traagggggg.

Man is weer naar huis, dus dan is een laptop wel handig.
Hier school sloom (knustelwerkje, gewoon van papier) en kdv leuk, placemat met foto van kind, heel schattig. Oorbellen (parelTs), bloemen en nieuwe Gordon Ramsay boek mooi.

Lachen trouwens, Cee kon oorbellen niet meer vinden en mopperen op de troep in haar kamer
Ik vind DiNozzo lekker. Om maar even iets interessants te melden

O, Peterrrrrrr is er weer.
Haai, nog gefeliciteerd met jullie moederdag allemaal! Wat een berg kado's Mal! En ontbijt altijd goed Jin.

Intrigerend, zo'n dinges op zolder Amalia. Enig idee wat voor buis het is?

Suus, hoe is 't met M?

Hi Juud, hoe is het?

Ehm, ik wou nog wat schrijven maar weet niet meer wat.... Ga maar slapen denk ik. Trusten!
Wauw Amaal, een darm op zolder spannend hoor!

Mijn moederdag was ook geslaagd (hoewel ik wel erg jaloers ben op de Blond mok van Mal... )

Van Maxi kreeg ik een zelfbeschilderd doosje met een klein bakje badschuim en een beautybon. Op school hebben ze vanaf maandag het project schoonheidssalon/kapsalon, dus nu krijg ik een behandeling van mijn zoon, die al heel enthousiast riep dat hij mijn nagels zou lakken...

Van Mini kreeg ik een zelfbeschilderd bord met een spiegel erop geplakt.

Verder van de mannen samen nog een doos bonbons en een kruimeldief.
Een kruimeldief ik sla over. Verder wel erg leuk en lieve kado's Mamax
Die doos bonbons was ook het eigenlijke kado hoor. Maar ik had al een paar keer geroepen dat een kruimeldief me wel handig leek, dus toen vent die zag liggen bij de supermarkt heeft hij hem meegenomen.
Heb jij nog iets van je mannen gekregen, of doen ze daar op school niet aan? (Was hier bij de Montessorischool zo)
O Bam, ik kreeg van jouw pvh mail een heel raar mailtje binnen gisteravond om 22.21. Ik weet niet of er een virus in je laptop zit?
Pvh?

Nee hier doen ze niet aan Moederdag op school, heel stom. Nagevraagd bij de peuters en ze zeiden dat het was omdat ze te weinig enthousiaste reacties kregen en omdat het midden in de vakantie viel niet leefde bij de kinderen. Sneue rede
Pvh zijn vgs mij Bam haar irl initialen toch?

School van Maatje ook geen gemoederdagknutsel. En vriend was het helemaal vergeten is principieel tegen moederdag. Gelukkig heb ik een lieve moeder die namens Maatje het een en ander had voorbereid. Dus heb ik nu ook zo'n mooie blond-mok.

Tsss, hele ov naar werk plat ivm giro. Heb maar een fiets gehuurd want was zeker anderhalf uur lopen geweest. Dom gedoe.
Goedemorgen allemaal!

Ik heb niet zoveel te melden, alleen dat het kaartje van Amalia bijna af is! hehe, dat was ook al een bevalling op zich. Nee hoor geintje Amalia ik plaag je alleen maar.

Eind vd middag naar de gyn, ik ben benieuwd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Spannend Mal. Da's voorbereidend gesprek toch, nog niet behandeling?

Kokos, wilde je nog bedanken voor je lieve kaartje! Waarderde vriend ook heel erg!
Spannend Mal. Hoop dat je snel terecht kan. Direct afspraak maken zodra je weer ongesteld bent was bij mij de afspraak.

Zo dames, mijn meneer wordt einde Vd maand 40. Wat zal ik cadeautechnisch eens bedenken?iemand nog een briljant idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven