3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
Bij mij vroegen ze wel expliciet een aantal vragen:

Denk je dat je wel onder een baas kan werken?

Wat doe je als je de administratie niet goed genoeg doet in onze ogen?

Waar denk je te staan over 10 jaar? (dacht dat ik weer een eigen zaak zou willen, maar no way).
Ik hoorde vandaag op het nieuws dat dat geintje van Griekenland, neerkomt op 1600 euro per nederlander wat Nederland leent aan Griekenland.
Dat had ik nog niet gehoord Appel, das wel heel veul
Ooooh dat volg ik allemaal niet.. Ik volg geen nieuws, kan er niet bij in mn koppie.. Als er iets belangrijks is laat vriend dat me weten Is dat heel stom?
Oke thanxxx Josje... dan kan ik me daar vast op voorbereiden (er van uitgaande dat ik uitgenodigd word he )
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 21:45:

[...]

We hebben ze zelf ontworpen Wat heb ik toch een goede smaak en ook zo bescheiden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jaja de eerste crisis is nog niet voorbij en we gaan gezellig de volgende in...

Had even foon en vriendinnetje wees me op peter R ...maria mosterd boek.. maar uitzending gemist blijft hangen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik zal nog effe denken Bi of ze verder nog specifieke vragen stelden... Misschien heb je er inderdaad wat aan
So das een hoop Appeltje!!! Nou.. ik doe niet mee!! Ik zal morgen even naar Bea mailen dat ik me onttrek van mijn verantwoordelijkheden als Europeaan
zegt niets Choco.. dat had ik ook
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 10 mei 2010 @ 21:48:

Jaja de eerste crisis is nog niet voorbij en we gaan gezellig de volgende in...

Had even foon en vriendinnetje wees me op peter R ...maria mosterd boek.. maar uitzending gemist blijft hangen!Ja heb ik gisteren ook zitten kijken. Gedeeltelijk dan want Bianco krijgt altijd braakneigingen van de stem van PeterR. Maar het blijkt dus inderdaad enorm veel onzin te zijn in dat boek! Kon ook niet anders, een scholier kan geen 3 jaar lang spijbelen en toch overgaan zonder dat er actie wordt ondernomen.
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:49:

So das een hoop Appeltje!!! Nou.. ik doe niet mee!! Ik zal morgen even naar Bea mailen dat ik me onttrek van mijn verantwoordelijkheden als Europeaan Zet mijn naam er dan ook maar bij!
quote:vivafreak1 schreef op 10 mei 2010 @ 21:49:

zegt niets Choco.. dat had ik ook Huh? Wattisser?
quote:josje37 schreef op 10 mei 2010 @ 21:48:

Ik zal nog effe denken Bi of ze verder nog specifieke vragen stelden... Misschien heb je er inderdaad wat aan

Ja graag, alle tips zijn welkom, want ik wil het echt heel graag!

Ik heb wel al bedacht dat de werkzaamheden van Bianco zich - sinds een groot loodgietersbedrijf uit ons dorp ermee gestop is - voornamelijk richt op onderhoudscontracten en dat daar weinig administratie aanhangt. En dat dat een van de redenen is dat ik een baan zoek. Over de winkel heb ik (nog) niks gezegd.
quote:chocolover schreef op 10 mei 2010 @ 21:47:

Ooooh dat volg ik allemaal niet.. Ik volg geen nieuws, kan er niet bij in mn koppie.. Als er iets belangrijks is laat vriend dat me weten Is dat heel stom?

Is niet stom!

Dat heb ik ook lange tijd gedaan!

quote:rosanna08 schreef op 10 mei 2010 @ 21:48:

[...]

en ook zo bescheiden Ze zijn gestolen hoor!! Gestolen!! Dan moeten ze wel mooi zijn toch??!!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 10 mei 2010 @ 21:51:

[...]

Zet mijn naam er dan ook maar bij!

Oke.. ik onderteken met

Lieve Bea, doe de groetjes aan Maxima en Lex....

Hoogachtend,

Bianca40 en Appeltje
@Bi dat is niet helemaal waar, ik heb ook enorm veel gespijbeld en ben in die spijbeljaren wel altijd overgegaan. School heeft daar nooit een probleem van gemaakt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 10 mei 2010 @ 21:52:

[...]

Is niet stom!

Dat heb ik ook lange tijd gedaan!

Nee is nie stom hoor Choco... en wat vandaag nieuws is, is morgen weer oud nieuws!
quote:noanne schreef op 10 mei 2010 @ 21:53:

@Bi dat is niet helemaal waar, ik heb ook enorm veel gespijbeld en ben in die spijbeljaren wel altijd overgegaan. School heeft daar nooit een probleem van gemaakt.

Ongelofelijk!! Maar op die school van dat meisje was dat niet mogelijk, zei een klasgenootje van haar.

Ik heb zelf ook veel gespijbeld in 2 havo... maar mooi dat mn moeder op het matje werd geroepen waarom ik zo vaak afwezig was. En ik had nog wel van die keurige briefjes met smoesjes geschreven met een perfecte imitatie van mn moeders handtekening eronder
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:53:

[...]

Oke.. ik onderteken met

Lieve Bea, doe de groetjes aan Maxima en Lex....

Hoogachtend,

Bianca40 en Appeltje
quote:Bianca40 schreef op 10 mei 2010 @ 21:51:

[...]

Ja graag, alle tips zijn welkom, want ik wil het echt heel graag!

Ik heb wel al bedacht dat de werkzaamheden van Bianco zich - sinds een groot loodgietersbedrijf uit ons dorp ermee gestop is - voornamelijk richt op onderhoudscontracten en dat daar weinig administratie aanhangt. En dat dat een van de redenen is dat ik een baan zoek. Over de winkel heb ik (nog) niks gezegd.Als je in een gesprek maar duidelijk kan aangeven wat de redenen zijn om een baan te zoeken (niet alleen een financiële reden), maar een duidelijke motivatie. Dat is wel heel belangrijk denk ik. Nadruk leggen op je verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik heb hulp nodig! Ik heb lekkere trek maar niks in huis.. Wat zouden jullie doen?
quote:noanne schreef op 10 mei 2010 @ 21:53:

Niet goed van jouw school vind ik.

Je bent nu eenmaal leerplichtig.
quote:josje37 schreef op 10 mei 2010 @ 21:55:

[...]

Als je in een gesprek maar duidelijk kan aangeven wat de redenen zijn om een baan te zoeken (niet alleen een financiële reden), maar een duidelijke motivatie. Dat is wel heel belangrijk denk ik. Nadruk leggen op je verantwoordelijkheidsgevoel.Ow.. dus ik kan niet zeggen dat het me allemaal niet zo veel uitmaakt, mits ik aan het eind van de maand maar een lekker salaris krijg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven