Hoe overleef ik de maand mei?
woensdag 12 mei 2010 om 11:58
Na vanochtend eerst een half uur chagrijnig geweest te zijn over het weer en het feit dat ik op dit moment mijn abonnement op het buitenzwembad niet ga (wil) gebruiken en nog een paar andere dingen.... heb ik besloten dat ik vandaag gewoon doe alsof het november is.
Dus straks mijn warmste winterjas aan, mijn warmste laarzen, met de bus naar de stad ipv de fiets. En dan warme chocolademelk met slagroom te bestellen.
Wie heeft er nog meer goede ideeën voor vandaag?
Dus straks mijn warmste winterjas aan, mijn warmste laarzen, met de bus naar de stad ipv de fiets. En dan warme chocolademelk met slagroom te bestellen.
Wie heeft er nog meer goede ideeën voor vandaag?
woensdag 12 mei 2010 om 12:01
woensdag 12 mei 2010 om 12:22
Je hebt gelijk bankje, maar ik hou niet van snert. Dus vandaar
Ingmagh, inderdaad toepasselijk. Zoals bij zoveel teksten hier op het forum trouwens
Ze zeggen dat er een hittegolf aankomt, maar ehm, ik begin daar ernstig aan te twijfelen hoor..
Ingmagh, inderdaad toepasselijk. Zoals bij zoveel teksten hier op het forum trouwens
Ze zeggen dat er een hittegolf aankomt, maar ehm, ik begin daar ernstig aan te twijfelen hoor..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 12 mei 2010 om 13:00
Bij ons is inderdaad het dubbele dekbed ook nog niet in de kast verdwenen... net verwarming zelfs ff aangedaan!!
Ga misschien straks dan wel de kerstboom weer binnen zetten, en onze kerstster doet 't ook nog. Paar ballen erbij en klaar!
(en ondertussen de bbq voor zondag organiseren.... dacht eerst aan sangria, maar zal nu wel gluhwein gaan maken)
Ga misschien straks dan wel de kerstboom weer binnen zetten, en onze kerstster doet 't ook nog. Paar ballen erbij en klaar!
(en ondertussen de bbq voor zondag organiseren.... dacht eerst aan sangria, maar zal nu wel gluhwein gaan maken)
woensdag 12 mei 2010 om 13:03
woensdag 12 mei 2010 om 13:08
Ik draag al maanden mijn uggs en vind slippers dan de enige juiste vervanging. Uggs dus.
Wel een beetje jammer van mijn nwe zonnebril, maar dat komt vast goed. En zolang ik nog geen leuke zomerjas heb, ben ik eigenlijk best blij dat ik mijn mooie winterjas nog kan dragen.
Beetje jammer dat mijn kind nu vakantie heeft met dit weer. Maar er zit weinig anders op om maar te accepteren dat het kutweer is in mei. Vakanties zijn gepland
Wel een beetje jammer van mijn nwe zonnebril, maar dat komt vast goed. En zolang ik nog geen leuke zomerjas heb, ben ik eigenlijk best blij dat ik mijn mooie winterjas nog kan dragen.
Beetje jammer dat mijn kind nu vakantie heeft met dit weer. Maar er zit weinig anders op om maar te accepteren dat het kutweer is in mei. Vakanties zijn gepland