Good luck!
donderdag 20 mei 2010 om 20:25
Vraag me ineens af:
Om mezelf een beetje te dwingen niets te doen, heb ik een hele berg tijdschriften gekocht. Ik merk dat ik sommigen niet eens lees, wat erg haha. Bijvoorbeeld Esta, nog niet in gebladerd. Mind (heb ik nu niet hoor) vind ik ook saai.
Linda lees ik van voor naar achter, vriendin, Viva, Flair, Libelle en Margriet lees ik voor 2/3e ongeveer en woningbladen bekijk ik altijd wel een keer of 7 (VT wonen, Ariadne).
Opvoedbladen zijn wel grappig maar vaak een herhaling.
Ja nu komt eindelijk de vraag
Wat lezen jullie? Waar heb je een abonnement op (ik Linda) en wat is niet weg te krijgen?
(weer eens wat anders dan: wat eet je vanavond, wat ga je op tv kijken enzovoort die we een tijd terug er wel een ingooiden).
Om mezelf een beetje te dwingen niets te doen, heb ik een hele berg tijdschriften gekocht. Ik merk dat ik sommigen niet eens lees, wat erg haha. Bijvoorbeeld Esta, nog niet in gebladerd. Mind (heb ik nu niet hoor) vind ik ook saai.
Linda lees ik van voor naar achter, vriendin, Viva, Flair, Libelle en Margriet lees ik voor 2/3e ongeveer en woningbladen bekijk ik altijd wel een keer of 7 (VT wonen, Ariadne).
Opvoedbladen zijn wel grappig maar vaak een herhaling.
Ja nu komt eindelijk de vraag
Wat lezen jullie? Waar heb je een abonnement op (ik Linda) en wat is niet weg te krijgen?
(weer eens wat anders dan: wat eet je vanavond, wat ga je op tv kijken enzovoort die we een tijd terug er wel een ingooiden).
donderdag 20 mei 2010 om 20:28
Ik doe met nog 2 anderen samen met de Mama, die vind ik wel leuk. Linda vind ik ook wel leuk, maar koop ik eigenlijk nooit. Lees verder (te) weinig. Lees 's avonds altijd boek voor het slapen, dus veel tijd voor tijdschriften heb ik niet. (Maar ben mezelf ook weer aan het verplichten minstens 1 keer in de week in bad te gaan met boekje of zo, en geniet er ook weer van... Snap niet dat ik dat nooit meer deed laatste jaren)
donderdag 20 mei 2010 om 20:46
donderdag 20 mei 2010 om 20:47
Over de school en haar roostervrije/studie/andere dagen: hier veel. Maar ik heb me uit laten leggen dat het echt een kwestie is van niet teveel uren draaien. Compensatie dus. Niks mis mee maar wel onhandig soms. Nou ja, met woensdag als vrije dag en vrijdag vaste BSOdag heb ik het goed onder controle want de extra vrije dagen zijn altijd op die dagen
Fiets: Jeetje nog op 12 inch. Ze fietst zo weinig dat ik het maar even zo laat en dan direct door stoot naar 18 inch ipv 16.
Hel, goed bezig!!!
Fiets: Jeetje nog op 12 inch. Ze fietst zo weinig dat ik het maar even zo laat en dan direct door stoot naar 18 inch ipv 16.
Hel, goed bezig!!!