Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
donderdag 20 mei 2010 om 00:52
Ik heb maar weer wat erbij gezet in het modtopic. Want ik raak de draad zo langzamerhand een beetje kwijt. Ik dacht als meubilair van het forum zo'n beetje toch wel de regels te kennen. Zelfs de nieuwere. Maar kennelijk is er de laatste tijd weer wat veranderd in de regels... waar ik dan geen weet van heb.
donderdag 20 mei 2010 om 01:42
Ik ben trouwens wel benieuwd of ik nu naar aanleiding van mijn reacties op de blog en op het topic van Naomi een waarschuwing of ban kan verwachten. Want ik weet niet meer hoe ik nu wel of niet mag reageren. Zo erg is het met mij gesteld. Dat ik gewoon mijn woorden moet afwegen om tot een reactie te komen. En dan nog mijzelf ga afvragen of het wel kan wat ik schrijf/ gepost heb. Het is toch van de zotte
donderdag 20 mei 2010 om 08:11
donderdag 20 mei 2010 om 10:52
quote:borodini schreef op 20 mei 2010 @ 08:11:
ote:
Angel1 20.05.10 om 00:11
Wil je trouwens weten wat voor associaties ik bij jouw avatar krijg, Qwertuu?
.............
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Een angel die persoonlijk gaat worden moet mi weg. Zij zijn immers anoniem.Zekers dezelfde als de bloterikkert als die van Anybody?
ote:
Angel1 20.05.10 om 00:11
Wil je trouwens weten wat voor associaties ik bij jouw avatar krijg, Qwertuu?
.............
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Een angel die persoonlijk gaat worden moet mi weg. Zij zijn immers anoniem.Zekers dezelfde als de bloterikkert als die van Anybody?