Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goedemorgen allemaal,

En weer een nieuwe dag. Als ik zo naar buiten kijk, lijkt het een mooie dag te worden. Een gekkenhuis op het werk, maar met bepaalde gedachten kom ik de dag wel weer door.

Moet wel zeggen dat ik het "eng" rustig vind hier....maken jullie zo weinig mee in het single-leven?

Ga hier zo de deur uit, even ritje naar Den Haag maken...

Fijne dag allemaal, en maak er weer wat moois van
Hebben jullie elkaar al ontmoet Inge en Xander? Is er meer tussen jullie? Is wel leuk als jullie er iets over vertellen toch?

Volgens mij is iedereen gewoon vooral heel druk en wordt er daarom wat minder geschreven. Bovendien heeft ook vast niet iedereen de mogelijkheid om tijdens werktijd te internetten hè
Inge & Xan gaan volgend jaar Mei trouwen , Noa jij bent samen met Lelie bruidsmeisjes en ik mag bij t gastenboek zitten.. (ken ik die leuke single mannen ff checken ;) )

Nemo gaat t boeket vangen zodat we verderop in t jaar weer een feessie hebben..

Nah nu ff zonder dollen tis prachtig weer zeg, ff lekker hardlopen met de hond..

Leuke dag allemaal vandaag
WAt een oase van rust hier..

Zo ik heb lekker hardgelopen vanmiddag... dacht ooh ga ff lekker van de weg af en dat ene leuke paadje naar achteren toe in.. Dat heb ik geweten , lekker door de modder gerend , zwaar en nu best wel spierpijn in mijn bovenbenen..

Ach is op zich ook wel weer eens lekker om dat te voelen ...

Wat heb de rest allemaal uitgespookt vandaag ?
Hi allemaal,

Zit nog op mijn werk...overwerken!!

Maar ik zie allemaal wilde geruchten staan over Xan en mij??!! Hahahaha....

Tipje van de sluier..(en neeeeee niet een bruidssluier...hahaha).we hebben elkaar nog niet ontmoet maar het contact is erg leuk en prettig.

Lelie: wat leuk dat je date met exBM zo fijn was! Was het zoals je gedacht en verwacht had? En goed dat je je gevoel volgt...is altijd het beste!!

Vleer: jij had toch vandaag je date? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Leuk Vleer, dat hardlopen, ik heb vandaag bijna niks gedaan. Tot 12 uur in mn bed gelegen, t was heel laat geworden, heb een beetje een relatiecrisis.

Verder zitten internetten, wasjes gedaan, mn balkonvloer verder in de olie gezet.

Ing, leuk dat je er weer bent, wat voor soort werk doe je eigenlijk? Shit dat je moet overwerken, nouja, dat krijg je wel weer in uren terug of uitbetaald, denk daar maar aan.

Ik wil wel bruidsmeisje zijn hoor, mocht het zover komen .
Cum non tum age
Ik heb idd vanvond mijn date.. Spannend.. vind de 2e date altijd spannender dan de 1e.. Alsof je in die tussentijd ff meer met je beide benen op de grond ben beland.. Zoals ik na de 1e date mijn onzekerheid op voelde komen en behoorlijk door draafde..heb ik mijzelf behoorlijk in de hand..

Ergens op een ander topic las ik iets over een juweeltje.. Ik ben t juweeltje.. en hij ziet maar hoe hij t juweeltje in handen krijgt..

Geen plan om iets te gaan doen vanavond, maar ik heb inmiddels ene plan..

Lijkt mij onwijs spannend om door t bos te lopen terwijl t donker is.. (nee geen bossex wil geen sex) maar eens kijken of hij dan ook The Man is ;)

Ga t voorstellen als ie t niets vind .. zou ik dat best jammer vinden..

Spannend is t wel haha
Noa: idd dat hardlopen was zeker ff lekker.. Geeft mij ook gelijk een boost aan zelfverzekerdheid ofzo.. T voelt onwijs goed inieder geval.

Alleen door dat modder en hobbelige grasgrond... vergt veel van je spieren..

Hmm relatie crisis is niet leuk Noa.. hopelijk komenjullie er samen uit ..

Hoe zou t met Summer zijn ?
Noa, ik had al een beetje zo'n gevoel van je relatie, vraag me niet waarom, maar je komt een beetje matjes over. Sterkte en hopelijk komt het gewoon goed.
Noa: sterkte!!
Vleer: heel veel plezier vanavond met je date! Klinkt spannend....in donker bos en wat moet hij dan doen? Dat is me niet helemaal duidelijk?

Noa: ik werk bij ICT-bedrijf.

Zal als eerste aan jou denken als ik bruidsmeisje nodig heb?
Ja is goed Ing, dat bruidsmeisje zijn.

Vleer, ik vind het maar eng hoor in zon donker bos.
Cum non tum age
quote:Ing33 schreef op 10 oktober 2007 @ 18:06:

Hi allemaal,

Zit nog op mijn werk...overwerken!!

Maar ik zie allemaal wilde geruchten staan over Xan en mij??!! Hahahaha....

Tipje van de sluier..(en neeeeee niet een bruidssluier...hahaha).we hebben elkaar nog niet ontmoet maar het contact is erg leuk en prettig.

Waarvan akte!
Navond!,

Leuk dat er weer wat gepost is hier....túúúúrlijk wil ik er graag op ingaan, maar krijg zo bezoek....dus beetje lullig als ik aan het laptoppen ben als ik mensen over de vloer heb

@ Noa: Sterkte meid, met alles!

Tot later!
Whoehaaa.. was erg leuk en gezellig de 2e date.. We zijn niet naar t grote donkere bos gegaan , hij wilde dat niet. Heel lief zei hij : als ik je even loslaat ben je straks weg en dan moet ik het hele bos doorzoeken waarje bent..

Dus maar een kroegje in gegaan, wat ook erg gezellig was.. Veel gelachen weer , lekker lopen ouwehoeren. 3e date slaan we over gaan gelijk door naar de 4e.. (wat t ook moge betekenen) Hebben nadat we uit de kroeg kwamen nog 3 uur lang in de auto zitten kletsen.

En eigenlijk min of meer naar elkaar uit gesproken dat we elkaar leuk vinden..

T zit wel goed ... spannend in iedergeval
erg fijn dat t wederzijds is , niet druk maken over wat er allemaal nog gaat gebeuren.. Maar lekker van de momenten genieten..
Noa: relatiecrisis weer een beetje t zelfde als toen jullie uit elkaar gingen ?

Of nu op heel andere punten ?
Hoi!,

Even snel een postje tussendoor.

@Vleermuis: Mooi dat het allemaal naar je zin gaat betreffende je dates!

@Noa: Hoe gaat het nu met je?

@Ing:

@Xander: Nou joh....en nu weer aan het werk hoor!

Fijne dag allemaal....ik ben weer weg, en kom vandaag ook niet meer posten. M.a.w. druk...druk...druk!!!
Xan.. thanks, ben erg nieuwsgierig welke kant dit op gaat.. Maar voor nu geniet ik er maar gewoon van.. En probeer de rust in mijzelf te vinden ipv op de achterste benen te gaan staan en al veel willen invullen terwijl die dingen nog helemaal niet bekend zijn of aan de orde zijn..

Werk ze , loop je je zelf niet voorbij Xan ?
Vleer, klinkt leuk die date, zie je wel dat je je druk hebt gemaakt om niks?

Ing, Ict heb ik ook een paar jaar gedaan.
Cum non tum age
Xander, werk ze.
Cum non tum age
Ah Noa.. ik kan t mij voorstellen dat je dat niet leuk vind. Hij mag idd wel wat assertiever zijn..

En raar hoor van die broer dat ie dat tegen een vriendin van jou zegt.. Slaat toch nergens op..

Tis vreemd ook dat zijn moeder je nooit sterkte heeft gewenst met t verlies van je moeder.. Wij forummers stonden gelijk voor je klaar.. En je eigen vent zijn familie laat niets van zich horen.. Zou mij ook niet in de koude kleren gaan zitten
Wat een rust hier.. wat is iedereen toch aan t doen ?
Goedenmiddag.. waar is iedereeeeen.. sta gewoon tegen mijzelf te lullen hiero..

Noa: hoest met je relatiecrisis ?

Xan: weer druk aan t werk ?

Lelie : hoest met XBM ?

Miranda: al terug van je werkvakantie ?

Nemo : eh ben ff vergeten wat jij aan t doen was allemaal ?

Ing : al druk bezig met je a.s bruiloft ?
Hallo!. even een "sign" van Xan.

Wat een rust hier inderdaad! Op het forum wel, maar niet bij mij op het werk....'t is écht wagelijk druk! Nee, nee...'t is geen smoesje...maar ik heb écht geen tijd om me te verdiepen in de postings van de afgelopen dagen. Gisteren van 08.30 tot 22.30 gewerkt...en vandaag wordt het weer net zo laat als gisteren.

Had zaterdag al volgepland om dingen te gaan ondernemen, maar deze vent blijft morgen lekker thuis! Even de accu opladen, anders gaat het mis.... Zondag weer eens bij oma koffie drinken, daarna door naar mijn zus.

Jullie lezen het....Xan is ergggg druk! Morgen wat meer tijd....kom dan zeker ff buurten in dit geweldige topic

Voor allemaal een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven