Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Bam, vorige keer postte ze met de veelbesproken avatar van Twee, die met het Suzuki logo erop. Daaropvolgend holde ze naar Naomi, en was haar account zomaar ineens opgeheven.

Nu is ze ineens weer terug, heeft geen ws gehad voor haar geintje de laatste keer ( posten met angel avatar, en het was geen leuke posting, uithalen naar Bambi en gelijk erachteraan posten met angel avatar), en nu maakt ze weer een engel-fout.

Dus of ze is wel degelijk twee, en weet niet goed hoe ze moet switchen tussen accounts. Of ze wekt bewust de indruk Twee te zijn, om god mag weten wat voor reden. Hoe dan ook klopt het niet.
Geloof maar niet dat ze 2 is. Naomi kent haar ook al vanaf dag 1, tig jaar geleden. En Five ook, zeker weten.
Dan geeft ze Angel 2 doelbewust een slechte naam. Bah.
En dan nog iets, Festen was nog geen half uur geleden hier aanwezig op het forum. Gelijktijdig met Twee. Kan gebeuren hoor. Maar als je dan toch ziet dat er over jou een rel ontstaat, en het is zogezegd ingebeeld door ons spannende boekenlezende forummers, dan kom je dat toch melden??

Als ik toch op het Mod topic ga zeggen die BAM, das eigenlijk zes , dan kom je dat toch ff ontkrachten of ben ik nou knettergek.

Dit is de tweede keer dat Twee en Festen zonder het van elkaar te weten ( er vanuit gaande dat zij niet dezelfde persoon zijn) tegelijkertijd aan het posten zijn, en dat Festen juist op DAT moment de fout in gaat door een "geintje" uit te halen

Waar vervolgens niet op gereageerd word door het Mod-team.

Het klopt niet.

En als Festen Twee is, dan kan ze daar ondertussen gewoon voor uitkomen.
Yas ik zou er niet zo heilig van overtuigd zijn dat ze het niet is.

Of ze is het wel en kan niet met haar account omgaan = Naomi gaat aangesproken worden op deze idiote beslissing om een dergelijke forummer aan te stellen als Angel

Of ze is het niet en bezorgt Twee met opzet een hele slechte naam= Naomi word aangesproken waarom Festen hier mee weg komt, en word de hele geschiedenis van Festen weer in de openbaarheid gebracht

Hoe je het ook went of keert, stront aan de knikker.
stond er op het in twijfel trekken van een angel geen permaban? Geldt zoiets dan ook niet voor het in diskrediet brengen van een angel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Naar aanleiding van de posting van Milo in het Mod topic weet ik wel zeker dat Festen Twee is.

Komop zeg, If it walks like a duck, if it talks like a duck.
En ze kunnen Festen geen permaban geven want dan hebben ze gelijk geen Angel twee meer ( iets met posten vanaf de zelfde pc en het ip adres wat voor beide accounts hetzelfde is)
Ik ben er heilig van overtuigd dat ze het niet is.

Iemand met zo'n forumverleden? Onmogelijk.

En wat Loomii zei, ninjagedrag.
Suus, lees jij jouw mail wel ?
quote:rosanna08 schreef op 11 mei 2010 @ 09:33:

stond er op het in twijfel trekken van een angel geen permaban? Geldt zoiets dan ook niet voor het in diskrediet brengen van een angel? Je zou het wel denken he!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik stem op jou Suus (voor wat het waard is, het snijdt hout).
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 09:34:

Naar aanleiding van de posting van Milo in het Mod topic weet ik wel zeker dat Festen Twee is.

Komop zeg, If it walks like a duck, if it talks like a duck.Lieverd, ze is echt geen angel. Je weet nog niet half wat er allemaal in het verleden is gebeurd. Dat vergeet Naomi en de andere angels niet hoor. Maak je geen zorgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 11 mei 2010 @ 09:38:

[...]

Lieverd, ze is echt geen angel. Je weet nog niet half wat er allemaal in het verleden is gebeurd. Dat vergeet Naomi en de andere angels niet hoor. Maak je geen zorgen.Helemaal eens, MV. Er zijn nog zat oudgedienden die het allemaal nog heel goed weten.
joe kot meel bek
Hoe kan het dan dat Festen tot twee keer toe onder een angel account zit te posten?????? Leg het dan eens uit zodat ik het echt snap. Heeft ze een geheime forumglitch waardoor ze tot twee keer toe per ongeluk op de angel account terecht komt?? Dat ze per ongeluk als enige op het forum ineens toegang heeft tot die account?
daar klopt echt geen hol van.
Suuuuus? hoeveel aanslagen maak jij p.m.?
De enige uitleg die ik op dit moment heb ( spannende thrillers enzo) is dat Festen onder haar eigen naam per ongeluk in het verkeerde topic een antwoord gaf op mijn vraag aan Angel Twee in het Mod-topic.

Voor de tweede keer in een paar weken tijd.
Campari heel veel , ik zal eens een klein testje doen
365 aanslagen per minuut
Of liever helemaal maar niet doen
Kan ze gewoon die avatar niet gejat hebben en af en toe daarmee post.?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Karamba, sowieso bewondering hoor, (en snap je punt en aversie/twijfel).
Avatar jatten en post copy-pasten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven