Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
donderdag 20 mei 2010 om 11:26
Als ik toch nog even kijk naar de reacties op het blog dan zie ik dat David behoorlijk pissed is over de negatieve beeldspraak van Viev 1.
En terecht, want ik vind het wel gaaf dat er een aantal mannen op dit forum rondwaren.
En het beeld dat het blad Viva voor de zgn. hoger opgeleide 25 tot 30 jarigen is, modebewust enz. opgeroepen wordt, en daardoor representatief zou zijn voor het forum niet kloppen.
Eerder is het forum bevolkt door 30 en 40 plus.
En dat moet je, denk ik, niet naast je neerleggen......
En terecht, want ik vind het wel gaaf dat er een aantal mannen op dit forum rondwaren.
En het beeld dat het blad Viva voor de zgn. hoger opgeleide 25 tot 30 jarigen is, modebewust enz. opgeroepen wordt, en daardoor representatief zou zijn voor het forum niet kloppen.
Eerder is het forum bevolkt door 30 en 40 plus.
En dat moet je, denk ik, niet naast je neerleggen......
donderdag 20 mei 2010 om 12:25
Hemera, ik had mijn post vannacht al verwijderd, maar ik ben met stomheid geslagen dat deze angel in één blog zo'n beetje alles doet waar voor ons strikt verboden is. Om over de valselijke beschuldigingen jegens een medeforummer die nota bene door een ban niet kan reageren maar te zwijgen. En die persoonlijke sneer daar houd ik ook maar even mijn mond over. Voor je het weet heb je een ban aan je broek tegenwoordig.
Maar heb er even goed mijn bekomst van. Ze staan er weer goed op. Viva, voor vrouwen met een ongefundeerde, stijf van de vooroordelen staande, persoonlijke sneren bevattende mening.
Maar heb er even goed mijn bekomst van. Ze staan er weer goed op. Viva, voor vrouwen met een ongefundeerde, stijf van de vooroordelen staande, persoonlijke sneren bevattende mening.
donderdag 20 mei 2010 om 13:41
quote:noahtb schreef op 20 mei 2010 @ 00:00:
Een angel heeft eens een behoorlijk compromiterend topic van mij benoemd in een blog, met linkje. Was ik ook niet heel blij mee..
Dat gaat waarschijnlijk over mijn blog waarin ik blog over de hulp die men onderling aan elkaar geeft met oa een link naar jouw water-topic. Jammer dat je het compromitterend vind, nu. Dat had je me destijds ook aan kunnen geven, dan had ik het stukje er uit gehaald. Uit je reactie onder de blog maakte ik niet op dat je er problemen mee had, of ik moet me sterk vergissen (if so: dan mijn excuses) en je doelt op een andere blog.
NB: ik weet dat ik niet geacht word om hier te reageren, ik wil hier echter wel graag duidelijkheid over, omdat ik met mijn blogs niet de intentie heb om mensen voor schut te zetten oid!
Een angel heeft eens een behoorlijk compromiterend topic van mij benoemd in een blog, met linkje. Was ik ook niet heel blij mee..
Dat gaat waarschijnlijk over mijn blog waarin ik blog over de hulp die men onderling aan elkaar geeft met oa een link naar jouw water-topic. Jammer dat je het compromitterend vind, nu. Dat had je me destijds ook aan kunnen geven, dan had ik het stukje er uit gehaald. Uit je reactie onder de blog maakte ik niet op dat je er problemen mee had, of ik moet me sterk vergissen (if so: dan mijn excuses) en je doelt op een andere blog.
NB: ik weet dat ik niet geacht word om hier te reageren, ik wil hier echter wel graag duidelijkheid over, omdat ik met mijn blogs niet de intentie heb om mensen voor schut te zetten oid!
donderdag 20 mei 2010 om 14:21
Ik heb daar destijds een mailtje naar het algemene mailadres gestuurd, geen reactie op gehad. Omdat ik van jou weet dat jij dat niet persoonlijk bedoelt zal hebben voel ik me niet door jou persoonlijk "voor schut gezet". Daarom heb ik daar geen verdere actie op ondernomen en jouw naam niet genoemd in de post die jij quote. De blog zal vanzelf wel zakken, was mijn gedachte.
Bedankt voor je reactie.
Bedankt voor je reactie.
donderdag 20 mei 2010 om 15:10
quote:qwertuu schreef op 20 mei 2010 @ 12:25:
En die persoonlijke sneer daar houd ik ook maar even mijn mond over. Voor je het weet heb je een ban aan je broek tegenwoordig.
Hier nog eentje die naar aanleiding van de reactie van Viev1 maar even de mond houdt (lees niet terug reageert op het niveau van de ander). Want idd voor je het weet wordt je geband. En laat ik nu zo'n rare zijn die het niemand gunt om mij er eentje te geven!
En die persoonlijke sneer daar houd ik ook maar even mijn mond over. Voor je het weet heb je een ban aan je broek tegenwoordig.
Hier nog eentje die naar aanleiding van de reactie van Viev1 maar even de mond houdt (lees niet terug reageert op het niveau van de ander). Want idd voor je het weet wordt je geband. En laat ik nu zo'n rare zijn die het niemand gunt om mij er eentje te geven!
donderdag 20 mei 2010 om 20:29
quote:dangeensuus schreef op 20 mei 2010 @ 20:25:
meid je hebt toch geen kerel van Viva nodig om te weten dat je best nog te hengelen bent
Als het zo erg met je gesteld is moet je maar even een ban hebben ofzo
En ehh... heeft ie beet? Wil jij hem stocksloeberen?
Wat een woord he .
Ik zee net tegen Vrind: "Schat zal ik straks even aan je stok slobberen ?"
Hij had het niet meer
meid je hebt toch geen kerel van Viva nodig om te weten dat je best nog te hengelen bent
Als het zo erg met je gesteld is moet je maar even een ban hebben ofzo
En ehh... heeft ie beet? Wil jij hem stocksloeberen?
Wat een woord he .
Ik zee net tegen Vrind: "Schat zal ik straks even aan je stok slobberen ?"
Hij had het niet meer
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 21 mei 2010 om 15:12
quote:dangeensuus schreef op 21 mei 2010 @ 15:01:
Zo, weer een nieuwe avatar. Ik heb een lichtelijke forumidentiteitscrisis en ik weet het niet meer. Rel moet ik nog even zoeken ( of maken )Zelf gemaakt?
Zo, weer een nieuwe avatar. Ik heb een lichtelijke forumidentiteitscrisis en ik weet het niet meer. Rel moet ik nog even zoeken ( of maken )Zelf gemaakt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!