De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
zaterdag 15 mei 2010 om 00:48
Ohh, ok.
Hahaha
Ja, ik volg het niet helemaal. Dit laatste seizoen. Komt me meestal niet uit op dit tijdstip, ook al ben ik dól op de Pfaffs. Ja, echt! Maar ik ga niet betalen voor de online serie's, dat ook weer niet.
Ik ben trouwens ook half Belgisch. Dat jullie het even weten
Vandaar.
Hahaha
Ja, ik volg het niet helemaal. Dit laatste seizoen. Komt me meestal niet uit op dit tijdstip, ook al ben ik dól op de Pfaffs. Ja, echt! Maar ik ga niet betalen voor de online serie's, dat ook weer niet.
Ik ben trouwens ook half Belgisch. Dat jullie het even weten
Vandaar.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 15 mei 2010 om 00:53
Oh, ik weet niet of ze dat zei. Niet geheurd.
Ja, amai, ik ben een halve Belg! Geboren in Oostende.
Maar goed, verder niets hoor. Toen ik 1 jaar was kwam ik naar Amsterdam en heb daar vervolgens 28 jaar gewoond. Dus ik voel me meer een Nederlandse. Duhhh..haha
Toch blijf ik het Vlaamse accent geweldig vinden. En als ik in België kom heb ik wel iets van : JA.
Ja, amai, ik ben een halve Belg! Geboren in Oostende.
Maar goed, verder niets hoor. Toen ik 1 jaar was kwam ik naar Amsterdam en heb daar vervolgens 28 jaar gewoond. Dus ik voel me meer een Nederlandse. Duhhh..haha
Toch blijf ik het Vlaamse accent geweldig vinden. En als ik in België kom heb ik wel iets van : JA.
zaterdag 15 mei 2010 om 01:03
Het is ook niet mooi. Totaal niet zelfs, het is afschuwelijk..haha
Ik heb bijvoorbeeld een 'half- zus' (stom woord), die woont in Brussel. Die vind het Vlaams afgrijselijk.. Je weet hoe dat gaat. Net zoals hier met bepaalde accenten. Ik vind bijvoorbeeld Twents achtig gedoe echt lelijk, onaantrekkelijk, gewoon brrr.
Dat hebben zij dus met Vlaams. Geloof ik best. Maar ik weet niet, ik heb er wel iets mee, ik vind het wel ok. Ik hou d'r van
Maar je hebt gelijk, tis ook regio gebonden..qua uitspraak enzo.
Ik heb bijvoorbeeld een 'half- zus' (stom woord), die woont in Brussel. Die vind het Vlaams afgrijselijk.. Je weet hoe dat gaat. Net zoals hier met bepaalde accenten. Ik vind bijvoorbeeld Twents achtig gedoe echt lelijk, onaantrekkelijk, gewoon brrr.
Dat hebben zij dus met Vlaams. Geloof ik best. Maar ik weet niet, ik heb er wel iets mee, ik vind het wel ok. Ik hou d'r van
Maar je hebt gelijk, tis ook regio gebonden..qua uitspraak enzo.
zaterdag 15 mei 2010 om 01:13
Ik vind het Waalse accent (ook al praten ze niet écht het Waalse dialect), ook niet zo mooi als het echte Frans, dus je zus heeft geen recht van spreken
Ik vind wel zowel Vlaams als Waals vaak grappig, ze gebruiken soms geinige uitdrukkingen.
Zo heb ik een Vlaamse collega en als ze iets voor het eerst hoort, zegt ze dat ze uit de lucht komt vallen Eerst dacht ik dat ze de uitdrukking gewoon verkeerd gebruikte, maar later zeiden nog 2 Vlaamse collega's het.
Ik vind wel zowel Vlaams als Waals vaak grappig, ze gebruiken soms geinige uitdrukkingen.
Zo heb ik een Vlaamse collega en als ze iets voor het eerst hoort, zegt ze dat ze uit de lucht komt vallen Eerst dacht ik dat ze de uitdrukking gewoon verkeerd gebruikte, maar later zeiden nog 2 Vlaamse collega's het.
zaterdag 15 mei 2010 om 01:21
zaterdag 15 mei 2010 om 09:19
zaterdag 15 mei 2010 om 11:01
Mijn man zei deze week (bij de oude afleveringen op rtl7): Als Lyndseys mondhoeken nog meer gaan hangen wordt het een rondje.
Is het al zover of heeft de plastisch chirurg ingegrepen?
En is het vreemd als een baby van 2 maanden zit te grijnzen als JM een speech houdt? Onze zoon kijkt namelijk met ons mee en ineens viel dat ons op...
Is het al zover of heeft de plastisch chirurg ingegrepen?
En is het vreemd als een baby van 2 maanden zit te grijnzen als JM een speech houdt? Onze zoon kijkt namelijk met ons mee en ineens viel dat ons op...
zaterdag 15 mei 2010 om 14:48
zaterdag 15 mei 2010 om 15:09
Ze kan die flappen toch ook met twee haakjes omhoog houden.
Raar hoor. Maar ja
Ik ga even op het internet koekeloeren of ik niet toch wat kan vinden qua online bekijken. Gratis.
Als iemand nog wat weet dan hoor ik het graag..