3000 plus deel 51
donderdag 13 mei 2010 om 01:32
Ik zie trouwens ook bij kinderen waarbij het net zo goed niet werkt consequent zijn Moos.
Die blijven uitproberen, hebben gewoon een karakter waar je u tegen zegt.
Soms denk ik wel eens dat die juist beter gebaat zouden zijn met een wat lossere aanpak, vaak zijn dat van nature al controlefreakjes.
Mijn dochter bijv, ik denk dat ik achteraf heel wat ellende en strijd mij en haar had kunnen besparen als ik toendertijd niet zo volgens het boekje te werk ging.
Ook een controlefreakje namelijk .
Ah ja , de juiste aanpak bestaat ook niet, enkel waar ej als ouder je het betse bij voelt en je kind het bets onder gedijt.
Dat kan van alles zijn (behalve het latje dan)
Die blijven uitproberen, hebben gewoon een karakter waar je u tegen zegt.
Soms denk ik wel eens dat die juist beter gebaat zouden zijn met een wat lossere aanpak, vaak zijn dat van nature al controlefreakjes.
Mijn dochter bijv, ik denk dat ik achteraf heel wat ellende en strijd mij en haar had kunnen besparen als ik toendertijd niet zo volgens het boekje te werk ging.
Ook een controlefreakje namelijk .
Ah ja , de juiste aanpak bestaat ook niet, enkel waar ej als ouder je het betse bij voelt en je kind het bets onder gedijt.
Dat kan van alles zijn (behalve het latje dan)
donderdag 13 mei 2010 om 01:33
't enige waar ik van baal is dat de tijd zo snel is gegaan. Toen ze nog klein waren zeiden mensen tegen me, geniet. Voor je het weet zijn ze groot. En nu is de oudste bijna 18, doet eindexamen en gaat volgend jaar naar de universiteit. Sjips, ik word oud en zij worden groot.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 13 mei 2010 om 01:37
donderdag 13 mei 2010 om 01:37
donderdag 13 mei 2010 om 01:40