Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ing : de date van vandaag isook voor herhaling vatbaar haha

Ik heb de keuze gemaakt om met meerdere te daten zodat ik mij niet op 1 iemand focus.. Ik verlies dan mijzelf.. nu voel ik meer vrijheid voor mijzelf..

Misschien beetje lastig uitleggen dit.. Maar door met meerdere te daten kan ik op een nuchtere vrijblijvende manier ze blijven benaderen zonder mijzelf te verliezen en 1 achterna lopen en hopen dat t meer wordt..

Nu laat ik t op zijn beloop gaan , vertel de mannen ook eerlijk dat ik met andere date.. (als ze er naar vragen )
Ok Vleer ieder zijn of haar manier! Als jij je hier goed bij voelt.

Ben jij paar keer teleurgesteld dan, dat het niet wederzijds was en jij je er helemaal in had gestort? Dat je het nu op deze manier aanpakt?
hierbij mijn antwoorden 'voor alle nieuwe singles'

- Leeftijd?

29

- Hoe lang al single?

2 jaar.. (met in die 2 jaar een relatie van 'wel de lusten-niet de lasten'

- Langste relatie ?

7 jaar

- Kortste relatie?

1 maand

- Regio?

gelderland

- Aan het daten?

nope (zie mijn 'lusten-lasten' geliefde +/- 2x per week, geen behoefte aan een date)

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ?

waterman!

- Kinderen of kinderwens ? géén kinderen en ook (nog) geen kinderwens

- Hobby's (speciaal voor Q)

af en toe eens uitgaan, afspreken met vriendinnen en tot in de kleine uurtjes praten/lachen/muziek dvd luisteren/stil zijn.., strand, lezen, m'n werk, hyves..
Showerpower.. welkom !!

Ing: JA!!!!! ik denk ook dat ik dit nu zo doe uit zelfbescherming..
thanxxx!! :D
Welkom Showerpower! Leuk dat je ook hier bent.

Duidelijk Vleer, begrijp het wel dat je jezelf wil beschermen. Die teleurstelling of afwijzing wil je niet meer voelen?
thanxx Ing!!

vleermuis: heb je het gevoel dat je, doordat je voor 200% gaat voor iemand, word bedrogen (extra hard valt), als iemand het niet meer ziet zitten met je?? (zonder realistisch na te denken waarom iemad het werkelijk niet meer ziet zitten met je..)
Goedemorgen allemaal !

Hoe gaat het hier? Ik ben er weer en heb een fantastische werkreis achter de rug. Heb het gevoel alsof ik wel 3 weken ben weggeweest.

Helaas is mijn nieuwe date niet zo smserig en mailerig, dus heb niet zo heel veel contact met hem gehad (2 smsjes gekregen, maar dat waren wel hele lieve..) Vind dat wel jammer.

Ik vind het altijd leuk om snel een reactie/feedback te krijgen als ik iets stuur. Is dit iets waar ik maar aan moet wennen?

Maar goed, hij belde gistermiddag alweer.

Ben benieuwd hoe het jullie is vergaan deze week. Zal vandaag gaan bijlezen.
Hee miran, fijn dat je er were bent maar vooral ook fijn dat het zo leuk was. Over dat smserig/mailerig. Tsja, de één is daar inderdaad heel anders in dan de ander. Dat is wel lastig. Ik ben ook heel erg van veel smsen en mailen, msnnen. Vooral dat laatste doet mijn vriend eigenlijk nooit, in het begin heel even wel maar dat zwakte snel af. Ik moest daar toen ook veel aan wennen, inmiddels is het niet meer nodig omdat we zo dichtbij zitten, maar toen lukte dat uiteindlijk ook omdat hij het ook uitlegde. Beetje schipperen wel denk ik. Wel prima dta de berichtjes dié hij stuurt erg lief zijn. Ben je verliefd??

Welkom aan Hermes en Showerpower! Leuk nieuwe input ;)

En waar is toch LM??? Ik ben erg benieuwd hoe het is met haar en hoe het verhaal FBM verder is gegaan!

Vleer, lekker doen zoals jij voelt dat goed is. Ik vind dat je nu erg relaxed klinkt eronder. Lijkt me prima, hoop dat je dat kunt vasthouden. Dat gevoel.

Lelie! gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed zeg, zal wel een opluchting zijn denk ik? En van mij ook de vraag, heb je exBm nog gezien? Erg benieuwd hoe dat was.

Xan...nu zit je alweer zo sneaky tussendoor een hint te geven met zo'n breed lachend smiley'tje erbij. Iedereen leest er overheen, maar detective-nemo niet hoor. Had je live gezelschap????

Ing....???

Ghegheghe

Ik ben even van de wereld geweest. Heb 2 dagen een teamuitje gehad, eigenlijk studietweedaagse maar zoveel leuke dingen er ook bij dat het meer voelde als teamuitje. Met 60 collega's in een hotel, érg leuk!

En gisteren ben ik de héle dag heerlijk met mijn mannetje in een enorm saunacomplex geweest. Ohhh dat was echt genieten, waren om 12 uur vertrokken en om 22.30 pas weer thuis! heb trouwens nog nooit een vriend gehad die dit soort dingen leuk vindt. ik bof maar ;))
Mir: leuk dat je er weer bent.. En jah is lastig als hij niet zo smserig en bellerig is.

Meeste Mannen zijn nou eenmaal niet zo ..

Ing & Hermes: ik ben vroeger keihard op mijn bek gegaan met mannen.. (Deels ook eigen schuld, te wanhopig te graag een relatie e.d willen) Nu wil ik t allemaal van een afstandje bekijken voor ik echt intiem wordt met een man. Vandaar ook de versch. dates , zo kan ik ze beter beoordelen of ze wel bij mij passen , zonder mij er gelijk emotioneel in te storten.Uiteindelijk zal ik mij er ook emotioneel in moeten gaan storten en ik besef dat ik dan gewoon t *risico* maar gewoon moet nemen.

Voor nu voelt het goed , kan er zo relaxter in staan.. Kan zo ook makkelijker een paar dagen niets van mij laten horen aan een man.. (iets wat ik vroeger echtniet kon)

Nemo : Lekker hoor dagje sauna !! Je boft idd maar met zon vent hehe

En tja MrD.. maar afwachten hoe dat verder gaat , dit weekend elkaar veel gesproken en veel gesmst met elkaar.. Ga t deze week ff rustiger aandoen..

Straks ff lekker hardlopen en t verstand op 0 zetten weer. En veel dingen doen waardoor ik minder aan hem ga denken.. Merkte dat ik opstond en als 1e aan hem dacht.. Hem gebeld nam niet op en maar smsje gestuurd.. En gelijk voel ik mij dan ergens beetje rot omdat ie de telefoon niet opnam..

En ergens zit te wachten op een telefoontje van hem.. Dat wil ik dus niet , merk dan dat ik lichtelijk in paniek raak .. Terwijl dat nergens voor nodig is...
Hey!

Welkom Hermes!

Welkom Showerpower!

Miran, je zult het vast fantastisch hebben gehad in dat paradijsje en wat betreft je datemeneer; ondanks het feit dat ie niet 'snel genoeg' op smsjes e.d reageert, vind ik jullie contact wel goed klinken hoor! Wat Nemo ook al vraagt, daar ben ik ook benieuwd naar; voel je je verliefd?

Hier gaat alles wel goed. Een leuk weekend achter de rug met o.a exBM, wat weer goed voelde, maar waarbij mijn complete verliefdheid toch wel ontbreekt.

Genoeg stof om over na te denken in elk geval.
ohww Lelie, wil alles horen over je dates met ex-BM !

Verliefd....groot woord, vind hem wel heeeeel erg leuk !

Maarja, dat is ook wel duidelijk, smachtend naar smsjes en zo haha
Vleer, leuk je dates, geniet ervan en probeer niet te veel na te denken.

Ing en Xan aan het daten? leuk ! vertel eens wat meer...

Noa, hoe gaat het met jou? Crisis weer over? Ik hoop het!

En keuken gekocht?

Nemo, fijn dat je weer zoveel schrijft en dat het zo heerlijk gaat met de liefde.

Ook wat meer lucht in je financiele zaken ?

Het topic is weer gezellig en ook met de nieuwe mensen. Welkom !
Hey Miran, leuk voor je En exact het punt waar ik dus tegenaan loop met exBM. Ik heb er al meer over geschreven hier en weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen, maar die verliefdheid voel ik dus niet. En dat wil ik wel: Stapelverliefd worden en er niet van kunnen eten. Helaas.. dat heb ik in geen tijden meer meegemaakt en zie het ook niet zo heel snel meer gebeuren geloof ik..
MrD heeft mij uitgenodigd.. we gaan vissen samen hahahaha... Ik die langs de waterkant zit te wachten tot ik een keer beet heb .. Vissen is best leuk haha (hoop ik)
Lelie; ik herken dat van 2.06meneer.. ook ik had toen niet dat ene speciale stukje gevoel.. Ik miste ook iets.. Vond t leuk om wat te horen.. Maar miste t stukje verlangen naar hem..

t smachten naar een smsje, stiekum toch paar keer extra op je telefoon gluren of er een berichtje van hem zou komen..

Bij mij kwam dat speciale gevoel niet ook al heb ik t een paar weken aangekeken..
Hoi, daar ben ik weer eens...

Er is zo te zien veel gepost, zou nog terugkomen op bepaalde postings...maar zie dat er al op gereageerd is,eigenlijk wat ik ook zo'n beetje wilde schrijven...dus om daar nu nog op in te gaan is mosterd....

Lelie: Ik herken het hoor...bijna nooit écht verliefd zijn...komt bij mij maar zelden voor. Ben al heel blij als er een goed gevoel is bij een bepaald persoon, en waarvan ik denk: "hier wil ik wel mee verder"'

Even voor de duidelijkheid, en voordat de geruchtenstroom op gang komt: Inge en Xan zijn nog niet aan het daten , maar hebben buiten het forum om wel contact wat héél prettig en erg leuk is.

Alles goed Miran? Ik denk dat je maar moet wennen dat je date niet zo smserig en mailerig is....komt bij mannen weleens vaker voor hoor

Vleer: Dus we gaan binnenkort met z'n allen vis eten vanaf de barbeque?
Hey hoi,

Jammer is dat hè Xander, om te merken dat je dat gewoon niet gauw gebeurt; het verliefd worden. Ik blijf er wel in geloven hoor en wil ook geen genoegen nemen met minder. Er moet toch wel een vent zijn die dat bij me teweeg kan brengen?

Ondanks alle leuke nieuwe ontwikkelingen aan deze kant ben ik nu weer behoorlijk gestressed. Opnieuw een financiele tegenslag waar ik niet vrolijk van word ..
Hey Lelie,

Inderdaad erg vervelend....zou graag willen dat het anders was. Ben in mijn leven maar 3x écht verliefd geweest...dus ik ken dat gevoel enigszins...geweldig! Ik neem ook geen genoegen met minder hoor...een gevoel moet er zeker zijn voor diegene! Komt vast goed....

En wat betreft je financiën....hoe komt dat nou toch weer?
Komt door een auto die totaal niet betrouwbaar blijkt te zijn..
'navond!

@Miranda: leuk dat je een positief gevoel hebt! Ik hoop nu maar dat je lover wat vaker belt/smst...da's wel zo handig!

@Lelie: Jammer dat je niet het superverliefde gevoel hebt; da's het lekkerste dat er is. Ennuh..ik kan het weten!!
quote:Lelie1 schreef op 15 oktober 2007 @ 18:43:

Komt door een auto die totaal niet betrouwbaar blijkt te zijn.. Dus auto kadoek?? Tja...reparaties zijn erg duur! Issie nou weer in orde??
Hihi Q Leuk voor je hoor!

En ja Xander, alles is te repareren, alleen kost het me gewoon weer een rib uit mijn lijf..
quote:nemovisje schreef op 15 oktober 2007 @ 10:52:

Xan...nu zit je alweer zo sneaky tussendoor een hint te geven met zo'n breed lachend smiley'tje erbij. Iedereen leest er overheen, maar detective-nemo niet hoor. Had je live gezelschap????

Ing....???

Ghegheghe

Hahaha! Nemo...Ja, live-gezelschap....maar dan aan de telefoon. Je kan vast raden met wie... en hupppp...alweer een knipoog, komt ie dan weer:
quote:Lelie1 schreef op 15 oktober 2007 @ 19:36:

Hihi Q Leuk voor je hoor!

En ja Xander, alles is te repareren, alleen kost het me gewoon weer een rib uit mijn lijf.. Zal vast niet één ribje zijn...maar meerdere ribben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven