Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ow, en mijn kinderen hebben het allebei geweldig goed gedaan in de auto
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Chica ziek. Ier is met haar naar huisartsenpost nu. Ineens heel heftige kramp en koorts. Hoop maar dat alles goed is.

Ik heb ook even in NS gereageerd.
O jee, in buik kramp? Sterkte! Klinkt naar
Inad
Peas on earth!
In vagina, Star. En soort pijn, ik vroeg hoe het voelde, klonk echt als kramp of steken.

Ze zijn nu bij de huisartsenpost. Ik zit zenuwachtig te wachten tot ze terugkomen.
Oei, dat klinkt bekend. Cee en haar blaasontstekingen, heel veel pijn. Hoop dat ze snel aan beurt zijn.
Klinkt helemaal niet leuk Inad, hoop dat je snel wat hoort
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik denk ook aan blaasontsteking, Star. Heb ook plas meegegeven. Ze zijn nog niet terug..
Nog niks Inad?
Kwam ook even kijken of ze alweer terug waren.
Ik ga slapen, gooi je even op sms als nieuws is zo vish?

Sterkte Inad met wachten en ziek meisje
Is goed Star, ik ben nog wel even wakker.
Wat zijn jullie lief

Ze zijn inmiddels thuis en ben druk geweest met Chica knuffelen en Mier voeden en Ier uithoren over bezoek aan arts.

Urine was oke dus geen blaasontsteking. Hij dacht eerder aan constipatie. Vrijdagavond voor het laatst grote boodschap. Maar hoe dat in relatie staat met koorts kon hij niet zeggen. Kan ook gewoon griep zijn. buik en darmen voelden wel oke aan. kan zijn dat druk op anus vanwege niet poepen ook voor pijn in plasser zorgt.Ze had ook pijn in billen dus dat klinkt logisch. Is beetje afwachten nu. Paracetamol die we haar voor vertrek gaven hielp in elk geval want ze kwam goed terug, zelfs blij over zo laat op mogen zijn Ze had tijdje terug soms last van buikpijn. Toen ook naar de huisarts geweest en die voelden toe wat lucht in darmen, ook teken van constipatie. Zij dacht toen dat ze misschien gewoon vrij gevoelige darmen heeft en dat spanning (ook positieve soort spanning) bij Chica darmklachten geeft, zoals bij mij vroeger ook. Had zelf als kind heel veel last van buik en darmen en ook SPD gehad in studietijd. Nu trouwens helemaal geen last van meer gelukkig. Twee dagen veel zitten in auto kan nu ook reden zijn. Koorts lijkt dus los vam te staan of soort buikgriep met koorts, kan ook. Eigenlijk kon hij niets met zekerheid zeggen. Ik baal erg dat ik niet mee was, want Ier niet zo doorvragerig en ik had hem hemd van het lijf gevraagd. Morgen nog maar even bellen want heb nog wel wat vragen. Zoals hoe ze nu als er niet echt iets te zeggen valt ineens zo acuut pijn kan hebben en hoe nu verder? Wat moeten we in de gaten houden? Waneer moet ze weer gepoept hebben en moeten we laxatiespul geven als het niet komt?

Ze slaapt nu weer, ging snel en makkelijk gelukkig. Maar kijken hoe t vannacht en morgenochtend gaat.
Hopen dat ze de nacht lekker doorslaapt! Misschien kun je haar probiotica geven? Bij de Tuinen heb je dat speciaal voor kinderen.

Als ik erge last van darmen heb heb ik ook weleens wee-achtige pijnscheuten door buik/vagina dus kan best door darmproblemen komen. Morgen verse jus persen voor Chica met een lekkere kiwi en een glas lauw water En Star heeft vast wat lactulose im angebot voor je

Slaap lekker allemaal, morgen gezond weer op!!
Inad, had in andere topic al gereageerd, maar fijn dat het mee lijkt te vallen en klachten in ieder geval verklaarbaar lijken te zijn. Hoop dat jullie een beetje hebben geslapen

En.... voor Tony!

Peas on earth!
Hieperdepiep voor Tony!!!

Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen Inad?
Inad, welkom thuis! En hoe, zeg! Hoop dat jullie een goede nacht achter de rug hebben en pij bij Chica wegblijft!

My Little Tony is 5! Jemig, wat een groot kind zeg! Het jochie is enorm verwend en weet gewoon niet goed waar hij nou eerst mee moet spelen en wat hij nog even laat staan. Glunderend koppie gisteren, de hele dag lang. Lief kind!

Vish, ik heb je foto's gezien! Wat een werk heb jij verzet, zeg! Maar wat is het allemaal mooi en fris en leuk geworden! Jij zult wel enorm genieten van je huis, of niet? Je moet er toch neit aan denken dat je afgelopen januari/februari nog in je oude hutje had zitten rillen.....

Erwta, yoga is ook na de bevalling fijn, hoor! Sterker nog, ik vond het tijdens de zwangerschap drie keer niks en ben er toen voortijdig mee gestopt, maar nu andere lerares en dan maakt dus het verschil. Deze is gewoon leuk en niet zo wazig.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat heeft hij allemaal gehad Kess??

Ik zei het toevallig van het weekend nog tegen mijn zus, dat we de winter in oude huis echt niet goed doorgekomen zouden zijn.

Ik ga nu nog even knallen want Nemo bleef gister liever bij oma slapen en morgenochtend heb ik weer klushulp.

Ga nu de zolder op om daar uit te mesten want alles wat daar nu nog in dozen staat kan eigenlijk wel weg.

Tjjjuuuuhhhuuuuuuuuu
Jeeee, hoera voor Tony!!!

(google, zo leuk )

Klinkt lief, dat geglunder en ja, 5 is al echt enorm, Chica wordt het in augustus. Gek hoor, 5. Nog gekker dan 4, wat al gek was

Vish, ik ga je fotos kijken, ben benieuwd. En zo fijn van nieuw huis

Hier goede nacht gehad. Chica wel heel erg aan t zweten maar niet meer wakker geworden. Vanmorgen 38 en net ook weer. Wel ook tot aan gal toe overgegeven vanmorgen. moet zo even met haar naar eigen huisarts. Die heb ik vanmorgen gebeld en wil wel even verder kijken, omdat ze al eerder last van buik had. Ier was vanmorgen bij haar en ik heb paar uur gewerkt, wat goed was want echt gekkenhuis daar met afwezige, vakantiehebbende en zieke mensen. Moeder zou morgen vanwege vakantie op haar passen en als ze zo is als vandaag kan dat wel, alleen, die zit nog in buitenland en de aswolk is er weer, kwam ik gisteravond achter. Ik ben die aswolken nu wel zat
Ik heb trouwens niet heel veel Deen en Zweedkleertjes meegenomen. Die merken zijn daar ook gewoon duur, want gewoon dure merken - even ter beroerde formulering. Wel een cewl Doperwtkadootje gescoord

En Mier heeft deze:

en deze maar dan jumpsuit:

en Chica deze van, ook heel leuk uit Zweden, Snoozy,

maar dan in het roze met paars en als korte mouwen shirt

Dokter is lieeeeeeeeeeef. Chica slaapt en daarom mogen we uurtje later komen
Tony heeft een fiets gekregen en veul, heul veul lego. Spelletjes, een step, playmobil, een racebaan.... echt veel te veel.

Leuk gescoord in Zweden, Inad. Ik heb voor Vito een heel leif olifantenshirtje van Snoozy. Superfijne, zachte tricot die echt na 100x wassen nog steeds zo mooi is als de eerste keer. Gekocht via www.omstebeurt.nl Tot zover dit reclamespotje.
Loretta is De Mol. Punt.
Deze!

Loretta is De Mol. Punt.
Ik kende die site uiteraard al Erg eigenlijk he

Leuke dingen, Lego is cewl!

Nu Chica wakker maken en richting dokter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven