Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Zoebie schreef op 10 mei 2010 @ 16:06:

Verwijt je eigen niets.

Westlander
Nou, Zoeb is anders ook goed geintegreerd met haar "jaksjees"
Mamz is dat Westlands? Kan me er niets van herinneren. terwijl ik er toch 8 jaar heb gewoond.

Maar ik woon al 38 jaar in Limburg dus dat zal ik wel meer na proberen te doen.

Jaksjees is anders echt Limburgs hoor.

Rainz hoe gaat het? Je bent zo stil.
Wat is in hemelsnaam Jaksjees?

Ja, missM, je gaat flink winnen want wij hebben geen loten. Dus meer kans, meer prijs in de Staatsloterij Die wel zullen balen, want minder omzet

Ik mag vandaag:

- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)

- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )

- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten -->> woensdag, er kwam een vriendje spelen

- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....) dus ik heb nu een lege tafel en de vaatwasser loopt en er liggen weer spullen boven waar ze horen en ik heb een vriendin op bezoek gehad

- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.

Allemaal geen hoogdravende dingen maar ze zijn weer gedaan.

Zat nogal in de piepzak vandaag, Skippy was niet zo aan het stuiteren. Maar nu is er weer genoeg activiteit gelukkig.
Ik denk dat ze mij daar mee bedoelen die steeds maar de hort op is Fuss

Geniet er maar lekker van Gold! Je hebt groot gelijk!
Rainz waar ben jij trouwens? Alles oke?

Ik ga Zoon in bed stoppen en daarna lekker in bad. Met mijn nieuwe badolie. Lief is laat thuis, dus ik kan heerlijk liggen
Geniet van je bad en ook van de badolie Fus.

Heb je nu nog steeds die tandartsrekening niet ingediend?

Een jaksjees is wat Gold zegt. Iemand die steeds de hort op is. Manlief noemt mij ook nogal eens zo.

Skippie heeft lekker geslapen dus.
Helaas, geen cent gewonnen.

En ik had al helemaal gepland wat ik er mee zou doen

Waar is Marels eigenlijk?

Druk aan het werk?
Helleu,

Ik dacht dat ik gezellig een stukje getypt had. Niet dus.

Nouja gezellig, ik voel me gaar, moe en bleh.

Hoofdpijn heb ik en ik heb het koud.

Maar verder gaat alles goed.

Rustig aan Fuss, rustig aan.

MissM, wat hebben jullie gewonnen?

Wij hadden/hebben ook een lot, geen idee welk eindcijfer we hebben.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Miss Moneypenny schreef op 10 mei 2010 @ 20:42:

Helaas, geen cent gewonnen.

En ik had al helemaal gepland wat ik er mee zou doen

Had ik met die koninginnendagloten.

10.000 euro per maand, ik zou nog maar anderhalve dag per week gaan 'werken'!

Wel jammer MissM!

.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jammer MissM. En daar gaat onze High Tea.
geen prijs? Jammer! voor mij wel fijn anders had ik nu uit bad moeten springen om een rondedansje te doen nu kan ik lekker blijven liggen.
Vandaag:

hulpverleenster

afwas

moeders op bezoek

kinderen van bso naar oppas en muziekles

cursus

Ik ben zo blij met de cursus (had ik dat al gezegd?). Die (niet al te uitgebreide) info, die kan ik wel uit boeken opdiepen. De herkenning, mensen die gewoon tegen dezelfde dingen aan lopen als ik zelf doe, vind je nergens. Nou ja, ik tot nu toe niet.

En dan maakt het me helemaal niet meer uit of ik nu net wel of net niet binnen de officiele diagnose zou passen, op deze manier naar mezelf kijken helpt me om om te gaan met rotzooi waar ik al een jaar of twintig mee stoei, en dat lucht zo op
Mogguh
Goodmorning!!

Nik, voel je je alweer beter?? Begrijp dat je gisteren even een offday had, of misschien was het maar een off-moment, dat kan natuurlijk ook

Mamz, wat fijn dat je zo blij bent met de cursus. Herkenning lijkt me inderdaad superfijn en dat haal je idd niet uit een boekje (nou een klein beetje dan misschien maar toch anders..).

Hehe, ben nog steeds aan het bijkomen van een eigenlijk iets te druk weekend met allerlei familiedingen. Allemaal wel heel gezellig hoor trouwens.

Vandaag natuurlijk weer gewoon werken en vanavond ga ik eens even een paar mensen bellen die ik allang weer eens moet bellen. Paar kaartjes sturen aan verhuisden en dat soort dingen.

Nu eerst koffie....

Fijne dag!
Ok, nog geen zin om al te gaan werken....

Coe, hoe is het met Ukkie? En met jou? Beetje bekomen van de schrik hoop ik.

Rainz, ik hoop dat het goed met je gaat
Laat je door mij niet tegenhouden om te gaan werken hoor Als de schoonmaakster haar bed uit kan komen staat ze nu voor de deur.
Hmm dus ik kan je niet misbruiken als excuus om niet te gaan werken??? Jammer nou.....

Heb (weer eens) opstartproblemen. Misschien ook hier eerst maar eens een lijstje voor de dag maken, zou dat helpen??

Maar goed.. ik ben dus weg.. echt.. heus waar
Moggûh lieffies!

Gelfing, ik geloof dat ik jou niet anders ken dan 'geen zin hebbend om te werken'

Inmiddels lekker aan het werk?

Hoe is het met Gelfman?

Rainz wijffie, laat je iets van je horen? Al heb ik maar zo het idee dat je lekker aan het genieten bent!

Mamz, ik kan me zo goed indenken dat je na jaren worstelen, nu met mensen in aanraking komt die precies weten wáár je mee worstelt, daar heel erg blij mee bent!

Zoeb, aan jou de mooie taak om weer zo'n afsprakending te versturen! Ik wil jullie weer zien!

De laatste keer dat Happy en ik bij Gold en Goldman waren hebben wij bedacht dat we de eerst volgende meet bij hun zouden kunnen doen.

Voordelen:

* zwembad

* veel slaapplekken

* dus veel geiten

De keer daarop kunnen we dan bij ons in Hiertown doen. Iedereen het daarmee eens?

Mijn lijst voor vandaag:

* twee reportages verwerken

* foto's voor een album uitzoeken

* everestwas wegvouwen

* achter dekbedovertrek aan

Hier trouwens wél ¤ 15,-- gewonnen

Geniet!
En Gelf, al weg?

Je mag mij wel als excuustruus gebruiken hoor, maar of je baas er zo blij van wordt weet ik niet

Hier vanmorgen al een jongetje naar een voetbaltoernooi geholpen. Het jong stond al om kwart voor zes naast me te tetsen. Die mocht dus nog mooi even komen liggen. Kwart voor zes, dat zijn toch geen tijden

Lijstje voor vandaag:

- naar de markt

- apotheek

- rusten

- naar het voetbaltoernooi

- rusten

- koken

- WVTlegeTK

Morgen gaan Zoon en ik zijn kamer opruimen. Alle lego weer eens lekker aan de kant, stofzuiger erover (hoe ga ik die boven krijgen ) en dan mag daarna de racebaan opgebouwd worden.
Ha Buuf, nog ff voor ik mezelf ECHT een schop ga geven dan...

Je hebt gelijk hoor ik heb altijd super opstartproblemen, als ik eenmaal maar op gang ben gaat het prima maar het forum trekt toch net ff meer dan werk.. Terwijl ik eigenlijk best leuk werk heb, raar eigenlijk. Maar goed, ik ben gewoon een luiaard, daar zal het wel aan liggen

Met Gelfman gaat het best aardig eigenlijk, beetje oppassen niet teveel te willen doen. Zo'n weekend als afgelopen weekend is eigenlijk een beetje too much.

Enne, lees ik nou dat we weer gaan meeten binnenkort?? Wil toch wel graag proberen daar bij te gaan zijn, leuk!!
hee lieffie Gelfling! Dat vind ik dan het mooie aan het forum en aan dit topic. Je leert mensen kennen! Op een heel andere manier dan in het gewone leven.

Dat geen zin hebben om er aan te beginnen is voor mij dus echt jouw ding en ik vind het gewelding leuk!

Houd er rekening mee dat het met Gelfman nog weleen tijd kan duren. DE directe omgeving heeft er in het algemeen 'niet zoveel begrip voor' dat iemand overspannen is. Het moet nu maar eens over zijn, is het nu nog niet over, is hij nog niet aan het werk en dat soort vragen komen op jullie af.

Ik denk dat het belangrijk is dat Gelfman zijn eigen grenzen moet aangeven, uit zelfbescherming.
Môgge meissies en maegdje. Of teletubbies natuurlijk.

Ik zal weer eens een lijst maken. We zouden toch in juli hé? Of was het ook juni.

Ik zet er gewoon allebei de maanden in.

Verdikkeme wat is het koud. 6°. Dat zijn toch geen temperaturen voor half mei. Ik wil zon en warmte. (En mijn salaris)
Juni vind ik nog een optie, juli gaat het voor mij niet worden.

Enne, dat ik op een teletubbie ga lijken hoeven jullie niet zo hard te roepen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven