Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
maandag 17 mei 2010 om 08:25
maandag 17 mei 2010 om 08:28
quote:dangeensuus schreef op 17 mei 2010 @ 08:25:
baai de wee, ik lag gisteren pas laat op bed en bedacht me dat VyleineMallerie een betere puppetnaam zou zijn ( voor MV)
Wat is de gemiddelde leeftijd dat je in de overgang zou kunnen komen trouwens?
baai de wee, ik lag gisteren pas laat op bed en bedacht me dat VyleineMallerie een betere puppetnaam zou zijn ( voor MV)
Wat is de gemiddelde leeftijd dat je in de overgang zou kunnen komen trouwens?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 17 mei 2010 om 08:40
Jij hebt vast ook een oude ziel Yas.
En opvliegers heb ik ook al wel eens hoor, maar of dit nu gelijk met de overgang te maken heeft weet ik niet.
Vandaag is trouwens een mooie dag, mijn overbuuf gaat ingeleid worden, die is zwanger van een tweeling, een jongen en een meisje, mooier kan het leven toch niet zijn?
Kan ik eindelijk ongevraagd in de kinderwagen duiken
En opvliegers heb ik ook al wel eens hoor, maar of dit nu gelijk met de overgang te maken heeft weet ik niet.
Vandaag is trouwens een mooie dag, mijn overbuuf gaat ingeleid worden, die is zwanger van een tweeling, een jongen en een meisje, mooier kan het leven toch niet zijn?
Kan ik eindelijk ongevraagd in de kinderwagen duiken
maandag 17 mei 2010 om 08:40
quote:dangeensuus schreef op 17 mei 2010 @ 08:30:
50 dacht ik MV, rond de 50 dus 31 is wel belachelijk jong. Maar ja, Bor heeft een oude ziel, misschien is dat het
Ben geen nieuwetijdskindje maar een ouwetijdskind.
Maar idd 31 is wel erg jong, de vrouwen aan de kant van mijn moeders familie waren allemaal voor hun 40ste al klaar met overgangen, helemaal klaar , mijn moeder begon op haar 34ste ofzo, mijn oma op haar 38 en een tante op haar 32ste.
Mijn moeder riep dan ook altijd tegen mij: "Een slimme meid krijgt haar baby optijd".
Maar goed, ik ben officieel niet hier, mag niet forummen overdags van mezelf
50 dacht ik MV, rond de 50 dus 31 is wel belachelijk jong. Maar ja, Bor heeft een oude ziel, misschien is dat het
Ben geen nieuwetijdskindje maar een ouwetijdskind.
Maar idd 31 is wel erg jong, de vrouwen aan de kant van mijn moeders familie waren allemaal voor hun 40ste al klaar met overgangen, helemaal klaar , mijn moeder begon op haar 34ste ofzo, mijn oma op haar 38 en een tante op haar 32ste.
Mijn moeder riep dan ook altijd tegen mij: "Een slimme meid krijgt haar baby optijd".
Maar goed, ik ben officieel niet hier, mag niet forummen overdags van mezelf
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 17 mei 2010 om 08:58
MV, ik hoef echt geen kinderen meer! Ik ben klaar met zwangeren, keutelen met cosi dosi gevallen en slepen met wagens, maar ik mag eindelijk ongegeneerd genieten van andermans babygeluk zonder dat ik er zelf de dupe van ben
En ik ben uiteraard heel erg blij voor haar. Ze is vandaag 40 weken, erg bijzonder voor het feit dat ze een tweeling draagt. Nou ja, draagt, ze sleept de kindjes ondertussen. Die meid is zo dik dat haar navel op haar rug uitpuilt!
En ik ben uiteraard heel erg blij voor haar. Ze is vandaag 40 weken, erg bijzonder voor het feit dat ze een tweeling draagt. Nou ja, draagt, ze sleept de kindjes ondertussen. Die meid is zo dik dat haar navel op haar rug uitpuilt!
maandag 17 mei 2010 om 20:49
maandag 17 mei 2010 om 20:51
quote:PattiPage schreef op 17 mei 2010 @ 20:41:
Ik moet even napraten. In mijn eentje want ik klaag uiteraard niet openlijk over beleid of angels of allebei maar: bah bah bah wat een klote gevoel heb ik nu even. Gaat wel over hoor maar *ugh*
Koekje erbij? Lekker!Huh?
Ik moet even napraten. In mijn eentje want ik klaag uiteraard niet openlijk over beleid of angels of allebei maar: bah bah bah wat een klote gevoel heb ik nu even. Gaat wel over hoor maar *ugh*
Koekje erbij? Lekker!Huh?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 17 mei 2010 om 21:14
quote:willem1959 schreef op 17 mei 2010 @ 21:05:
Dank jullie wel.
En wat hebben we nou geleerd, willem?
Dat we nooooit meer off topic gaan bij angel3 in het moderatortopic, behalve wanneer het instemmende reacties op een klacht zijn. Dan kan j doormekkeren zolang als je wilt.
Zo en dat maakt dat ik mijn klote bui weer even kan parkeren.
Dank jullie wel.
En wat hebben we nou geleerd, willem?
Dat we nooooit meer off topic gaan bij angel3 in het moderatortopic, behalve wanneer het instemmende reacties op een klacht zijn. Dan kan j doormekkeren zolang als je wilt.
Zo en dat maakt dat ik mijn klote bui weer even kan parkeren.