Geld & Recht alle pijlers

Pathé Fashion Filmtest.PRIJS? eerst lid worden?

11-05-2010 19:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb meegedaan met de Pathé Fashion Filmtest.

Kreeg een mailtje terug en dit stond er in;

Gefeliciteerd! Je hebt met de 'Pathé Fashion Filmtest' 2 waanzinnige cadeaus gewonnen:

Cadeau 1: 2 DVD's, CD's of boeken naar keuze

Pak nu jouw kans en maak jouw filmcollectie compleet: kies nu twee spetterende dvd's uit en

voor slechts 5 euro incl. verzendkosten!

Kies in de mediashop van ECI uit o.a. de bioscoopknaller '2012', 'This Is It' met Michael Jackson,

'De hel van '63', 'Twilight' en de gloednieuwe hitfilm 'Avatar'!

Tip! Luister of lees je liever? Geen probleem! Je mag ook 2 cd's, boeken of een combinatie

daarvan uitkiezen.

Kies nu jouw 2 titels!

Ik naar de bewuste site en ja hoor ECI.

Moest eerst lid worden!? Dan is het geen prijs meer....

Iedereen mag 2 cd's uitzoeken met 5 euro verzendbijdrage.

Wat te doen?????
Kiezen uit 2 dingen:

Of je wilt die artikelen hebben en je meldt je aan, of je wilt ze niet hebben, en zeker dat lidmaatschap niet, dan gooi je dat mailtje weg

Hoe moeilijk kan het zijn?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
ECI heeft momenteel bij meerdere ondernemingen acties lopen waarbij je een x aantal cd's/dvd's uit kan zoeken voor 2,50 per stuk.

Bij de actie die ik ken, zit er geen abonnement aan vast, maar dan zou je de voorwaarden er even op na moeten lezen.

Maar als je geen interesse hebt in een prijs waar je (eenmalig) voor moet betalen, dan sla je het toch af?
Ik heb ook weleens zoiets "gewonnen", werd ik gebeld en gingen we eerst samen de prijs uitzoeken en toen aan het eind van het liedje moest ik ook nog even lid worden voor minimaal een jaar.
Ik had meegedaan aan een enquete en had een TV gewonnen. Jaja, eerst zien dan geloven. Na een paar maanden stond er gisteren ineens een heuse Samsung TV voor de deur. Geen kleine lettertjes, alleen een briefje erbij "gefeliciteerd met uw prijs".

Hmm ... was ook van de Pathe Filmtest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven