3000+ DEEL 50!

05-05-2010 00:37 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!

Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.

Laten we koesteren wat hier bestaat!

Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
laat maar No, ik trek me terug uit de discussie, ik trek het me teveel aan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik trek me terug voor vanavond

truste allemaal
En ook een lastig gebied Floor.

Ook omdat men soms te veel zichzelf aan zijn hoofd heeft en er daardoor weinig ruimte nog is voor anderen.

Dat de 1 dat dan weer wel kan desondanks zijn sores, wil niet zeggen dat een ander het ook maar kan

De 1 vindt het juist fijn om meer gezien te worden, de ander klapt er juist van dicht als men ineens jouw kant opkijkt.

En idd is dit een bijzonder topic met veel zware balast onder de huid.

Dat maakt het soms erg lastig om op het koord te balanceren.
Roos, ik probeer hier om alle 'ijsbergen' heen te manoeuvreren, want ik vind de mensen hier echt leuk en lief. Chooc ook.

En tsja, ik kan soms ook iets niet van me af laten glijden. Moeten jullie dan maar je mond houden? Moeten jullie dan maar die dingen die voor jullie belangrijk zijn niet bespreken?

Ik geniet mee met Chooc en haar trouwen en ik geniet mee van alle leuke dingen die hier gepost worden.

En ik voel mee met alle niet zo leuke dingen die hier gedeeld worden.

En soms komt er iets voorbij wat mij pijn doet. Tsja, t is niet anders. En soms komt er iets voorbij wat een ander pijn doet, tsja is ook niet anders. En dat voelt niet fijn, maar dat is wel het leven.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik ga zo luisteren Bam!

Als vriend wieberen is.

(ben in een sentimentele bui en wat ik moeilijk kenbaar kan maken op het moment wil ik dan maar op een cdeetje branden)
Truste roosje
Ik ben er weer.. Ff mn gedachten op een rijtje zetten..
Herkenbaar Iry, ik ga dan altijd liedjes doormailen

Wel lastig (en nutteloos) als je weet dat de ontvanger die linkjes nooit aanklikt

(moet er bij zeggen dat dat meestal na twaalven is dus misschien ook wel heel verstandig van diegene )
Roos

Misschien maar even afwachten of chooc het niet gewoon positiever oppakt dan waar je bang voor bent?

En natuurlijk heeft No ook gewoon het recht haar gevoel over iets te uiten.

Dat is iets van haar.

Wij kunnen er met onze blik weer heel anders tegenaan kijken, dat is weer vanuit ons gevoel.
Het is inderdaad een heel lastig gebied Iry en ik trek de discussie dan ook graag wat breder dan richting één persoon (en dan bedoel ik niemand in het bijzonder overigens).

Ik word ook wel eens gekwetst hier op het forum (of IRL), maar ik zie dat dan als een reactie op mijn manier van optreden. Genoeg reden voor mij om daar dan even over na te denken.

9 van de 10 keer geeft het mij stof tot nadenken waar ik verder mee kan en wil.
Hahaha, daarom brand ik het nu maar op een cd, die kan ik dan gewoon door zijn strot duwen .

Opzetten en luisteren!
No, het raakt mij te persoonlijk ook al is het niet naar mij toe gericht, Daar kun jij niks aan doen. En ik snap echt hoe je het bedoelt en dat je het goed bedoelt
Roosje, dat had ik ook al bedacht hoor.

Maar knoop in je oren dat ik jou helemaal niet bedoeld heb, als er één altijd aandacht heeft voor anderen ben jij het.
Iry, het zou nog leuker zijn als je zelf alle liedjes voor hem inzingt
quote:noanne schreef op 10 mei 2010 @ 23:14:

Roosje, als er één altijd aandacht heeft voor anderen ben jij het.Helemaal waar.
Ok. Ik heb hier aangegeven dat als ik iets 'verkeerd' doe, ik daar graag op aangesproken wil worden. Bij deze dus door No.

Ik zit aan medicijnen waardoor ik veel vergeet. Ik weet dus ook niet wat er op korte termijn speelt. Dat Floor het moeilijk heeft weet ik, heb hierop gerageerd maar kreeg geen antwoord dus heb ik het gelaten. Ik vraag aan appel en roos hoe het met therapie gaat, of friez helemaal hersteld is. Zo probeer ik het, ik doe mijn best. Ik lees altijd bij maar vergeet veel. Sorry daarvoor.

Dat sommige dingen pijn doen, zeg het en ik heb het er niet over. Geen probleem.

Maar wat me nu steekt is dat ik dus zaterdagavond iets fout heb gedaan, dat weet ik dus niet meer door die kutmediccijnen. Maar niemand die iets heeft gezegd? Fijn..
Ow Chooc, nee, sorry, dat was jij helemaal niet, toen ging er op de MSN iets fout. Denk dat ik wat onduidelijk was richting Iry.
quote:mocy schreef op 10 mei 2010 @ 23:15:

Iry, het zou nog leuker zijn als je zelf alle liedjes voor hem inzingt Denk niet dat het dan vaak geluisterd wordt
En chooc, het is niet verkeerd, ik ervaar het nu even zo en ik wilde dat even kwijt.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 10-05-2010 23:19
Reden: ook voor mij is het te laat nu...
% gewijzigd
Chooc, dat was iets wat No schreef om iets te verduidelijken naar mij toe.

Ik weet waar ze het over had, omdat ik daarbij was.

Dat heeft verder niets met jou te maken
Ok dankje.
En nu word ik nieuwsgierig, ben ik één avondje niet aan het chatten en dan mis ik weer iets, kan ook niet even een RL hebben he
Roos, trek je je het persoonlijk aan omdat het jou het gevoel geeft dat jij ook irl wellicht veel vrolijker overkomt dan wat je van binnen voelt?

En dat in zijn algemeenheid dan dus door anderen als echt/leuker bestempeld kan worden terwijl dat juist het masker is?
Chooc, het je best doen is voor mij genoeg hoor. Als ik dat maar weet, dan is het voor mij ook weer klaar. Het viel me de laatste tijd op en op een gegeven moment moet ik daar wat mee, omdat ik anders het draadje naar 3000 kwijt ben. Dit is dus iets van mij.
Gaat je nix aan BAM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven