Entertainment alle pijlers

John Ewbank

06-05-2010 20:53 380 berichten
Ik vind dat toch zo'n heerlijke man.

Om te zien. Het leek me echt een fijne vent.

Zo iemand die alles heeft wat zijn hartje begeert; mooie vrouw, gezonde dochter, fijne baan...

en toch gaat zoiets dan mis blijkbaar.

Wat vinden we daar nu van?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt geweldig dat je in twee weken je huwelijk kan redden! En dat met behulp van Mar en Leo! Ik zie een nieuw tv-concept: Red je huwelijk in 14 dagen met de Borsato's!
Zou Vief nu ook een nieuwe look hebben als ze bij haar stylist gezeten heeft? Dus misschien uit protest een kort, pittig rood kapsel?
quote:Achybreaky schreef op 18 mei 2010 @ 10:42:

Ik vind het echt geweldig dat je in twee weken je huwelijk kan redden! En dat met behulp van Mar en Leo! Ik zie een nieuw tv-concept: Red je huwelijk in 14 dagen met de Borsato's!Met een mooi intro, gezongen door Marco met een gevoelige tekst van Johnny boy.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2010 @ 10:53:

[...]

Met een mooi intro, gezongen door Marco met een gevoelige tekst van Johnny boy.Want zij, zij hoort bij mij.... (iedereen in ongewis welke "zij" bedoelt wordt, maar dat houdt het spannend!)
Gelukkig maar. Er zijn al genoeg gebroken harten.

Moet zeggen dat ik hem nu wel een stuk minder hottie vind.

Het plaatje dat ik had van hem als trouwe vent gaf hem iets sexy en onbereikbaars. Toen bleek hij vreemd te zijn gegaan, dat gaf hem iets bad boy's spannends en nu..., nu is ie toch weer de labrador die richting zijn mand loopt.
quote:Iwannalive schreef op 18 mei 2010 @ 12:48:

nu is ie toch weer de labrador die richting zijn mand loopt.

teruggevloten door baasje Marco.
quote:Maleficent schreef op 18 mei 2010 @ 12:50:

[...]

teruggevloten door baasje Marco.Hahaha idd!
Eind goed, al goed.

Wat fijn dat Marco zich heeft ontpopt als huwelijkslijmer. Wat heeft die man toch ontzettend veel kwaliteiten. Denk dat hij uit zijn eigen ervaring heeft geput.

enne Star, waarom lach je over de naam Bosch en Duin?
dat filmpje met Robert ten Brink was in scene gezet voor een programma.
quote:louisavuitton schreef op 18 mei 2010 @ 13:30:

enne Star, waarom lach je over de naam Bosch en Duin?Ik moest gelijk hieraan denken...

Psychiatrisch ziekenhuis Bosch en Duin
Goh, die John woont dus op een paar steenworpen afstand van waar ik woon. Toch maar eens boodschappen doen in de plaatselijke super.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 18 mei 2010 @ 16:43:

Goh, die John woont dus op een paar steenworpen afstand van waar ik woon. Toch maar eens boodschappen doen in de plaatselijke super.Als je hulp nodig hebt.
Ik heb een auto..wil jullie best een keer of zes op een dag naar die supermarkt rijden hoor!
Uit de Niet voor publicatie bestemd van de Revu

Tot slot een speciaal duet: de schuinsmarcherende liedjesschrijver die vorige week al even voorbijkwam, blijkt niet alleen aan de lopende band te zijn vreemdgegaan de afgelopen jaren, maar daarbij ook een wel heel bijzondere partner in crime te hebben gehad. Tijdens wilde weekendjes vol drank seks en vrouwen, met name op Ibiza, had de vreemdganger een opmerkelijk maatje bij zich: de broer van zijn wettige echtgenote...

Als dat waar is, is het wel dubbel sneu voor Vivien.
Ik geloof t meteen en denk dat Borsato er ook weleens bij is geweest.
Maar ik ben dan wel een zeer goedgelovig persoon he?
Oja, ook wel mooie bijkomstigheid dat ze op ibiza dan gaan proberen hun huwelijk te redden....
quote:_69_ schreef op 21 mei 2010 @ 09:39:

Oja, ook wel mooie bijkomstigheid dat ze op ibiza dan gaan proberen hun huwelijk te redden....Dat snap ik ook niet zo goed. Ik zou daar niet meer willen zijn als bedrogen vrouw zijnde. Genoeg andere leuke plekken om je huwelijk te redden.
quote:Maleficent schreef op 21 mei 2010 @ 09:04:

Tot slot een speciaal duet: de schuinsmarcherende liedjesschrijver die vorige week al even voorbijkwam, blijkt niet alleen aan de lopende band te zijn vreemdgegaan de afgelopen jaren, maar daarbij ook een wel heel bijzondere partner in crime te hebben gehad. Tijdens wilde weekendjes vol drank seks en vrouwen, met name op Ibiza, had de vreemdganger een opmerkelijk maatje bij zich: de broer van zijn wettige echtgenote...

Als dat waar is, is het wel dubbel sneu voor Vivien.Is het een aanname dat hij ' aan de lopende band vreemdging de afgelopen jaren' of is dat nu algemeen bekend?
quote:Maleficent schreef op 21 mei 2010 @ 09:04:

Als dat waar is, is het wel dubbel sneu voor Vivien.Ik hoop maar dat het een roddel betreft. Dan maar dat beeld van die labrador... Fijne broer ook poeh.
quote:DeKenau schreef op 11 mei 2010 @ 12:07:

Er was toen ook een keer zo'n filmpje van Robert ten Brink die 'betrapt' werd in een kleedkamer met een schaarsgeklede blonde dame?Was in scene gezet, weet alleen niet meer in welk programma.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ook zgn heerlijke en voorbeeld mannen gaan blijkbaar vreemd, zal erg cynisch zijn maar in mijn ogen een realist, er bestaan in mijn ogen geen huwelijken die standblijven tot de dood ons scheidt en al helemaal niet waarbij 1 van de 2 partners niet een keer buiten de pot pist. M.a.w. ik sta niet meer te kijken van zulk soort nieuwtjes.
En ze gaan scheiden maakt Telegraaf net bekend.

http://www.telegraaf.nl/prive/6972999/_ ... den__.html

Gelukkig wel als 'hele goede vrienden' :puke:
quote:jackie23 schreef op 17 juni 2010 @ 12:28:

Gelukkig wel als 'hele goede vrienden' :puke:

Dat zou ik ook zeggen in de pers ja

Wel sneu voor haar.
Inderdaad sneu voor haar en hun dochter.

Ik ken werkelijk niemand die als goede vrienden verder gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven