Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Tine, vreemd he! Ik moest ook direct aan jou denken omdat jij inderdaad eens zelf zo'n kaart in de brievenbus had gegooid. Maar ik heb echt 2 exemplaren naast elkaar liggen...

Zazana, ik ben ook gek op kokos! Wat klinkt die taart heeeerlijk! Ik ben er zo verslaafd aan dat ik me zelfs douche met kokosmelk en daarna smeer ik me in met.... jawel kokosbodylotion!

Mijn nieuwe kaarten mogen naar: Finland (kon niet missen), Oekraïne en Belarus!
Steph ze komen hoor. Moest je niets horen, stuur mij nog eens een bericht

Mijn volgende 2 kaartjes mogen naar Frankrijk en Finland (natuurlijk! :D ) Nog 3 kaarten en ik mag er 9 onderweg.

Volgende zijn nog onderweg

Rusland: 35 dagen

Australië: 24 dagen (al 13 dagen niet online)

China: 24 dagen

Brazilië: 7 dagen

Turkije: 5 dagen

USA: 5 dagen

Frankrijk en Finland: 0 dagen dus.
quote:StefanieV schreef op 14 mei 2010 @ 13:45:

Janna, nog bedankt voor je kaartje, het zat deze week in de bus :-)Huh? Nu pas?? Die is ook naar Bercelona op en neer geweest dan! Phoe, da's echt een nieuw wereldrecord voor sloomste kaart!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:steph schreef op 14 mei 2010 @ 14:05:

Één kaart in de bus van Madrid, heeft er 22 dagen over gedaan. Wel erg lang zeg.

En van TNT de Holland postzegels. Die had ik al bij de toeter.....dus nu dubbel. Dank je TNT.

Ook al zo'n sloome kaart dus... Maar 't kan zijn dat ze em later in de bus hebben gedaan.

Enne, bedoel je nou gewoon dat je 2x je postzegels gehad hebt? Voor de prijs van 1? Chill!!!
Janna, het zal dinsdag of woensdag in de bus gezeten hebben, ik heb de post niet gezien sinds dinsdag en woensdag zijn mijn schoondouders de brievenbus komen leegmaken en jouw kaartje lag op tafel. Dus zal het dinsdag of woensdag aangekomen zijn :-)
Ja... maar.... da's nog steeds echt heul lang! Tsss!
Stefanie! Tof dat je het zo naar je zin hebt gehad! :-)

enne welcome back, ik zie dat je ook gelijk postcrossing weer fanatiek heb opgepakt!
Janna, yep twee voor de prijs van één en maar een toeter...*jank*
Vandaag een kaartje uit Italië ontvangen en nog 2 verstuurd naar USA en Spanje. Dus nu 6 onderweg....
Hier helemaal geen pc-actie vandaag, helaas.

En ik heb gewoon trek gekregen van die taart die steeds voorbij komt.

Heerlijk kokos!!!!

Chrisy, dat is echt veel dat je 31 kaarten onderweg mag hebben.

Zeker niet te doen zeg.

En zo blijft het ook wel zo leuk he.

Vanmiddag ben ik naar de intratuin geweest.

En in de koopjeshoek nog wat leuke kaarten kunnen scoren voor weinig.

Kaarten met lieveheersbeestjes en zeehonden.

Altijd wel iemand voor te vinden lijkt mij.
Haha Zazana, als wij allemaal taart zouden komen eten had je wel een hele bounty vlaai mogen bestellen, want ik ben OOK gek op kokos.Bounty's, kokossoep en natuurlijk Piña Coladas.

Geen kaarten!
Kokossoep?????
Kokossoep
Geen kokos voor mij... lust het echt niet. Geen bounty, geen pina colada ( of hoe heet dat spul) nee brrr..

Vandaag ff thuis geweest, 2 kaartjes ontvangen een uit Latvia en een uit Finland, die eerste heeeel grappig, een koe aan het vissen, stond alleen achterop dat diegene hoopte dat ik het leuk zou vinden.

DIe uit Finland was een boeketje bloemen, een stilleven, en wat er achteropstond........ Niet te lezen... Heb haar vriendelijk bedankt voor het kaartje maar dat ik niets kon lezen..... Jammer hoor.

( kaartje vond ik ook ect niet leuk maar ja)

Mijn postzegels buiten EU zijn op... dus even wachten met aanvragen....
Hallo allemaal, ik ben weer terug uit vlaaienland! Ondanks het tegenvallende weer hebben wij het super naar ons zin gehad. Lekker de toerist uitgehangen, veel gezien en gedaan.

Na een week zonder internet en post had ik toch wel last van enige ontwenningsverschijnselen en was dus erg blij met 5 hurrays en 3 kaarten (NL, FI en Australië), dochter had 2 kaarten en zoon 1.

Natuurlijk meteen nieuwe adressen aangevraagd: NL, USA, Portugal, DL en Rusland.

Een van de hurrays kwam uit de USA, ze vond de kaart (tweetalige 50-er jaren cartoon uit een Belgisch rommelwinkeltje) zo mooi dat ze die had ingelijst

Poeh, ik heb al jullie teksten gelezen en kan onmogelijk overal op reageren, maar ik pik er wel wat dingen uit:

@Ligaa > ik hoop dat je inmiddels je enigszins hebt kunnen verzoenen met je spiegelbeeld

@Chayuz > Dauwpop met je pa!? Wow, ik geloof niet dat mijn vader dat ooit met mij zoiets heeft ondernomen en het komt er ook niet meer van denk ik (hij is 80 )

En al die groepen die daar optreden... Ik word echt oud, totaal onbekend voor mij.

@Steph > nog nieuws over je schoonpa te melden? Mijn vader is vorig jaar twee keer aan een heftige tumor geopereerd (en heeft inmiddels ook vijf bypassen gekregen) en is nu helemaal "schoon". Fietst weer de regio rond en heeft zo veel energie. Positief blijven denken!

@Tine > het is bij jou altijd vallen en opstaan. Ik had allang die skeelers op Marktplaats gezet, maar jij geeft niet op. Klasse

@Zazana > wat leuk dat je La Gazetta dello Sport kreeg toegestuurd. Ik heb jarenlang op maandagmorgen die roze krant gespeld.

En zo'n bounty island vlaai ben ik nergens tegengekomen afgelopen week, daarentegen wel legio andere smaken. Ik ga morgen maar eens voorzichtig op de weegschaal staan...

Iedereen nog bedankt voor de moederdagwensen. Ik heb van mijn twee doerakken een mooie Pandorabedel erbij gekregen en een uitgebreid ontbijt. De dag doorgebracht in Gaia Park (ik heb een zwak voor dierentuinen).
Neferisis, welkom terug en fijn dat je zo'n leuke week hebt gehad.

Hier op de valreep van vandaag nog een hurray.

Kaartje naar Turkije is aangekomen na 13 dagen.

Mocht ik van het weekend nog tijd hebben dan nog wel een kaartje aanvragen.

Maar morgen eerst naar de kapper en nieuwe kleren scoren.
neferisis, haha jah ik kan dat gewoon met mn paps, vind ik ook leuk, het is ook meer dat de dochter hem in de gaten moet houden als andersom ;) hij is nu, ff denken, 57 geloof ik (kan jaartje jonger zijn) maar zit al jaren in zn midlifecrisis, zo moet ik ook zijn hyves bijhouden :P (hij snapt dat dan weer niet)
Veel plezier bij de kapper en met shoppen, Anita!

En slaap lekker allemaal.
Ja hoor, ik ben "om"

Ik heb me aangemeld en de eerste adressen zijn binnen. Morgen lekker de stad in en kaarten kopen. Ik heb nog niet alles gelezen. Daar ga ik morgen eens goed voor zitten.
Welkom Fieka. Bij deze ben je verslaafd...
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjo, hoe is het bij jou? Ik las dat je geweldige kaarten van de vulkaan hebt kunnen kopen. Is de rust een beetje terug op het eiland?
Ja, hele gave kaarten gekocht van de eerste vulkaan (dus niet deze die nog steeds aan het kuchen is).

Hier ligt het vliegverkeer weer eens stil en wordt er morgen grote schoonmaak gehouden in het gebied wat de meeste as over zich heen heeft gekregen (en waarschijnlijk krijgt).

Het ziet er nog steeds niet naar uit dat 'ie binnenkort stopt...
Snjo, heb jij er nou ook zelf in je directe woon/werkomgeving last van, behalve dan dat je regelmatig het eiland niet op/af kan?
Gelukkig (nog) niet. Vandaag is er voor het eerst as gevallen in Reykjavík en dat ligt hemelsbreed niet zo heel ver hier vandaan.

(ben even de kaartjes aan het uploaden...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven