ben ik jaloers ??!?

13-05-2010 22:17 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
lieve iedereen !

Hierbij mijn verhaal en ik hoop dat jullie me tips kunnen geven hoe en wat ? want ik weet het echt even niet meer ..?!?

het is een heel verhaal

Aller eerst ik ben 22 en mijn ex-vriend is 25 .. ondanks mijn jonge leeftijd waren we toch al 7 jaar dolgelukkig samen!

eigenlijk een top relatie met ''bijna'' nooit geen ruzie

een half jaar geleden samen het besluit genomen om een huis te kopen dolgelukkig waren we ! eindelijk ons eigen plekje waar we zo lang naar toe geleefd hadden samen!

Maar toen.. kwam ik ergens achter wat ik niet zo tof vond..

toen we samen gingen wonen vertelde mijn ex me dat hij zijn vrouwelijke collega hielp bij het maken van een internet site een ''swingers'' internet site .. dit bleek hij al 3 maanden te doen.

en had mij niks verteld omdat hij bang was dat ik jaloers zou worden ...

omdat ik volgens hem redelijk jaloers aangelegd ben....

omdat ik weleens reageerde op vrouwen die bij hem in de buurt waren ,... ik zag dat als gezonde jaloezie een blijk van hoeveel ik van hem hou!!

Ik vond dit idd niet erg leuk omdat de vrouw die hij hielp er vroeger een sport van maakte om andermans relatie kapot te maken dit schijnt ze blijkbaar erg leuk te vinden ...terwijl zei gewoon getrouwd is .!

Mijn ex zei dan ook dat ze veranderd was maar ik kon dat moeilijk geloven omdat ik zoveel verhalen over haar hoorde... en heb toen gevraagd of hij het contact met haar buiten het werk m wilde verbreken omdat ik het er erg moeilijk mee had dit heeft hij toen ook gedaan voor me... in die tijd ben ik mijn baan kwijt geraakt en moest ik opzoek naar iets anders en heb dat toen ook gevonden ! eindelijk een nieuwe baan begon vol goede moet! maar toen kwam ik er achter dat mijn ex toch het contact met haar weer opgepakt had.. en daar dus gelijk over loog tegen me ik snapte het niet ben ik dan echt zo jaloers.? heb er met hem over gesproken en alles leek uitgesproken te zijn ben naar mijn werk gegaan en vol goede moet ging ik heerlijk naar ons huisje toe ! lekker samen met hem op de bank.. toen ik echter thuis kwam zag ik dat er visite geweest was en vroeg het aan hem .. en het klopte zei was in mijn huis geweest terwijl ik met hem de afspraak gemaakt had dat dat niet zou gebeuren.. je raadt het al flinke ruzie en dezelfde avond stond ik nog met mijn koffertje bij mijn moeder terug thuis ... hij heeft er een punt achter gezet..! ik snap er echt helemaal niks van ligt het echt aan mij ?

weet voor 100% zeker dat ze niks hebben en dat er niks is gebeurt tussen hun ...! alleen snap het echt niet dat hij er na 7 jaar een punt achter gezet heeft,,,ik mis hem ontzettend en doe erg mijn best om hem met rust te laten ookal is dat soms heel moeilijk!

graag jullie reactie's hierop en hoop dat het me wat steun geeft ...

want ben echt in een diep zwart gat gevallen we waren ontzettend gelukkig samen altijd !

liefs
Ook ik heb hem gevraagd om mij in de vriendschap te betrekken ,... Maar omdat er dus gelijk een spanning was tussen haar en mij leek dat hem geen goed idee ,... :( weet gewoon niet meer hoe ik moet denken ,! Hij zegt dat hij absoluut geen gevoelens voor haar heeft en dat het voor hem ook heel moeilijk is , en dat het huis voor hem gewoon niet goed meer voelt omdat we er begonnen zijn met een leugen ,.... Hij loog echt nooit tegen me altijd een super eerlijke lieve jongen ! Waar ik echt een toekomst mee voor ogen zag ! :( pff weet het echt allemaal niet meer wil tot hem doordringen dat ik zielsveel van hem hou ,... Maar hij wil rust en wil hem dat ook geven ! Omdat ik hoop dat hij er dan achter komt hoeveel hij ook van mij houd en dat het dit niet waard is ! Liefs
wil jullie toch even bedanken al voor alle reacties ook ik kan hier wat mee en maakt voor mij gewoon het 1 en ander duidelijk...

ookal heb ik hier nu niet ineens verdriet om ....

ik Mis hem echt ontzettend... 7 jaar weg ...

elke min van de dag moet ik aan hem denken hij betekent zoveel voor me !

gewoon Mijn grote liefde ,...! zo intens zo close samen

daarom voelt dit ook gewoon zo ontzettend klote...!

vooral omdat ik weet dat hij ook verdriet en pijn heeft maar dat het nu gewoon even niet meer gaat ...

Gaat dit ooit nog goedkomen ? of moet ik echt alle hoop naast me neerleggen ..?

liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven