Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Friezin, je hebt een leuke man gezien online? En gereageerd? Spannend!
Nouja, niet echt gereageerd, alleen zo'n standaard interesseding gestuurd. Dus nu maar hopen dat hij wel lid is...
.. vervallen...
Ik heb trouwens 1x iemand die ook geen lid was (we waren een paar dagen elkaar hartjes heen en weer aant sturen) gevonden via hyves.

Ik dacht: ik doe gewoon 1 poging, had zn naam, leeftijd en woonplaats, en toen stond ie nog bovenaan de lijst met hits ook! Op het randje van ongezond, ik weet het, maar we hebben het toch nog best een tijdje leuk gehad samen
@ stoeltie: ik kijk eigenlijk altijd wel of ik iemand via hyves/internet terug kan vinden. Dan heb je toch meer foto's en kun je wat van zijn echte intresses achterhalen. Iemand die zegt sportief te zijn maar op zijn goed ingevulde hyves profiel het nergens over sport heeft (ook niet bij hobbies) vertrouw ik dan toch weer minder. En meestal is het maar een hele kleine moeite om een man terug te vinden (gebruiken altijd dezelfde profielfoto).

Mijn internetman mailt een beetje langzaam terug, hou daar nooit zo van. Hoe kun je nou een vrouw die je wil veroveren 4 dagen op een mail laten wachten
Hihi, gelukkig, ik ben niet de enige.. ;)

Hmm.. da's inderdaad niet zo mooi.. daar concludeer ik altijd uit dat ie of ook nog met anderen (leuker?) aan het mailen is, of sowieso niet zo geinteresseerd is. Hoewel ie natuurlijk ook zomaar en paar dagen onderweg kan zijn ofzo.. Maar een béétje enthousiasme mag idd wel!
Hebben jullie het prograam van TROS Radar niet gezien over internetdaten, gaf een goed beeld vond ik!

En Parship kwam daar heel slecht uit!
Wat was dat dan bij Tros Radar?

Ik kijk niet zo veel televisie meer
Ja.

http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... tingsites/
[quote]Rasa schreef op 29 maart 2010 @ 22:29:

Ik weet het, er zijn hier meerdere topics over dating ervaringen, maar ik vind het wel leuk om ervaringen uit te wisselen over wat je zoal meemaakt met mannen via datingwebsites. En ik weet het, er zijn ook met enige regelmaat topics over welke datingsite nou wel of niet oké is, maar dat bedoel ik dus ook niet. Gewoon kletsen over wat je er tegenkomt, hoe lang je wacht tot een ontmoeting, hoe dat dan was, hoe het verder ging, etc. Succes- en horrorverhalen, beide welkom![/quote]

Maar zie hier de bedoeling van deze topic.
toch bedankt voor de link
niet langer van toepassing
anoniem_88832 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 20:00
Reden: verleden tijd
% gewijzigd
Het is tegenwoordig toch niet meer iets om je voor te schamen? Klopt dat mensen soms spastisch reageren als je zegt dat je internet date, maar dat zegt dan meer iets over hen. Ik zou daar nooit over liegen. Al heb ik t ook nooit aan de grote klok gehangen.
quote:hevig schreef op 15 mei 2010 @ 15:56:

toch bedankt voor de linkKijk maar eens hier (met dank aan iemand anders op een forum dat er wel over ging): http://www.datingwebsites.nl/
Hm,

Ik ben tot nu toe nog niet zo succesvol geweest met mijn internetdates (ligt niet aan het soort datingsite).

Ik heb al veel mannen in het echt mogen zien. Wel af en toe wat gehad met een man, maar dat was dan kortstondig.

Ik heb nu even een datingpauze, maar wil binnenkort wel weer op een datingsite gaan staan. Het blijft toch wel trekken.
quote:Duivelijntje schreef op 15 mei 2010 @ 16:57:

Het is tegenwoordig toch niet meer iets om je voor te schamen? Klopt dat mensen soms spastisch reageren als je zegt dat je internet date, maar dat zegt dan meer iets over hen. Ik zou daar nooit over liegen. Al heb ik t ook nooit aan de grote klok gehangen.Nou misschien ligt het ook aan de leeftijd, ik ben was zelf best leugenachtig aangelegd tegen de mensen die verder weg stonden (tis dat mn vriend de heiligheid en eerlijkheid zelve is) , maar das ook omdat ik 21 ben, en dan is het misschien toch anders dan dat je ouder bent..? Of niet?
Ik had me ingeschreven op RP, niet op zoek eigenlijk, maar gewoon benieuwd naar wie ik tegen zou komen om een leuk contact op te bouwen, aangezien ik in het dageljkse leven niet echt nieuwe mensen ontmoet.

Na een dag of 3 een berichtje gekregen van een leuke jongen, op msn toegevoegd, en nu zijn we al ongeveer een week lang iedere dag aan het msnen met de webcam, en het klikt geweldig. Over 2 weken komt hij hier heen...
Hij heeft gemaild!!! Ik zit helemaal met rode konen achter de computer,hahaha. Don't get your hopes up..... is het nu al een beetje te laat voor
Wauw, wat een verhalen hier zeg...

Enne, het is niet verboden om de kwaliteit van (bepaalde) datingsites hier te bespreken hoor! Ik wilde alleen wat verder gaan dan dat. Juist de ervaringen (en het volgen van elkaar) zijn zo leuk om te lezen.

Hmm... mócht ik ooit een man vinden via een datingsite dan geloof ik niet dat ik eromheen ga draaien als mensen zouden vragen hoe we elkaar hebben leren kennen. Anders verdwijnt dat taboe nooit natuurlijk. Hoewel het volgens mij nog wel meevalt met het taboe, maar dat kan ook komen omdat ik in de grote stad woon. Grappige is dat ik het fenomeen internetdaten ooit leerde kennen via een of andere documentaire over über-hippe New Yorkse singles. Ze hadden een carrière, een mooi appartement, een hoop vrienden, maar geen vent. Kwamen die ook nauwelijks tegen in het dagelijks leven. Internetdaten was voor hen gewoon een efficiënte manier om aan de man te komen. Ik associeer internetdaten dus niet zo met zielig...
quote:Stoeltie schreef op 14 mei 2010 @ 19:31:

Deze meneer is nu een dikke maand in de picture, dus kakelvers, maar hij is, ondanks mn twijfels van eerder deze week, wel heel erg leuk..! En inderdaad, daarom postte ik hier ook, omdat ik vooral denk dat die twijfels bij mezelf vandaan komen, dat dit ineens zo leuk is (en deze meneer zo serieus en vooral niet bindingsangstig) dat 'er vast wat mis moet zijn' ofzo.. En dat er bij mij ook de rem op ging omdat ik misschien ook niet durfde geloven dat deze meneer me wellicht géén pijn gaat doen..en ik dus zelf al afstand aan het zoeken was, om dat maar voor te zijn.

Heb na het gesprek afgelopen week besloten dat het vanaf nu 'all guards down' is en ik gewoon mezelf ga zijn, en genieten van wat er gebeurt.

Wauw, wat klinkt dit goed, Stoeltie! Zo goed dat je het nog een kans hebt gegeven!

En @bowiefan heef het zeker veels te druk met op een roze wolk zitten?

R heeft weer gereageerd. Wederom geen enkele suggestie om elkaar maar eens te gaan ontmoeten. Het wordt nu echt tijd voor actie, ander heb ik een penvriend gevonden in plaats van een man op de bank en in bed. Ik ga dus na mijn vakantie maar eens voorstellen om elkaar te gaan zien...
quote:Rasa schreef op 15 mei 2010 @ 20:58:

Enne, het is niet verboden om de kwaliteit van (bepaalde) datingsites hier te bespreken hoor! Ik wilde alleen wat verder gaan dan dat. Juist de ervaringen (en het volgen van elkaar) zijn zo leuk om te lezen.

Er is anders een setje op de 2e link actief die niets anders doet dan zeuren. Kijk daar maar eens en het gaat vooral over Parship en RP en zelfs gratis datingsites worden beschuldigd van het incasseren van allerlei bedragen, terwijl ze gratis zijn

Sommige verhalen zijn wel leuk. Mannen maken fake-profielen aan en gaan in de clinch via mail met andere mannen die er op reageren

Zoals het nu gaat is het leuk. En de vorderingen op dating-gebied ook. Leuk!!!!
Ooohh meiden, ik ben (nog) geen mee-schrijfster hier maar moet echt even m'n frustraties kwijt! WAAROM snappen mannen geen hints???? Ik heb recht in z'n gezicht gezegd dat ik denk dat we hier beter kunnen stoppen (4 of 5x gedate), ik reageer niet op smsjes, telefoontjes....en nog snapt hij het niet. Hij stond zelfs voor m'n neus op m'n werk!! GRMBL!!
O jee... dat is geen kwestie van niet snappen, maar een kwestie van niet wíllen snappen... Typisch gevalletje bord voor zijn kop... Sterkte Yarabelle!
fijne vakantie rasa! en kun je niet voor je vakantie nog een mail naar R uitsturen in de categorie 'misschien na mijn vakantie afspreken'? anders zit je er misschien beetje tegenaan te hikken.. of niet?

geen vorderingen hier trouwens.... pfff...
Thanx, SignOfLife! Nu echt bijna weg... En nee, ik had juist bedacht dat ik hem nu maar eens een paar dagen ging laten wachten. Nu is het telkens zo dat ik dezelfde dag of een dag later reageer en hij steeds een dag of vier à vijf later.

Er tegenaan hikken doe ik niet hoor, merk alleen dat ik me nu een klein beetje begin te ergeren. Toevallig kreeg ik gisteren een mailtje van een andere man op die datingsite en dat leek best een leuke vent te zijn. Tot nu toe was ik nauwelijks geïnteresseerd in andere mannen vanwege mijn nieuwsgierigheid naar R, maar ik geloof dat zijn houdbaarheidsdatum nu toch in de buurt begint te komen...

Ik zie het wel. Ik stuur R (als ik een beetje makkelijk internettoegang heb) ergens in de loop van komende week wel een bericht waarin ik aanstuur op afspreken. Spijkers met koppen, en anders... next!

Zo, en nu koffer pakken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven