Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

maandag 15 oktober 2007 om 19:56
quote:Lelie1 schreef op 15 oktober 2007 @ 19:51:
Tja, erg grappig vind ik het niet eigenlijk Xander, maar dat kon jij ook niet weten
En ik ben ook nog eens ziek. Bah, het zit niet mee. Verschrikkelijk.
Nee, grappig is het ook niet....bedoelde het ook niet verkeerd
Ook nog ziek....zucht...niet leuk voor je allemaal!
Tja, erg grappig vind ik het niet eigenlijk Xander, maar dat kon jij ook niet weten
En ik ben ook nog eens ziek. Bah, het zit niet mee. Verschrikkelijk.
Nee, grappig is het ook niet....bedoelde het ook niet verkeerd
Ook nog ziek....zucht...niet leuk voor je allemaal!
maandag 15 oktober 2007 om 21:54
zo ik ben uitgevist.. hebben 10 vissen gevangen..Weet alleen niet wat voor vis .. maar t waren echt vissen
Was erg leuk en gezellig zaterdag zie ik hem weer.. Vind het zo lief wanneer een man mij op mijn neus of voorhoofd kust.. Of allemaal kleine kusjes op mijn gezicht geeft.. Dan ben ik verloren.. zo dus ook vanmiddag/vanavond..
Ikke vind hem leeuuuheeeukkk als ie zo lief doet
zo genoeg gezwijmeld.. morgen hele dag op neefje(7jr) passen..
gesprek ging als volgt:
Neefje: Wat gaan we doen morgen ?
Ik: weet ik niet , wat wil je graag doen ?
Neefje: Karten maar dat is zeker te duur voor je , je hebt niet zon goede baan he ?
Ik : Kunnen we niet naar t bos ofzow ?
Neefje: nee dat is saaaaaai voor kerels zoals ik
Ik : daar heb je gelijk in
Neefje: Maar Muisje denk je ook niet dat ik morgen de hele dag op jou moet passen in plaats jij op mij ?
Ik : Denk dat je dat helemaal goed hebt
Neefje : Oooooooohhhhhneeeeeeehhhhhhh niet weeeeeheeeer
Heb een erg leuk neefje haha errug bijdehand
Lelie: das klote weer een financiele tegenvaller.. Ik rij laatste 3 weken vaak langs je stad.. Ik zwaai altijd even naar je
Xan: spannend.. wanneer gaan jij en je telefoonmevrouw daten ?
Was erg leuk en gezellig zaterdag zie ik hem weer.. Vind het zo lief wanneer een man mij op mijn neus of voorhoofd kust.. Of allemaal kleine kusjes op mijn gezicht geeft.. Dan ben ik verloren.. zo dus ook vanmiddag/vanavond..
Ikke vind hem leeuuuheeeukkk als ie zo lief doet
zo genoeg gezwijmeld.. morgen hele dag op neefje(7jr) passen..
gesprek ging als volgt:
Neefje: Wat gaan we doen morgen ?
Ik: weet ik niet , wat wil je graag doen ?
Neefje: Karten maar dat is zeker te duur voor je , je hebt niet zon goede baan he ?
Ik : Kunnen we niet naar t bos ofzow ?
Neefje: nee dat is saaaaaai voor kerels zoals ik
Ik : daar heb je gelijk in
Neefje: Maar Muisje denk je ook niet dat ik morgen de hele dag op jou moet passen in plaats jij op mij ?
Ik : Denk dat je dat helemaal goed hebt
Neefje : Oooooooohhhhhneeeeeeehhhhhhh niet weeeeeheeeer
Heb een erg leuk neefje haha errug bijdehand
Lelie: das klote weer een financiele tegenvaller.. Ik rij laatste 3 weken vaak langs je stad.. Ik zwaai altijd even naar je
Xan: spannend.. wanneer gaan jij en je telefoonmevrouw daten ?
dinsdag 16 oktober 2007 om 09:23
mogguh, Lelie wat balen toch weer he..pfff elke keer toch maar weer geld erin moeten pompen. Ik ken het helemaal, mijn auto is uiteindelijk een echt helverhaal aan het worden. Maar goed dat terzijde...
Vleer, leuk hoor je date! Klinkt wel goed, maaaaaar ben je niet bang dat je hem leuk vindt omdát hij lief tegen je doet? Dus (nog niet echt maar wel bijna ) verliefd op de aandacht en de lieve woorden/gebaren die hij je geeft? Enfin, gisteren was je er ook behoorlijk cool onder dus vasthouden dat gevoel tot je t zeker weet. Hahaha, dat neefje is wel héééél bijdehand ja. Hahaha, als ie ook maar een beetje lief is?
Q Haaaai, zo verliefd?? Wel heel leuk, al ben ik natuurlijk wel benieuwd naar meer!
En Noa, hoe is het met jou? Ik had nog niet echt gereageerd op het evrhaal van je relatiedipje. Ik vond dat je het heel duidelijk kon verwoorden en ik kon je eenzaamheid erin voelen. Heb je je vriend al eens op deze rustige manier verteld hoe het voor jou voelt? Het missen van zijn assertiviteit hierin voelt natuurlijk alsof hij je in de steek laat, niet aan jouw kant staat, en dat geeft dat eenzame gevoel. misschien is het een goed idee om wat afspraken met hem te maken voordat je naar bepaald gezelschap toegaat? Dat hij bijvoorbeeld reageert als er iets 'onaardigs' oid gezegd wordt? Maar goed, het is natuurlijk wel iets dat over de hele linie speelt. Sterkte ermee hoor, ik hoop dat jullie er een weg in zullen vinden.
Miran, dankjewel nog
Ennn wanneer zie jij je lover weer? Of heb je m al gezien?
Vleer, leuk hoor je date! Klinkt wel goed, maaaaaar ben je niet bang dat je hem leuk vindt omdát hij lief tegen je doet? Dus (nog niet echt maar wel bijna ) verliefd op de aandacht en de lieve woorden/gebaren die hij je geeft? Enfin, gisteren was je er ook behoorlijk cool onder dus vasthouden dat gevoel tot je t zeker weet. Hahaha, dat neefje is wel héééél bijdehand ja. Hahaha, als ie ook maar een beetje lief is?
Q Haaaai, zo verliefd?? Wel heel leuk, al ben ik natuurlijk wel benieuwd naar meer!
En Noa, hoe is het met jou? Ik had nog niet echt gereageerd op het evrhaal van je relatiedipje. Ik vond dat je het heel duidelijk kon verwoorden en ik kon je eenzaamheid erin voelen. Heb je je vriend al eens op deze rustige manier verteld hoe het voor jou voelt? Het missen van zijn assertiviteit hierin voelt natuurlijk alsof hij je in de steek laat, niet aan jouw kant staat, en dat geeft dat eenzame gevoel. misschien is het een goed idee om wat afspraken met hem te maken voordat je naar bepaald gezelschap toegaat? Dat hij bijvoorbeeld reageert als er iets 'onaardigs' oid gezegd wordt? Maar goed, het is natuurlijk wel iets dat over de hele linie speelt. Sterkte ermee hoor, ik hoop dat jullie er een weg in zullen vinden.
Miran, dankjewel nog
Ennn wanneer zie jij je lover weer? Of heb je m al gezien?
dinsdag 16 oktober 2007 om 10:47
Nemo, dank je voor je reactie en fijn dat je er over na gedacht hebt.
We hebben het wel uitgepraat, hij heeft inmiddels wat stappen ondernomen.
Het gaat nu trouwen goed hoor.
Ben trouwens blij voor je dat het zo goed gaat met je en met je vriendje.
Geniet er maar lekker van, want dat verdien je.
We hebben het wel uitgepraat, hij heeft inmiddels wat stappen ondernomen.
Het gaat nu trouwen goed hoor.
Ben trouwens blij voor je dat het zo goed gaat met je en met je vriendje.
Geniet er maar lekker van, want dat verdien je.
Cum non tum age
dinsdag 16 oktober 2007 om 10:58
Hoi
ziek & stress hier, vandaag dus maar even rustig aan.
Noa, fijn om te lezen dat jullie met elkaar hebben kunnen praten, dat helpt hè. Het levert je in elk geval een beter gevoel op nu, goed! Gaat het verder ook goed met je? Zit je nog thuis of niet?
Nemo, met jou ook wel goed hè? Heb je dat gesprek gister nog door laten gaan eigenlijk?
ziek & stress hier, vandaag dus maar even rustig aan.
Noa, fijn om te lezen dat jullie met elkaar hebben kunnen praten, dat helpt hè. Het levert je in elk geval een beter gevoel op nu, goed! Gaat het verder ook goed met je? Zit je nog thuis of niet?
Nemo, met jou ook wel goed hè? Heb je dat gesprek gister nog door laten gaan eigenlijk?
dinsdag 16 oktober 2007 om 13:50
Noa, wat fijn om te horen dat jullie wel weer verder kunnen en dat hij ook daadwerkelijk al wat heeft ondernomen. Nog heel even over het verwerken van het verlies van je moeder. Ik denk dat het heel begrijpelijk is dat het nu pas daadwerkelijk doordringt en je hierdoor erg verdrietig bent. Ik denk dat ieder mens wel op zn eigen manier een rouwproces doormaakt en bij jou gaat dat wat meer stapsgewijs. Ik herken dat ook erg bij mijzelf. Geen enkel woord kan jouw pijn verzachten, als je maar voor ogen houdt dat rouwen altijd mag en dat er geen tijd voor staat.
En dankjewel voor je lieve woorden...
lelie ook een omdat je ziekjes bent en omdat auto's vet stom zijn
Oh en ik heb het gesprek niet meer door laten gaan nee. Ik was toch een beetje bang dat ik écht voor de keuze zou komen te staan en eigenlijk is mijn werk best heel leuk en heb ik heel leuke collega's. Als er echt nog eens de perfecte functie voorbij komt, probeer ik het wel weer...Verder lijkt het wel steeds ietsje beter te gaan ja, gelukkig maar
En dankjewel voor je lieve woorden...
lelie ook een omdat je ziekjes bent en omdat auto's vet stom zijn
Oh en ik heb het gesprek niet meer door laten gaan nee. Ik was toch een beetje bang dat ik écht voor de keuze zou komen te staan en eigenlijk is mijn werk best heel leuk en heb ik heel leuke collega's. Als er echt nog eens de perfecte functie voorbij komt, probeer ik het wel weer...Verder lijkt het wel steeds ietsje beter te gaan ja, gelukkig maar
dinsdag 16 oktober 2007 om 20:24
Noa: Fijn dat jullie t uitgesproken hebben.. Sluit mij aan bij de woorden van Nemo.. Kan t zelf niet beter verwoorden.
Lelie: autos zijn idd vet stom.. Heb een bekeuring binnen 120 euro !!! 30km te hard op de A12 traject controle grrrrr.. zonde van mijn geld.. maar tja tis nie aans..
Zo heerlijk dagje met neefje en zusje achter de rug in ponypark slagharen.. erg genoten van de loopings en de boot over de kop... brrr
MrDate ...had voetbaltraining vanavond , maar was door t gechat met mij te laat voor zijn training.. *stiekum vond ik dat wel grappig*
Lelie: autos zijn idd vet stom.. Heb een bekeuring binnen 120 euro !!! 30km te hard op de A12 traject controle grrrrr.. zonde van mijn geld.. maar tja tis nie aans..
Zo heerlijk dagje met neefje en zusje achter de rug in ponypark slagharen.. erg genoten van de loopings en de boot over de kop... brrr
MrDate ...had voetbaltraining vanavond , maar was door t gechat met mij te laat voor zijn training.. *stiekum vond ik dat wel grappig*

dinsdag 16 oktober 2007 om 21:14
Ja, Dess...helaas JIJ hebt te hard gereden he?....kan je autootje niks aan doen. Laatst scheurde ik ook over een doorgetrokken streep op de A50....jammer dat de politie in burger dat zag...en Xan was weer 75 euro armer.
Vinden jullie het forum de laatste tijd ook zo enorm saai? Sommige topics zijn compleet uitgestorven! Waar eens enthousiast geschreven werd, zijn er nu topics die rijp zijn voor het crematorium Jammer hoor!
Verder weinig te melden...nog erg druk op het werk...nog even en dan wordt het weer wat rustiger...
En wat betreft mijn telefoonjuffrouw Dess....dat gaat goed komen!
En Lelietje...beterschap!!
Vinden jullie het forum de laatste tijd ook zo enorm saai? Sommige topics zijn compleet uitgestorven! Waar eens enthousiast geschreven werd, zijn er nu topics die rijp zijn voor het crematorium Jammer hoor!
Verder weinig te melden...nog erg druk op het werk...nog even en dan wordt het weer wat rustiger...
En wat betreft mijn telefoonjuffrouw Dess....dat gaat goed komen!
En Lelietje...beterschap!!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 16-10-2007 21:19
Reden: Lelie beterschap wensen...was ik ff vergeten!
Reden: Lelie beterschap wensen...was ik ff vergeten!
% gewijzigd
dinsdag 16 oktober 2007 om 22:12
Xan, ik denk nog wel dat het te maken heeft met het nieuwe forum. Bij mij is de site een heeeeel stuk trager (ja ik weet dat ik daar wat aan kan doen, maar wijger het eigenlijk voor 'alleen maar' het forum). Door detraagheid is het soms wel veel minder leuk om te schrijven/in te loggen.
Misschien dat anderen daar ook last van hebben?
Xan, ik ga trouwens even moeder-nemo uithangen hoor. Werk jij niet een beetje te hard? Moet je niet een beetje beter op jezelf passen? ... Je weet toch wel dat mensen die roepen: nog even en dan wordt het weer wat rustiger, eigenlijk altijd druk zijn en zichzelf voorbij rennen? Ik kan het weten hoor
Xan, ik ga trouwens even moeder-nemo uithangen hoor. Werk jij niet een beetje te hard? Moet je niet een beetje beter op jezelf passen? ... Je weet toch wel dat mensen die roepen: nog even en dan wordt het weer wat rustiger, eigenlijk altijd druk zijn en zichzelf voorbij rennen? Ik kan het weten hoor
dinsdag 16 oktober 2007 om 22:42

dinsdag 16 oktober 2007 om 23:02
quote:nemovisje schreef op 16 oktober 2007 @ 22:12:
Xan, ik denk nog wel dat het te maken heeft met het nieuwe forum. Bij mij is de site een heeeeel stuk trager (ja ik weet dat ik daar wat aan kan doen, maar wijger het eigenlijk voor 'alleen maar' het forum). Door detraagheid is het soms wel veel minder leuk om te schrijven/in te loggen.
De site een stuk trager? Wat kan jij er zelf aan doen dan Nemootje? Viva heeft in ieder geval de traagheid wel opgelost omdat ik merk dat het allemaal wat vlotter gaat nu.
Nou Nemo-mamaatje, het is momenteel topdrukte op het werk...we moeten het echt van deze maanden hebben. In december wordt het weer wat rustiger gelukkig. Maar inderdaad, ik werk me momenteel uit de naad! Heb 's avonds ook echt geen puf meer om wat te ondernemen...helemaal gesloopt.
De site een stuk trager? Wat kan jij er zelf aan doen dan Nemootje? Viva heeft in ieder geval de traagheid wel opgelost omdat ik merk dat het allemaal wat vlotter gaat nu.
Nou Nemo-mamaatje, het is momenteel topdrukte op het werk...we moeten het echt van deze maanden hebben. In december wordt het weer wat rustiger gelukkig. Maar inderdaad, ik werk me momenteel uit de naad! Heb 's avonds ook echt geen puf meer om wat te ondernemen...helemaal gesloopt.

dinsdag 16 oktober 2007 om 23:22
Xan: hebben we binnenkort een begrafenis, ik wilde zeggen ik neem witte Lelies mee maar dat staat weer zo gek omdat er een Lelie schrijft hier...
En idd tis mijn eigen schuld van die boete.. mooi kut , wel een herinnering aan mijn MrDate.. *das dan wel weer leuk tot nu toe*
Leuk dat t goed gaat komen met je TelefoonMejuffrouw(TMJ dan maar ? )
Dan heeft zij ook een afkorting hier op t forum
Zooo ga maar een slekker mijn bedje opzoeken.. Morgen nog een daggie vrij , ga lekker 5km hardlopen .. En lekker genieten van mijzelluf..
Donderdag lekker met collega's uiteten , vrijdag verjaardag van zwager.. Zaterdag zie ik MrDate weer, savonds laat wil ik flink op stap (met of zonder MrDate) en zondag lekker brak zitten weten , heb ik nou echt weer eens zin in..
En idd tis mijn eigen schuld van die boete.. mooi kut , wel een herinnering aan mijn MrDate.. *das dan wel weer leuk tot nu toe*
Leuk dat t goed gaat komen met je TelefoonMejuffrouw(TMJ dan maar ? )
Dan heeft zij ook een afkorting hier op t forum

Zooo ga maar een slekker mijn bedje opzoeken.. Morgen nog een daggie vrij , ga lekker 5km hardlopen .. En lekker genieten van mijzelluf..
Donderdag lekker met collega's uiteten , vrijdag verjaardag van zwager.. Zaterdag zie ik MrDate weer, savonds laat wil ik flink op stap (met of zonder MrDate) en zondag lekker brak zitten weten , heb ik nou echt weer eens zin in..

dinsdag 16 oktober 2007 om 23:28
Juist, een crematie is "leuker" Dess! Ok, welk topic staat genomineerd voor het mortuarium??
Dus je week zit weer vol Dess? Leuk....en vooral je stapavond mét of zonder MrD...zondag weer lekker brakjes op het forum posten.
Mejuffrouw is wel een zwaar ouderwetse uitdrukking he? Zullen we het op TJ houden?
Dus je week zit weer vol Dess? Leuk....en vooral je stapavond mét of zonder MrD...zondag weer lekker brakjes op het forum posten.
Mejuffrouw is wel een zwaar ouderwetse uitdrukking he? Zullen we het op TJ houden?
dinsdag 16 oktober 2007 om 23:43
Mejuffrouw betekend dat t een vrijgezelle(ongetrouwde) dame is .. Dusse MTJ past .. TJ klinkt zo mannelijk hehe
Jah leuk een crematie.(dat klinkt best raar). welke kleren doe jij aan ? moeten we in t zwart offe iets wat we normaliter ook aan hebben ?
(wel gepast natuurlijk)
Ik ga morgen topics nomineren voor de Black List 2007
En over MrDate:kan daar wel uren over schrijven , maar dan vooral over mijn eigen onzekerheid.. Heb ergens beetje moeite om hem te vertrouwen , ik ben onzeker over dat ie wat ie tegen mij zegt misschien wel niet oprecht is(en dan bedoel ik niet alleen dat ie tegen mij zegt dat ie mij leuk vind , grappig aardig schattig en mij kust opplekken waar ikt heeeel fijn vind)
Naja.. ik moet mij over die angst heen zetten en ergens ben ik bang dat ie mij uiteindelijk toch in de steek laat (deden al die mannen denk ik dan, terwijl ik daar zelf ook een groot aandeel in had)
Lekker warrig allemaal weer.. ik moet er gewoon van gaan genieten , maar vind dat lastig hoor steeds mijn 6e zintuig(ja die hebben vrouwen) praten
Jah leuk een crematie.(dat klinkt best raar). welke kleren doe jij aan ? moeten we in t zwart offe iets wat we normaliter ook aan hebben ?
(wel gepast natuurlijk)
Ik ga morgen topics nomineren voor de Black List 2007
En over MrDate:kan daar wel uren over schrijven , maar dan vooral over mijn eigen onzekerheid.. Heb ergens beetje moeite om hem te vertrouwen , ik ben onzeker over dat ie wat ie tegen mij zegt misschien wel niet oprecht is(en dan bedoel ik niet alleen dat ie tegen mij zegt dat ie mij leuk vind , grappig aardig schattig en mij kust opplekken waar ikt heeeel fijn vind)
Naja.. ik moet mij over die angst heen zetten en ergens ben ik bang dat ie mij uiteindelijk toch in de steek laat (deden al die mannen denk ik dan, terwijl ik daar zelf ook een groot aandeel in had)
Lekker warrig allemaal weer.. ik moet er gewoon van gaan genieten , maar vind dat lastig hoor steeds mijn 6e zintuig(ja die hebben vrouwen) praten
dinsdag 16 oktober 2007 om 23:45
Maar t dubbele er aan is , is dat ik ook weer in mijn hoofd heb : de Take it or leave it gedachte.. Ik ben leuk genoeg om mee om te gaan , om mee te daten en als hij dat niet vind jammer dan zijn gemis en niet de mijne (naja stiekum wel een beetje natuurlijk hehe)
En dus aan de andere kant heb ik die onzekerheid , stukje angst dat ie mij toch niet ziet zitten...En de angst dat ik m misschien toch niet helemaal vertrouw nog , zijn oprechtheid e.d
Kortom dubbele dingen en weet niet zo goed wat ik daar mee moet eerlijk gezegd.. Jah er gewoon van genieten ..
En dus aan de andere kant heb ik die onzekerheid , stukje angst dat ie mij toch niet ziet zitten...En de angst dat ik m misschien toch niet helemaal vertrouw nog , zijn oprechtheid e.d
Kortom dubbele dingen en weet niet zo goed wat ik daar mee moet eerlijk gezegd.. Jah er gewoon van genieten ..
woensdag 17 oktober 2007 om 10:45
'Mogge!
Gezellig Xander, zo'n beller
!
En Dess, ik snap je probleem niet zo goed. Je kiest ervoor deze jongen te blijven zien terwijl ie naar mijn idee allerlei erg onbetrouwbare signalen af heeft gegeven. Ook jouw eigen gevoel was er niet goed over en kijk waar je nu staat: één en al twijfel en geanalyseer. Ik vind je niet verliefd overkomen, maar wel heel gek op zijn aandacht.
Miran; heb je hem weer gezien ja? Hoe was dat? Wordt het serieus? Ben erg benieuwd!
En Nemo, Liefmeisje, Noa, Inge, Pop en de rest, hoe gaat het?
Gezellig Xander, zo'n beller

En Dess, ik snap je probleem niet zo goed. Je kiest ervoor deze jongen te blijven zien terwijl ie naar mijn idee allerlei erg onbetrouwbare signalen af heeft gegeven. Ook jouw eigen gevoel was er niet goed over en kijk waar je nu staat: één en al twijfel en geanalyseer. Ik vind je niet verliefd overkomen, maar wel heel gek op zijn aandacht.
Miran; heb je hem weer gezien ja? Hoe was dat? Wordt het serieus? Ben erg benieuwd!
En Nemo, Liefmeisje, Noa, Inge, Pop en de rest, hoe gaat het?