3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 23:07
En ook een lastig gebied Floor.
Ook omdat men soms te veel zichzelf aan zijn hoofd heeft en er daardoor weinig ruimte nog is voor anderen.
Dat de 1 dat dan weer wel kan desondanks zijn sores, wil niet zeggen dat een ander het ook maar kan
De 1 vindt het juist fijn om meer gezien te worden, de ander klapt er juist van dicht als men ineens jouw kant opkijkt.
En idd is dit een bijzonder topic met veel zware balast onder de huid.
Dat maakt het soms erg lastig om op het koord te balanceren.
Ook omdat men soms te veel zichzelf aan zijn hoofd heeft en er daardoor weinig ruimte nog is voor anderen.
Dat de 1 dat dan weer wel kan desondanks zijn sores, wil niet zeggen dat een ander het ook maar kan
De 1 vindt het juist fijn om meer gezien te worden, de ander klapt er juist van dicht als men ineens jouw kant opkijkt.
En idd is dit een bijzonder topic met veel zware balast onder de huid.
Dat maakt het soms erg lastig om op het koord te balanceren.
maandag 10 mei 2010 om 23:08
Roos, ik probeer hier om alle 'ijsbergen' heen te manoeuvreren, want ik vind de mensen hier echt leuk en lief. Chooc ook.
En tsja, ik kan soms ook iets niet van me af laten glijden. Moeten jullie dan maar je mond houden? Moeten jullie dan maar die dingen die voor jullie belangrijk zijn niet bespreken?
Ik geniet mee met Chooc en haar trouwen en ik geniet mee van alle leuke dingen die hier gepost worden.
En ik voel mee met alle niet zo leuke dingen die hier gedeeld worden.
En soms komt er iets voorbij wat mij pijn doet. Tsja, t is niet anders. En soms komt er iets voorbij wat een ander pijn doet, tsja is ook niet anders. En dat voelt niet fijn, maar dat is wel het leven.
En tsja, ik kan soms ook iets niet van me af laten glijden. Moeten jullie dan maar je mond houden? Moeten jullie dan maar die dingen die voor jullie belangrijk zijn niet bespreken?
Ik geniet mee met Chooc en haar trouwen en ik geniet mee van alle leuke dingen die hier gepost worden.
En ik voel mee met alle niet zo leuke dingen die hier gedeeld worden.
En soms komt er iets voorbij wat mij pijn doet. Tsja, t is niet anders. En soms komt er iets voorbij wat een ander pijn doet, tsja is ook niet anders. En dat voelt niet fijn, maar dat is wel het leven.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 10 mei 2010 om 23:11
maandag 10 mei 2010 om 23:12
Het is inderdaad een heel lastig gebied Iry en ik trek de discussie dan ook graag wat breder dan richting één persoon (en dan bedoel ik niemand in het bijzonder overigens).
Ik word ook wel eens gekwetst hier op het forum (of IRL), maar ik zie dat dan als een reactie op mijn manier van optreden. Genoeg reden voor mij om daar dan even over na te denken.
9 van de 10 keer geeft het mij stof tot nadenken waar ik verder mee kan en wil.
Ik word ook wel eens gekwetst hier op het forum (of IRL), maar ik zie dat dan als een reactie op mijn manier van optreden. Genoeg reden voor mij om daar dan even over na te denken.
9 van de 10 keer geeft het mij stof tot nadenken waar ik verder mee kan en wil.
maandag 10 mei 2010 om 23:16
Ok. Ik heb hier aangegeven dat als ik iets 'verkeerd' doe, ik daar graag op aangesproken wil worden. Bij deze dus door No.
Ik zit aan medicijnen waardoor ik veel vergeet. Ik weet dus ook niet wat er op korte termijn speelt. Dat Floor het moeilijk heeft weet ik, heb hierop gerageerd maar kreeg geen antwoord dus heb ik het gelaten. Ik vraag aan appel en roos hoe het met therapie gaat, of friez helemaal hersteld is. Zo probeer ik het, ik doe mijn best. Ik lees altijd bij maar vergeet veel. Sorry daarvoor.
Dat sommige dingen pijn doen, zeg het en ik heb het er niet over. Geen probleem.
Maar wat me nu steekt is dat ik dus zaterdagavond iets fout heb gedaan, dat weet ik dus niet meer door die kutmediccijnen. Maar niemand die iets heeft gezegd? Fijn..
Ik zit aan medicijnen waardoor ik veel vergeet. Ik weet dus ook niet wat er op korte termijn speelt. Dat Floor het moeilijk heeft weet ik, heb hierop gerageerd maar kreeg geen antwoord dus heb ik het gelaten. Ik vraag aan appel en roos hoe het met therapie gaat, of friez helemaal hersteld is. Zo probeer ik het, ik doe mijn best. Ik lees altijd bij maar vergeet veel. Sorry daarvoor.
Dat sommige dingen pijn doen, zeg het en ik heb het er niet over. Geen probleem.
Maar wat me nu steekt is dat ik dus zaterdagavond iets fout heb gedaan, dat weet ik dus niet meer door die kutmediccijnen. Maar niemand die iets heeft gezegd? Fijn..
maandag 10 mei 2010 om 23:18
maandag 10 mei 2010 om 23:21
maandag 10 mei 2010 om 23:22
Chooc, het je best doen is voor mij genoeg hoor. Als ik dat maar weet, dan is het voor mij ook weer klaar. Het viel me de laatste tijd op en op een gegeven moment moet ik daar wat mee, omdat ik anders het draadje naar 3000 kwijt ben. Dit is dus iets van mij.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!