3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 23:27
Ier, dat niet eigenlijk, het is meer dat ik bang ben dat Chooc gekwetst wordt, of te wel ik projecteer mijn eigen gevoelens op haar
Ik vind het zelf heel moeilijk om met kritiek om te gaan, om het niet als algemene afwijzing te voelen
Ik vind het zelf heel moeilijk om met kritiek om te gaan, om het niet als algemene afwijzing te voelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 10 mei 2010 om 23:29
maandag 10 mei 2010 om 23:29
Ik heb het snot uit mn neus lopen dus dit is mijn laatste post.
Ik kom over als leuk, gezellig, genietend. Hoe? Door de alcohol en omdat ik dan mijn gepieker thuis kan laten en over luchtige dingen kan kletsen. Irl kan ik niet mezelf zijn want dan zou ik erg eenzaam worden. Ik trek mezelf niet eens laat staan anderen.
En hier laat ik het even bij.
Ik kom over als leuk, gezellig, genietend. Hoe? Door de alcohol en omdat ik dan mijn gepieker thuis kan laten en over luchtige dingen kan kletsen. Irl kan ik niet mezelf zijn want dan zou ik erg eenzaam worden. Ik trek mezelf niet eens laat staan anderen.
En hier laat ik het even bij.
maandag 10 mei 2010 om 23:32
Oke, ik begrijp het Roos en is tevens ook erg herkenbaar.
Ik ben ook vaak diegene die direct met de "verbanddoos" voor de ziel aan wil komen rennen.
En soms laat ik hem dicht terwijl ik hem juist open had moeten trekken.
Maar ik leer wel steeds meer dat ik anderen ook gewoon zelf moet laten oplossen.
Ik ben ook vaak diegene die direct met de "verbanddoos" voor de ziel aan wil komen rennen.
En soms laat ik hem dicht terwijl ik hem juist open had moeten trekken.
Maar ik leer wel steeds meer dat ik anderen ook gewoon zelf moet laten oplossen.
maandag 10 mei 2010 om 23:33
Mooie en dappere reactie Choc, zie het als een vraag van No en jij geeft daar antwoord op, waardoor wederzijds begrip ontstaat. Mooi toch?
Ik houd niet van dingen die blijven broeien. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook vaker aanvaringen dan een ander.
Enne.... sorry, dat ik inderdaad niet gereageerd heb op jouw vraag hoe het met me ging. Ik trek hier ook mijn lesje uit!
voor jou!
voor No!
voor Roos!
voor de rest (voordat die weer beginnen te zeuren!)
Ik houd niet van dingen die blijven broeien. Waarschijnlijk heb ik daardoor ook vaker aanvaringen dan een ander.
Enne.... sorry, dat ik inderdaad niet gereageerd heb op jouw vraag hoe het met me ging. Ik trek hier ook mijn lesje uit!
voor jou!
voor No!
voor Roos!
voor de rest (voordat die weer beginnen te zeuren!)
maandag 10 mei 2010 om 23:35
Weet je Chooc, een deel van het rare gevoel zat bij het niet goed kunnen rijmen van wat de meiden over je vertelden - in de voorbereiding naar je bruiloft - en wat ik van je las. Dan kan ik het in mijn hoofd niet meer rijmen. Nu, tussen je tranen met snot door, heb je het open gegooid en daar is super veel moed voor nodig. En dat kan ik rijmen. Opladen en 'blij spelen'.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 10 mei 2010 om 23:35
Chooc, ik wil je laten weten dat ik alles oke van je vind.
Wat je ook schrijft, ik lees het.
Soms ben ik er dan ook en kan ik direct reageren, soms ben ik er pas later en is reageren voor mij ook moeilijker.
Ik zou net zo lief zien dat je juist meer laat zien wat echt in je koppie speelt.
Daar hoeft een ander dan weer niet perse wat mee te doen, maar het kan/mag wel.
Als het er staat, dan staat het er.
Wat je ook schrijft, ik lees het.
Soms ben ik er dan ook en kan ik direct reageren, soms ben ik er pas later en is reageren voor mij ook moeilijker.
Ik zou net zo lief zien dat je juist meer laat zien wat echt in je koppie speelt.
Daar hoeft een ander dan weer niet perse wat mee te doen, maar het kan/mag wel.
Als het er staat, dan staat het er.
maandag 10 mei 2010 om 23:36
maandag 10 mei 2010 om 23:38
floor72, 3 minuten geleden
Mooie en dappere reactie Choc, zie het als een vraag van No en jij geeft daar antwoord op, waardoor wederzijds begrip ontstaat. Mooi toch?
Is niet om een lesje te leren lieverd. Kennelijk wilde je niet reageren dus liet ik het
Is niet om een lesje te leren lieverd. Kennelijk wilde je niet reageren dus liet ik het
maandag 10 mei 2010 om 23:42