LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
vrijdag 21 mei 2010 om 09:43
Heerlijk, lekker enthousiast bezig zijn. Leuk hoor!
Per 1 juni is het natuurlijk officieel maar heb je dan weg een beetje ruimte om opdrachten te vinden, Wind?
Mooie site hoor Morrie!
Ik ben er vluchtig door heen gegaan maar vond hem er mooi eruit zien. Lekker licht en fris. Past goed bij je!
Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan, was moe, hoofdpijn en sacherijnig. Nu lekker gedoucht dus heb wel zin in vandaag. Zo ook nog een paar uur werken en dan weekend!
Per 1 juni is het natuurlijk officieel maar heb je dan weg een beetje ruimte om opdrachten te vinden, Wind?
Mooie site hoor Morrie!
Ik ben er vluchtig door heen gegaan maar vond hem er mooi eruit zien. Lekker licht en fris. Past goed bij je!
Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan, was moe, hoofdpijn en sacherijnig. Nu lekker gedoucht dus heb wel zin in vandaag. Zo ook nog een paar uur werken en dan weekend!
vrijdag 21 mei 2010 om 10:08
vrijdag 21 mei 2010 om 10:36
Grappig, kreeg net bericht dat twee krukjes goed zijn aangekomen in New York. Ik heb gevraagd of ze een foto wil maken van haar krukken, lijkt me echt leuk om te zien.
Straks er weer eentje naar A'dam sturen en volgende week 10 krukken brengen bij onze vaste leverancier. Toch leuk!
Transparant lukt ook goed, vind ik. Het is helder wat je te bieden hebt, Morrie
Straks er weer eentje naar A'dam sturen en volgende week 10 krukken brengen bij onze vaste leverancier. Toch leuk!
Transparant lukt ook goed, vind ik. Het is helder wat je te bieden hebt, Morrie
vrijdag 21 mei 2010 om 10:54
Mooie site Morrie, inderdaad helder en zonder fratsen.
Wind, kun je ons het bureau mailen dat jullie organisch zoekresultaat omhoog heeft gekrukt?
En qua klikgedrag in Google: Als jullie iets zoeken, klik je dan vaker op de organische resultaten of op de gesponsorde links (rechterkolom en bovenaan)?
Wind, kun je ons het bureau mailen dat jullie organisch zoekresultaat omhoog heeft gekrukt?
En qua klikgedrag in Google: Als jullie iets zoeken, klik je dan vaker op de organische resultaten of op de gesponsorde links (rechterkolom en bovenaan)?
vrijdag 21 mei 2010 om 11:04
vrijdag 21 mei 2010 om 12:08
vrijdag 21 mei 2010 om 13:17
Lekker geluncht met mijn man in de zon, zo fijn, kantoor in dorp waar je woont en dagje zonder kinderen zonder dat je daar oppas o.i.d voor hoeft te regelen. En vanmiddag ga ik met oud collega op terras zitten, netwerken heet dat .
Voor straf heeft Linoleum aandeelhoudersvergadering vanmiddag in A'dam en moet ik alledrie de kinderen op 3 verschillende locaties halen en daarna nog koken, dus ik heb het ook nog zwaar na al het relaxen .
Voor straf heeft Linoleum aandeelhoudersvergadering vanmiddag in A'dam en moet ik alledrie de kinderen op 3 verschillende locaties halen en daarna nog koken, dus ik heb het ook nog zwaar na al het relaxen .
vrijdag 21 mei 2010 om 14:24
Arme Lien en arme Morrie Knorrie
Net op school geweest voor de sponsorloop. Rondje om het veld voor school (ongeveer de grootte van een voetbalveld) en KW kwam van alle kleuters als eerste binnen en ik had gewoon tranen in mijn ogen van trots. Niet omdat hij voorop liep, maar gewoon van geluk denk ik. Wat kunnen je kinderen toch zo mooi ontroeren.
Nu verder met mijn site!
Net op school geweest voor de sponsorloop. Rondje om het veld voor school (ongeveer de grootte van een voetbalveld) en KW kwam van alle kleuters als eerste binnen en ik had gewoon tranen in mijn ogen van trots. Niet omdat hij voorop liep, maar gewoon van geluk denk ik. Wat kunnen je kinderen toch zo mooi ontroeren.
Nu verder met mijn site!
vrijdag 21 mei 2010 om 15:31
Wat een knapperd Wind, ik zou ook tranen in mijn ogen hebben denk ik.
Ja, ik kan de uren terugnemen Morrie. In theorie dan, in de praktijk is het maar de vraag of en wanneer dat lukt. Maar dat komt meer omdat ik zoveel uren heb en ze sowieso al moeilijk op krijg. Luxeprobleempje .
Ik klik juist wel op de gesponsorde links trouwens.
Oeps batterij leeg!
Ja, ik kan de uren terugnemen Morrie. In theorie dan, in de praktijk is het maar de vraag of en wanneer dat lukt. Maar dat komt meer omdat ik zoveel uren heb en ze sowieso al moeilijk op krijg. Luxeprobleempje .
Ik klik juist wel op de gesponsorde links trouwens.
Oeps batterij leeg!
vrijdag 21 mei 2010 om 20:46
Ach lief zeg Wind
Ik moet heel vaak huilen trouwens van blije momenten, eigenlijk sinds ik moeder ben geworden. Vanmiddag nog bij de film finding Nemo die ik met Japie en Apie zat te kijken.
Komt nooit meer goed, denk ik.
Ik hoop dat Knor opknapt, Morrie!
Ik heb net zoiets schattigs op onze weblog gezet. Leuk voor een verjaardag ofzo
Ik moet heel vaak huilen trouwens van blije momenten, eigenlijk sinds ik moeder ben geworden. Vanmiddag nog bij de film finding Nemo die ik met Japie en Apie zat te kijken.
Komt nooit meer goed, denk ik.
Ik hoop dat Knor opknapt, Morrie!
Ik heb net zoiets schattigs op onze weblog gezet. Leuk voor een verjaardag ofzo
vrijdag 21 mei 2010 om 21:35
Ik moet ook om alles huilen, maar al sinds mijn vader is overleden. Volgens mij komt het na grote emotionele gebeurtenissen op dat vlak inderdaad nooit meer goed .
Heeft Knorrie hetzelfde wat Schorrie had Morrie (wat een hoop orries, sorrie )?
Ik kwam vanmiddag de keuken binnen en moest zo vreselijk lachen. Zal een foto op de SG zetten, heb echt een draakje gebaard.
Heeft Knorrie hetzelfde wat Schorrie had Morrie (wat een hoop orries, sorrie )?
Ik kwam vanmiddag de keuken binnen en moest zo vreselijk lachen. Zal een foto op de SG zetten, heb echt een draakje gebaard.