Entertainment alle pijlers

Eva en Bram

18-05-2010 08:42 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond in de Televaag: Eva Jinek en de beroemde advocaat Bram zijn een setje. Na een half jaar zijn ze er voor uitgekomen. Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?
Willem,

Een beetje interessante, leuke man komt niet op een Viva forum.
quote:dutskop schreef op 18 mei 2010 @ 08:42:

Nu is er bij hogerhand op het werk van Eva een discussie gaande of Eva mag aanblijven. Want het kan voorkomen dat Nieuwsuur onderwerpen behandelt die Bram verdedigt. Wat vinden jullie. Mag Eva aanblijven?

Waarom vragen we ons niet af of Bram mag aanblijven? Hij kan toch ook wegwezen, als er een belangenverstrengeling is? Hm?

Eva is zo n beetje de laatste vrouw in een nieuws- of actualiteitenprogramma bij de publieken. Okee, die andere dames zoals Astrid enzo ook. Maar kom op. We hebben al zo weinig vrouwen in serieuze programmas.

Eef en Bram, veel plezier tijdens de wittebroodsweken! (of zijn die alweer voorbij?)
q
Ik vind het wel een leuk stel samen.

Al zag ik ze liever op mijn bord.

2 Kreeften
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Via twitter las ik net deze opmerking: "Jeroen Pauw doet\deed 't met half A'dam en daar hoor je niemand over. Eva Jinek doet 't met 'n advocaat en men gaat piepen. Tja." Inderdaad zeg.

Ben wel benieuwd of hij van haar mag praten, want van die stem van hem zou ik spontaan opdrogen.
quote:Hemera schreef op 18 mei 2010 @ 17:43:

Jeroen Pauw doet het met heel bekend, vrouwelijk Amsterdam, maar dat is geen probleem bij Pauw en Witteman? Dit wel. Logisch.

Ik neem toch aan dat de nieuwslezer niet de enige is die bepaalt wat en hoe het nieuws gebracht wordt.

Oh, ben niet origineel dus.

Volgens mij gaat het trouwens niet zo zeer over het nieuws, maar over de presentatie van het nieuwe journalistieke programma Nieuwsuur. Wat zij trouwens afwisselend met iemand anders gaat presenteren (Twan Huydts?) dus ook dat hoeft geen probleem te zijn.
quote:Igoneh schreef op 18 mei 2010 @ 09:47:

Men zegt erover dat het een leuk stel is.... Mmm niet mee eens, ik vind Eva niets, al vanaf het begin niet. Als zij het nieuws leest zap ik door. Ik vond haar met de amerikaanse verkizeingen ook niet zo prettig. En Bram.... tja, die lust ze groen en jong, ouwe bok. Als zij er blij mee zijn, wat ik me voor haar overigens goed kan voorstellen. Ze heeft wel de jackpot!

Hij verdient relatief veel, maar geeft ook veel uit. Zijn hulpjes doen het meeste werk schat ik, want hij heeft het erg druk met al zijn society activiteiten en media optredens. Waarschijnlijk heeft hij ook forse schulden/hypotheek etc. En alimentatie, en hij gaat regelmatig vreemd, en betaalt zijn Aston Martin voornamelijk met bloedgeld: veel van zijn klanten worden verdacht van oorlogsmisdaden, en zeer ernstige misdrijven. Om zulke psychopaten met handigheidjes ongestraft de samenleving weer binnen te laten gaan, zodat ze hun zieke sadistische activiteiten weer kunnen voortzetten, dat is niet iets om trots op te zijn. Integendeel.

Dat gezeik over belangenverstrengeling komt vooral omdat Geert Wilders klant is bij Bram, en grote delen van De Publieke Omroep haten Wilders. Zou die Eva iets met een PvdA/GroenLinks prominent hebben, dan had er geen haan naar gekraaid.
Pauw deed/doet het met presentratrices en zangeressen, niet met Britta Bohler of NeelieSmit-Kroes o.i.d.. dat is denk ik het verschil.

Vind ze beide niet veel, Bram en Eva (Jeroen Pauw overigens ook niet hoor). Als ik had gelezen dat Bram 59 was, had ik het ook geloofd.
[quote]heejhallo schreef op 18 mei 2010 @ 23:31:

Pauw deed/doet het met presentratrices en zamgeressen, niet met Btritta Bohler o.i.d.. dat is denk ik het verschil.

vind ze beide niet veel, Bram en Eva (Jeroen Pauw overigens ook niet hoor). Als ik had gelezen dat Bram 59 was, had ik het ook geloofd.[/quote]

Zeg dat wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:emmenn schreef op 18 mei 2010 @ 17:33:

Willem,

Een beetje interessante, leuke man komt niet op een Viva forum.
Bram rijdt wel een hele mooie DB9. Als je hem tegenkomt ziet er altijd tip top uit, en altijd aan het flirten met je. Enorme womanizer. Toen ik het artikel destijds in de Linda las, viel het me al op dat het interview eigenlijk een grote flirt was tussen de twee, het ging nergens over. Hij had het meteen over dat ze een interessante vrouw was of iets van die strekking en zij vroeg op wat voor soort vrouwen hij viel. Jee wat een diepte interview. Zij woonde toen nog samen als ik het me goed herinner. Ik vind haar eigenlijk nogal nietszeggend, maar dat kan komen omdat ze nog niet echt kan laten zien wie ze is en wat ze kan. Daarnaast is ze pas bekend geworden door het tieten-incident. Wat ik wel genant vond. Niet dat het gebeurde, maar dat je daarna uitgenodigd wordt voor interviews en dan nog gaat ook, ze is nieuwslezeres toch niet iemand die het van haar tietjes moet hebben. Kan je zien hoe het werk voor een vrouw, zelfs als nieuwslezeres van de publieke omroep.

Ach ja zonder tieten-incident, geen interview in de Linda, geen relatie met Bram, geen ritjes in de DB9.
Voor de snelheidsduivels onder ons...

Iwannalive, ik denk dat je het als vrouw in de belangstelling nooit goed kan doen als het om uiterlijk gaat. Zie je er als Ien Dales uit, dan wordt je er al net zo hard op aangesproken/beoordeeld als wanner je als politica je lange krullende haar afknipt zoals femke Halsema ooit deed. Terwijl mannen met veel meer wegkomen kwa borstelige wenkbrauwen, kaal en dik zijn, slordig haar hebben etc. het komt eigenlijk niet eens ter sprake.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het eigenlijk niet uitmaakte hoe Jinek op het 'boobies' incident reageerde, commentaar was er toch wel gekomen.
Oooooooooooooooo voor een Aston Martin doe ik Bram ook wel hoor.
quote:heejhallo schreef op 19 mei 2010 @ 10:44:

Wat ik bedoel te zeggen is dat het eigenlijk niet uitmaakte hoe Jinek op het 'boobies' incident reageerde, commentaar was er toch wel gekomen.Neuh daar denk ik anders over. Een Sacha zou zich daarover echt niet laten interviewen en het als incidentje af doen. Eva zag het als haar kans naar meer exposure. En zie het werkt. Krijgt nu een leading rol in nieuw programma.
quote:Star schreef op 19 mei 2010 @ 10:52:

Oooooooooooooooo voor een Aston Martin doe ik Bram ook wel hoor.Hahah.
q
q
quote:Iwannalive schreef op 19 mei 2010 @ 12:32:

[...]

Neuh daar denk ik anders over. Een Sacha zou zich daarover echt niet laten interviewen en het als incidentje af doen. Eva zag het als haar kans naar meer exposure. En zie het werkt. Krijgt nu een leading rol in nieuw programma.Ik vond dat ze het wel goed handelde. In de lijn van 'if you have it, flaunt it', zou ik zeggen 'als er dan toch over je geluld wordt en ringtones worden gemaakt, kun je dat maar beter uitmelken'.
Ja misschien valt daar ook wel weer wat voor te zeggen.

Ik roep dat hier ook maar zonder haar te kennen. Ze zal er zelf wel goed over nagedacht hebben.

Hoe dan ook. Ze zijn een cute setje.
quote:Hemera schreef op 19 mei 2010 @ 13:49:

Tssss. Eva moet gedwongen terugtreden uit het programma Nieuwsuur. Belachelijk.

Ik begrijp dat wel.

Als er weer iemand door Bram verdedigt wordt haalt dat zeker het nieuws. En dat zal Eva dan zeker onpartijdig kunnen presenteren in haar programma en mensen daarover aan de tand voelen. Dat is toch niet geloofwaardig. Dat kan je beter zuiver houden.
gruesome twosome
49??? Grutjes, ik dacht dat hij al 60 was ofzo.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vind dat Eva gewoon had moeten blijven bij het nog niet eens uitgezonden Nieuwsuur, zij lijkt mij er opjectief. De Nos/nps zijn erg bekrompen hoor.

Is Bram zo jong? Ik dacht ook al eind 50 of idd 60 jaar.
quote:Iwannalive schreef op 19 mei 2010 @ 01:36:

Bram rijdt wel een hele mooie DB9. Als je hem tegenkomt ziet er altijd tip top uit, en altijd aan het flirten met je. Enorme womanizer.

En een Porsche en een Landrover en nog wat geloof ik.

Ik kom hem ook met enige regelmaat in Amsterdam tegen (bij het tankstation en andere plaatsen waar de wegen van gepeupel en dure advocaten elkaar kruisen) en hij heeft z'n ogen ab-so-luut niet in z'n zak!

Maar goed, ken de beste man verder ook niet (joh..) en ze zullen het best leuk hebben samen, geloof best dat ze raakvlakken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven