Het Blok 2010
woensdag 12 mei 2010 om 22:02
woensdag 12 mei 2010 om 22:05
quote:milaantje schreef op 12 mei 2010 @ 21:56:
[...]
Ik ben op de kijkdag geweest en het ziet er echt mooi uit!
Vertel vertel.....volgens mij zijn die appartementen in het echt eigenlijk best heel klein...
Was he gewoon nieuwsgierig of heb je ook echt interesse in 1 van de appartementeb?
Heb je de bewoners ook gezien/
Zo ja....hoe is Maartje in het echt???
[...]
Ik ben op de kijkdag geweest en het ziet er echt mooi uit!
Vertel vertel.....volgens mij zijn die appartementen in het echt eigenlijk best heel klein...
Was he gewoon nieuwsgierig of heb je ook echt interesse in 1 van de appartementeb?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 mei 2010 om 22:08
quote:miss_understood schreef op 12 mei 2010 @ 22:05:
Summer, Lieke en Michon inderdaad, hahaha.
JA Lieke was het!
Sja, ik vond de kamer van de twee dames wel het leukst.
Hmmm, eigenlijk vond ik de kamer van Maartje en Mo het leukst
Nou ja het meest af dan...
Volgende week wordt leuk!!
Ik vind het al weken leuk
Het was weer gezellig dames
Dat was het zeker
*mental note to me, volgende keer telefoon uitzetten*
Summer, Lieke en Michon inderdaad, hahaha.
JA Lieke was het!
Sja, ik vond de kamer van de twee dames wel het leukst.
Hmmm, eigenlijk vond ik de kamer van Maartje en Mo het leukst
Nou ja het meest af dan...
Volgende week wordt leuk!!
Ik vind het al weken leuk
Het was weer gezellig dames
Dat was het zeker
*mental note to me, volgende keer telefoon uitzetten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 mei 2010 om 22:09
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2010 @ 22:05:
[...]
Valt wel mee (naar amsterdamse begrippen)
App 2 & 3 vind ik het mooist. App 3 heeft veel pre's.
Alle stellen waren erg aardig. Daarom vind ik het best raar om ze hier zo lullig te zien doen. Volgens mij moeten ze dat nu zelf ook een beetje denken (moet haast wel)
[...]
Valt wel mee (naar amsterdamse begrippen)
App 2 & 3 vind ik het mooist. App 3 heeft veel pre's.
Alle stellen waren erg aardig. Daarom vind ik het best raar om ze hier zo lullig te zien doen. Volgens mij moeten ze dat nu zelf ook een beetje denken (moet haast wel)
woensdag 12 mei 2010 om 22:12
quote:Wickivi schreef op 12 mei 2010 @ 22:08:
Jaaa Milaantje vertel, vertel....
Ik vond trouwens de kamer van de twee dames echt niet mooi.
Eigenlijk lijken de kamers van H&L en M&M best veel op elkaar.
Tja en die van Dingetje en Haar is gewoon niet af.Petra & Oene hadden die indeling al bepaald. De kleuren en aankleding is dan weer door H&L gedaan. Ik vind wel dat de kamer van M&M te roze is.. je kan er weinig anders mee.
Jaaa Milaantje vertel, vertel....
Ik vond trouwens de kamer van de twee dames echt niet mooi.
Eigenlijk lijken de kamers van H&L en M&M best veel op elkaar.
Tja en die van Dingetje en Haar is gewoon niet af.Petra & Oene hadden die indeling al bepaald. De kleuren en aankleding is dan weer door H&L gedaan. Ik vind wel dat de kamer van M&M te roze is.. je kan er weinig anders mee.
woensdag 12 mei 2010 om 22:18
Milaantje Was het vierde appartement wel af?
Heb eigenlijk het gevoel dat Dingetje en haar het niet gaan afronden, maar dus wel?
En is er nog een parachute in appartement 3 of hebben zij de woonkamer alsnog aangepakt?
Het lijkt me sowieso niet leuk om jezelf weer terug te zien op tv en zaken zullen ook wel uitvergroot worden.
Maar ja wel weer leuke tv natuurlijk.
Heb eigenlijk het gevoel dat Dingetje en haar het niet gaan afronden, maar dus wel?
En is er nog een parachute in appartement 3 of hebben zij de woonkamer alsnog aangepakt?
Het lijkt me sowieso niet leuk om jezelf weer terug te zien op tv en zaken zullen ook wel uitvergroot worden.
Maar ja wel weer leuke tv natuurlijk.
woensdag 12 mei 2010 om 22:18
woensdag 12 mei 2010 om 22:39
quote:Wickivi schreef op 12 mei 2010 @ 22:18:
ze hebben heel het appartement aangepakt volgens mij. Ook de kleuren in de slaapkamer. Ik vond het zelf erg mooi. En ook een leuk stel!
Nu ik het zo allemaal op TV zie dat onderlinge kleuter gebeuren, vind ik het jammer dat ik daar niet naar heb gevraagd:-)
ze hebben heel het appartement aangepakt volgens mij. Ook de kleuren in de slaapkamer. Ik vond het zelf erg mooi. En ook een leuk stel!
Nu ik het zo allemaal op TV zie dat onderlinge kleuter gebeuren, vind ik het jammer dat ik daar niet naar heb gevraagd:-)