Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Schrijven ze ook weleens echt leuke blogs eigenlijk? Ik ga altijd pas lezen als er stennis is namelijk.
Whahah Frizz.
Nou da's lekker dan Noa daar ben je mooi klaar mee dus

Ik denk overigens niet dat de blogs gekeurd worden. Enkel de reacties erop.
tututududuuu
anoniem_71173 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 00:34
Reden: overbodig.
% gewijzigd
quote: Angel1 20.05.10 om 00:11

Wil je trouwens weten wat voor associaties ik bij jouw avatar krijg, Qwertuu?Raar
.
anoniem_99851 wijzigde dit bericht op 20-05-2010 00:32
Reden: laat ook maar... kool, sop, etc.
% gewijzigd
lama
Ik heb maar weer wat erbij gezet in het modtopic. Want ik raak de draad zo langzamerhand een beetje kwijt. Ik dacht als meubilair van het forum zo'n beetje toch wel de regels te kennen. Zelfs de nieuwere. Maar kennelijk is er de laatste tijd weer wat veranderd in de regels... waar ik dan geen weet van heb.
Nou Noa, het bewijs dat de blogs niet gekeurd worden is er al. Viev1 heeft de blog aangepast wat betreft de opmerking over DS (en terecht) En heeft zelfs de tekst over Jaap en Willem enigszins aangepast.
Ik was de draad al een tijdje kwijt en dacht ik de enige gek was.
Nee Hela je bent niet de enige gek. *sluit zich aan in de gekken polonaise*
2x is wel erg veel
Pfiewwwwww Dushi, ben jij er dan ook eentje?
Ja ik ben er zo eentje. Ik ben trouwens ook een vliegtuig. Stap je in? Ze zeggen een zakelijk beleid te hanteren. Maar maken dan een grapje in een blog. Schiet mij maar lek, maar dan ben ik ook de draad kwijt hoor.
Ik ben trouwens wel benieuwd of ik nu naar aanleiding van mijn reacties op de blog en op het topic van Naomi een waarschuwing of ban kan verwachten. Want ik weet niet meer hoe ik nu wel of niet mag reageren. Zo erg is het met mij gesteld. Dat ik gewoon mijn woorden moet afwegen om tot een reactie te komen. En dan nog mijzelf ga afvragen of het wel kan wat ik schrijf/ gepost heb. Het is toch van de zotte
Nee joh, jou waarschuwen/ bannen "ze" niet
Roep het niet te hard. Da's de goden verzoeken (en nee ik solliciteer niet naar een ban)

ote:

Angel1 20.05.10 om 00:11

Wil je trouwens weten wat voor associaties ik bij jouw avatar krijg, Qwertuu?

.............

[ ] Geschikt

[x] Ongeschikt

Een angel die persoonlijk gaat worden moet mi weg. Zij zijn immers anoniem.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Die opmerking snap ik ook niet Bor. Ongepast als angel zijnde. Het is een aanmatigende toon die ik lees, en al was het niet zo bedoeld, dan nog moet een Angel zich onder haar Angelnick niet persoonlijk uitlaten over forummers. Vind ik.

Tenzij ze niet anoniem post.
En dan moet je ook niet klagen wanneer mensen gaan roepen dat zij een bepaald beeld bij jouw avatar krijgen
Nou ja, ik zal dat mi weg een tikkie terug nemen Ik ben gewoon echt verbaasd dat een angel zo iets schrijft. Ik neem aan dat ze daar wel op aangespoken wordt of is.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik kan die posting van One niet terugvinden, heeft ze hem weggehaald?

Wat ik van jullie lees, als ik het goed opvat, wat ze zegt over de avatar van Q:

Kan niet. Zeer onprofessioneel.
Gewoon de kift.... niets meer, niets minder.
O, laat mijn vraag maar over Q, ik zag het net in de reacties bij het (de) blog.
quote:borodini schreef op 20 mei 2010 @ 08:11:

ote:

Angel1 20.05.10 om 00:11

Wil je trouwens weten wat voor associaties ik bij jouw avatar krijg, Qwertuu?

.............

[ ] Geschikt

[x] Ongeschikt

Een angel die persoonlijk gaat worden moet mi weg. Zij zijn immers anoniem.Zekers dezelfde als de bloterikkert als die van Anybody?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven