Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!

Zo..

*thee*

*koffie*

*warme broodjes*

voor iedereen..

lui is ze he, ze zoekt er even geen plaatjes bij

Bentetje, ik heb nog niet gekeken naar de jurken, ga ik vanmiddag doen!

Zal ik vast zeggen dat ik die andere mooier vind?

Bambi, wat klinkt dat heerlijk en gezellig en attent zeg, die mensen in jouw dorp. En die moeder van vriendje van Noah helemaal. Leuk! Helemaal schril contrast wegens oude omgeving, natuurlijk!

Bloes, hoe moet dat nou, heb ik (en Bentetje) toch wat gemist? Schuimbekken? Wel lekker dat het zo lekker gaat met barman. Leuke nick ook, barman. Hij past hier zo helemaal bij dan

Ik ben gisteren dus uit eten geweest met het werk. Heeeeerlijk weer. Jammer alleen dat er 3 tafels waren en dat ik nét te laat kwam, zodat de tafel met collega's vol zat, de tafel met familie volzat en ik dus, met m'n leidinggevende, aan de kindertafel zat Was wél leuk, ik heb gezellig gekletst met een soort LE, ook zelfde leeftijd. Verkeerde dingen aangeleerd. Ja, ik bedoel maar, dan moet z'n moeder maar naast 'm gaan zitten.

Verder ben ik eigenlijk wel een raar mens, vind ik, qua stemmingen. De ene week huppel ik zingend en fluitend rond, energie voor 10 (nouja, in elk geval genoeg voor de dagelijkse kost) en helemaal heppiedepeppie. Een week later lig ik sjacherijnig op de bank, onder een grote warme slaapzak en komt er níets uit m'n handen. 's Morgens kom ik met heel veel moeite het bed uit, de hele dag hangen de mondhoeken onderaan m'n kin, enz. En dat allemaal zonder aanwijsbare reden. Ik snap d'r allemaal niets van.. maar geniet nu maar van het huppelen, fluiten en stuiteren van mezelf.

Eigenlijk heb ik de overtuiging dat je tot op zekere hoogte je eigen humeur kan beïnvloeden. Als ik 's morgens met moeite opsta en dan tóch ga lopen zingen, dan word ik vanzelf vrolijker. Waarom lukt dat dan de ene keer wel en de andere keer niet? Ik ben zo'n veel leuker mens, wanneer ik loop te zingen, vind ik zelf. (anderen misschien niet altijd, aangezien m'n zangkunst niet echt tot de betere soort behoort)
Later is nu
Babyrecepten...

zoeken ze een lekkere marinade, voordat je ze met een appeltje in de mond de oven inschuift?
Later is nu
*zet verse koffie neer*

*zet verse thee neer*

*zet ovenheerlijke koffie/theebroodjes neer*
Later is nu
(ik heb wel een leven hoor, naast dit forum, ben ook best intensief aan 't werk, hiero.... )
Later is nu
heeft iedereen behalve dream ineens ene leven naast de kroeg???

Ik loop om, echt ik voel het.....het is ineens effe te veel allemaal. Thank god dat het nog maar 4 nachtjes is tot de bruiloft en dan tegelijk ook de andere regeldingen achter de rug zijn èn ik dan een weekje vakantie heb want de weegschaal gaat nu scheef hangen. Niet raar als je bekijkt wat er afgelopen 2 maanden allemaal geregeld moets door mij en is gedaan. Pffff, ik probeer vrijdagmiddag vrij te zijn zodat ik in elk geval niet al donderdagmiddag de spullen voor bentos van zaterdag klaar hoef te leggen . Misschien vind ik dan ook nog een gaatje om even rustig te douchen, de boel te ontharen, en verheugen op de bruiloft. De kans is echter niet gering dat het niet lukt.

Mijn schouders en nek, alles doet zeer.... pffff, sorry voor de egopost, maar ik moet het effe kwijt.
Uh-uh, tuulk Dream. Dat geloven wij heus wel. Nog even forummen bikkelen, kun je weer naar huis.

He yak, Bent. Even teveel aan het worden dus, kan ik me voorstellen! Kun je kinders vrijdagmiddag niet even naar oppas laten gaan? Of misschien eerder nog? Wel belangrijk, om even paar uurtjes te kunnen ontspannen als je merkt dat het teveel wordt! Ben je er nog uitgekomen met die speech? Wat een werk allemaal joh. Maar je vrienden zullen vast een geweldige dag hebben! Nog paar nachtjes..

Net vriendin + zoontje weer naar huis, gesjellige ochtend gehad.

Mijn linkeroog doet raar sinds vanmorgen, misschien onstoken ofzo. Jeukt steeds, blijft de hele tijd tranen, voelt alsof er druk op staat alsof oog er ieder moment uit kan ploppen. Tsssk. Klacht indienen.
Pff, gelukkig, er zijn nog mensen die forummen

En dan net Bentetje, die het zo druk heeft. *smak* dank en sterkte, deze komende drukke dagen nog. Hopelijk kun je tussen het regelen-op-het-trouwfeest door nog lekker genieten ook!

En Bambi komt tussen haar drukke rl ook even langs. ook *smak*

Ik ben alleen thuis en ga nu ook hier aan 't werk. Heb net wel even CSI van gisterenavond gekeken
Later is nu
*zwaait nog even naar Kjong* Daaaaaaaaaaag, veel plezier daar in TR!!!

Pffff Bent, na je jurkenverhaal (de zwarte vond ook ik mooier) en na je laatste posting krijg ik spontaan last van plaatsvervangende moeheid. Ben deze week vrij - roep maar als je je kids even wilt/moet droppen hoor. Geen probleem.

En hahaha, die Bam, met 'r schoolpleinvriendinnen. Maar wél echt fijn dat je zulke aardige en gesjellige mensen tegenkomt! Zeker als ze zo goed met je meedenken, kuurtechnisch gezien. Even huisarts bellen voor je oog, trouwens? Gevoel alsof het er elk moment uit kan ploppen, klinkt mij in ieder geval niet al te fijn in de oren.

Hier eindelijk wat rust in de tent. Zoon is even spelen bij zijn oma, dus ik had eindelijk even de rust en de tijd om m'n artikel af te schrijven. Nou ja, af te schrijven; ik moest er zelfs nog mee beginnen en zat er al enige tijd tegenaan te hikken. Net als vroeger met huiswerk maken; dat doe je pas op het allerlaatste moment. In dit geval was de deadline donderdag, dus ik was eigenlijk nog ruim op tijd.

Het was in ieder geval het laatste obstakel qua drukte werk/thuis enzo, dus ik kan weer gewoon ademhalen nu. Phew.

Koffie?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Krijgt Kjong een nieuwe baby? Leuk! Noemen we hem/haar 'forever'.

Nee hoor schatteke, geintje; goeie reis!!! Waar laat je Kjongen, gaat ie mee? (Of heb ik dat al moeten lezen en ben ik weer eens enorm after the fact te laat te schijnbaar ongeinteresseerd te tijdnood te helphelp ).

Zit op een vergane glorie hotelkamer me helemaal een rotje te werken. Godin zij geprezen want ik heb een internetverbinding. En mijn werktelefoonrekening van deze maand zal wel een leuk bedragje opleveren, maar het is nou eenmaal zo. Mijn baas is geheel ende totaal in de stress geschoten (de man krijgt het echt nog eens aan zijn hart) omdat hij vergeten is dat ik volgende week vakantie heb (slechts al bij afloop zomervakantie aangevraagd, ivm ellende-einde vakantie door Dot-ziek). En ik leer het ook nooit, want stress me nou ook een ongeluk. Zucht.

En nu krijg ik mail van leuke organisatie met veel te weinig geld, waar ik 2 wkn terug in opperste werkfrustratie en in rode wijn-waas 's avonds laat mail naar stuurde, of ik op gesprek wil komen voor klein baantje (ik moet vaker wijn drinken, blijkt). Wat ik wel wil, want beter dan sportschool denk ik en klein genoeg om daarnaast nog tijd te hebben voor denken over waarheen & waartoe en toch beetje inkomen en Nuttige Bezigheid, maar nou is dat gesprek midden in vakantie, als ik met gezin eindelijk tijd voor elkaar zit te hebben in huisje aan zee . Ik heb gewoon niet eens tijd voor een sollicitatiegesprek! Mensen, er is iets mis met mijn leven.

Maar toch ook weer niet, want heb de liefste man van universum en de liefste kindjes ook. Reed Zoon gisteravond naar Ex, wilde hij steeds maar liedje Kleine Vogel horen van Trapperdetrap cd, over vogelje dat niet durft te vliegen en uiteindelijk toch dapper doet. Zoon helemaal stilaandachtig luisteren, met diepe zucht na afloop"; "Mama, ik vind dat zo'n mooi liedje, dat vind ik echt het mooiste liedje dat ik ken".

Straks minder ego, nu eten met collega's en meer werken en later weer op de onvolprezen hotelkamer.
klinkt goed lil, althans dat deel van het huisje aan zee en uitnodiging voor sollicictatiegesprek. snappen zij toch ook wel dat gesprek echt verschoven moet woren? Welk stuk van de zee zit je eigenlijk aan?

Hier een zere strakke rug en pijnlijke nek en schouders. Iemand die kan masseren in de buurt? Bedankt voor de knuffel dream, doet goed. Jurk blijft wel moeilijk. Waarom zwarte mooier?

Vandaag weer dingen geregeld en afgerond, morgen gewoon werken, `s avonds etentje, donderdag dingen voor school (uitzetten speurtocht in het bos om 7.45 uur ) en daarna vrolijk herfstwandeling lopen met 4-7 jarigen. Vrijdag weer werken, kinders uit bso, eten en dan naar onder de rivieren. Zatredag trouwerij, zondag pas weer terug en dan russssst. Zennnnnnnn.
Tip van Toet voordat ze gaat slapen; gratis kaartjes voor film in AK. Als niemand ze wil gooi ik ze het forum op

Trusten dames, ik denk aan jullie, ook al reageer ik niet op alles.
Ik reageer op niks *duizendmaalsorry*, maar denk ook aan jullie!
Nee hoor, ik heb geen leven naast het forum maar ik moest dringend zoenen met de Barman. Errug gezellig gekletst en gezoend vanavond, daar kan geen Desperate Housewives tegenop. Hij is leuheuk!

*ro-mannetjes-stand UIT*

Lil! Je wordt gemist hoor (door mij iig)! Fijn fijn dat je internetten kunt op je kamer én dat je op gesprek moet (natúúrlijk willen ze jou hebben, wat dacht jij dan?!) Leuk voor je, komt vast goed.

Bam al naar de dokter geweest? Klinkt niet fris. En ach, als jij niet naar de huisarts gaat, onthou je die man ook de leuke kanten van zijn vak. Namelijk dat er af en toe een leuk en lekker wijf komt die hij moet onderzoeken. Doe die man een lol en vereer hem met een bezoek.

Ik moet eigenlijk al in bed liggen. Wie stuurt me?
*koffie*

*thee*

Yoghurt met Cruesli... ?

Goedenmorgen allen!

Bloes, is het naar bed gaan nog goedgekomen?

Veranoo, als je maar aan ons denkt, dan vergeven we het je, oké?

Bentetje, lekker boswandelen, jammer van dat groepje kinderen dat meegaat Sterkte, veel plezier ook!

Ik ga zo mijn eigen koters weer ophalen (eigenlijk vind ik ze te groot worden voor het woord koters) Moet naar m'n ouders (30-45 min. rijden) en om 13.00 uur terugzijn, want dan heeft LE een feestje. Daarvoor moet dan ook nog een cadeautje gekocht worden... Erg gezellige visite bij m'n ouders zal het dus niet zijn

toedels
Later is nu
Goeiemorgen mensen, gaat het hier? Dreamer, rij voorzichig, veel plezier (ondanks kort!)

Bloes weer gezoend, lekker hoor; word wel heelheel nieuwsgierig naar je barman natuurlijk, kan hij echt niet even eerder langskomen op je verjaardag? Ah? Toe?

Ben gisteravond/vannacht nogal ziek geworden hier, zit nu gammel te zijn op de hotelkamer nog ipv kek&slim op een ministerie. Niet handig. Maar beetje op, geloof ik. Gelukkig goeie en lieve collega's mee (1 excollega, en ook vriendin, dat is wel leuk), die vangen het wel op en ik tut nu een beetje achter de laptop, maar het is toch niet helemaal wat de bedoeling was van deze dagen. Maar eerst maar even eten binnenhouden voordat ik weer meer ga ondernmen.

Bentetje, sjonge, dat is ook niet niks... Hoop dat je nu wel beetje van lekker weer kunt genieten (is het nog lekker weer bij jullie? hoop het!), en dat het allemaal goed gaat met bruiloftregelingen.

Wil trouwens voor de bruidsmeisjes ook wel trouwen, dat ziet er wel heel erg schttig uit!
He, Lil toch, zit je ziek te zijn op een vreemd en ver weg hotelkamer! Wat rot voor je. Wanneer kun je weer naar huis? Sterkte!!

* stuurt virtueel dekentjes, pijnstillers en bouillon naar Oostblok-hotel *

Arme schat.
Ach Lil, ik vind thuis ziek zijn al niet leuk, laat staan daar in verweggistan.. Ik knuffel je maar niet, ben veel te bang dat jij dan komende week ook nog die vervelende kuchhoest van mij er bij krijgt.....

***stuurt Bam gelijk door naar dokter,( en gaat zelf proberen om nu ook eens een keer voor tienen actief genoeg te zijn om de dokter te kunnen bellen, kan alleen tussen 8 en 10 en dat red ik steeds niet..)***

Heerlijk dat Bloes en dr barman zo lekker gaan, klinkt goed allemaal!

Leuk om Alex en Verano ook even hier te zien, Mims gisteren gesproken terwijl ze in leeg huis op de overdracht wachtte, raar moment natuurlijk, u krijgt allen de groeten!

Dreamer en Bentetje succes met alle hectiek vandaag! Vliegt Kjong nu al richting dr vent? Hoe is het met Meave en madootje en de mamma van deze meiden? En kon Pimpel de vakantieboel achter laten thuis en aan het werk gaan?

Oh men, het regent dat het giet hier. En na dagen mijnhuis niet uit moet ik echt boodschappen doen vandaag. Blegh....
pffff

dat heb ik nou ook altijd Toet, dat het bellen tussen 8 en 10 uur niet lukt. Ook niet als ik ga werken, want vaak eerst dingen regelen en dan om 10.02 uur bedenken van 'ohja...' en dan dus te laat he..

Heb op heenweg bij Assen 15 minuten in file gestaan, op de terugweg, weer bij Assen (Ássen nota bene.. is niet eens een stad, geloof ik) een half uur!! Heb dus een vriendje gebeld, waarvan ik dacht dat die ook wel naar feestje zou gaan en of ze door wilden geven dat LE te laat zou zijn. Nou.. we waren maar 5 minuten te laat ofzo, viel me mee. Hebben nog snel cadeautje gekocht ook en krentenbollen, zodat LE niet met een lege maag wegging. Tenminste, de kinderen hebben dat gekocht, terwijl ik naar de wc ging, want moest zo nodig Moest hij z'n fiets meenemen, dus dat pakken was nét die 5 minuten, gaan ze met de bus, want het regent zo .. Ben nu helemaal hyperdepiep.

kwamen we bij de winkel ook nog trainer van LD tegen, dat de zieke kinderen een cadeautje kregen en wat LD wilde hebben voor x bedrag.. haar moet ik dus nog bellen, want dáár had ik tussendoor even geen tijd voor Maar wel lief

En nu zometeen weer hyperdepiep eerst naar de fysio voor LD, dan brood halen (is opperdepop) dan naar de kapper en slager. Als het goed is zijn we net weer op tijd thuis, voordat LE terugkomt van feestje.

En het régent, het régent.. dus tegen de gewoonte in, gaan LD en ik álles met de auto doen binnen de wijk, vandaag. Maar wel balen, want bij Iris regent het dan natuurlijk ook en die heeft haar feestje en die zou buiten zijn

Lil, wat balen dat je ziek zit te wezen daaro Als je dan toch niets kunt doen, kun je in feite beter thuis ziekzijn, lijkt me zo. Hopen dat je snel opknapt. Wel fijn dat je wel collega's hebt, die over kunnen nemen!

Kjong, góede reis!!! (en vooral ook goed verblijf )

Even teruggelezen en gelukkig heeft Bentetje de boswandeling morgen pas en vandaag binnenshuis de bezigheden. Boswandeling zou nu meer op een waterpolotocht uitkomen, denk ik zo. Hoewel kinderen zich daar natuurlijk niets van aantrekken.

Nou, toedels weer

Later is nu
Toedels, Dream. Je klinkt als een stuiterbal vandaag. :-)

Vanmorgen weer een prik gehad, oh joy. Voel het alweer, misselijk enzo, bah. Maar ja, voor het goede doel. Net wel kleding ontvangen die ik besteld heb voor Noah bij good old H&M. Zal-ie wel blij mee zijn, stoere baggy jeans enzo. Hij is tegenwoordig net zo ijdel als zijn zus, moet er altijd stoer uitzien en staat te draaien voor de spiegel.. trutje. Heb gelukkig nog wel de camouflage-broeken buiten de deur weten te houden, al zit hij momenteel erg veel in de oorlogs/soldaten-fase, gék word ik ervan, dat gepoef-pauw de hele dag! Nu zijn ze spelen bij vriendje uit zijn klas, Yentl mocht ook mee komen spelen omdat moeder vond dat ik er zo beroerd uit zag. (da's die moeder van die lieve avondmaaltijd) en maar lekker op de bank moest hangen. Lief.

Maar goed, Levi weer wakker dus ik neem het spekventje lekker even mee in het grote bed, er moet nodig gekieteld worden en gekust!
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 17-10-2007 13:47
Reden: blont,ken nie so goe sgrijve
% gewijzigd
O lekker, dreumes-spekventje zoenen! Niet fijn dat je zo'n spuit meteen voelt en niet lekker bent... Lief van de moeder inderdaad.

Kamer golft iets minder, lettertjes zijn ook wat standvastiger. Lastig hoor, ziek in hotel; even in je badas naar de keuken sloffen voor een kopje thee is er natuurlijk niet bij. Wel rustig, al maalt hoofd nogal door over wat ik eigenlijk allemaal zou moeten doen. Zucht.

Dreamer stuiterdestuiter, succes met door de regen navigeren, hoop dat het allemaal lukt!

Wilde nog iets zeggen, wat was het nou ook... O ja, Bentetje; we zijn in good old Katwijk aan het strand, komende week. Ben nog even aan het dubben of ik van daaruit toch niet even naar gesprekje ga woensdag, is niet al te ver en heb wel aanbod om te bellen als ik woe niet kan, maar vind face to face bij eerste kennismaking fijner.

Eerst maar even minder gammel worden, dan zie ik wel verder.

Alex, vergat gisteren te melden; lekker dat het nu iets rustiger is! Zoon weer beetje in gareel?
Ah, lief dat je er naar vraagt Ja, Zoon is sinds deze week weer helemaal z'n lieve ik. Maar dan ook echt meteen weer superschattig; helpen met opruimen, in 1x luisteren, veel knuffelen en zeggen dat -ie ook van mij houdt, etc. Echt voorbeeldig.

Wat vervelend dat je nu ziek op hotelkamer zit, Lil! Ik ben sinds vannacht ook niet lekker - heb moeite met m'n eten binnenhouden enzo (ik word werkelijk altijd ziek als ik vakantie heb). Maar ik zit gewoon thuis en hoef vandaag niet zoveel. Lijkt me superirritant om het daar in Oostblokland én tussen collega's te hebben. Snel weer opknappen hoor!! *schuift kopje slappe thee door naar Lil*

Ach, arme Bammel. Fijn dat je even ontlast wordt door lieve moeder, want bankhangen klinkt even als een noodzakelijk kwaad. En even lekker in bed kroelen met Levi klinkt helemaal heerlijk Hoe gaat het met je oog nu?

Dreamer, je klinkt inderdaad als een stuiterbal Geweldig!

Toet, nog gelukt met de boodschappen?

En Bloes, doe nog eens wat meer details over de Barman? Je klinkt zo helemaal blij, dat ik er ook gewoon blij van word
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Lopend door de miezerregen die langzaam in echte regen veranderde naar de supermarkt gelopen, en bij de kassa stond de buurvrouw achter ons, die heeft ons mee terug genomen met d'r autootje. Dat was mazzel dus! Wel fijn dat er nu weer brood, boter en melk in huis is in ieder geval!
Toet!! Nu moet je toch weer terug!! Je bent de chocola vergeten!!

Lex, heb je misschien vanmiddag 2388636 dezelfde mailtjes van mij ontvangen? Hete mail deed zo raar toen ik je terugmailde dus zou zomaar kunnen. Of je hebt 'm helegaar niet ontvangen. Alles ken.

Bentetje de dag overleefd?
Heb trouwens 2 dolgelukkige kindjes op de bank nu.

Noah en Yentl zagen steeds dat Pietje Bel-film zaterdagavond op TV zou zijn maar helaaspindakaas konden ze dat niet zien. Vonden ze nogal jammer. Dus ik heb vanmiddag even snel Pietje Bel gehaald bij de bibliotheek, moest toch nog boeken terugbrengen anders te laat. En ze zijn zoooo blij.

Komt mooi uit, kan ik rustig koken zo. Eten we lekker een keer bij de TV, wat een feest!
heeehoi

een herfstvakantiefeest met Pietje Bel, altijd goed. Mijn kinderen zitten momenteel Abeltje te kijken, ook feest. Niet zo'n feest: LE kwam terug van feestje met een zere enkel, erdoorheen gegaan.. Ik vind persoonlijk dat Elvis en ik wel wat beter ons best hadden mogen doen, bij het scheiden der genen en er voor hadden moeten zorgen dat de góede gewrichtsgenen naar onze kinderen gingen. Of zouden we die niet hebben, gezien onze gewrichtshistories? Je weet het niet he.

Na het stuiteren vandaag heb ik spierpijn

Kan ook van het crosstrainen komen, vanmorgen

heb ook een 'pfffffffff'gevoel, maar moet nog bed schoonmaken (waterzak van waterbed) en opmaken en.. en.. sjeetje, ik zou nog zoveel vandaag, wéér niet gelukt.

hebben jullie de Allerhande van deze maand gezien? Ik ga spookdingetjes maken voor LD's traktatie of spinnen En voor het snoepzakje gaan we 'Jelly' maken, met een eng beest erin

Nu nog verzinnen wat we op het feestje gaan doen. Er stonden in de allerhande ook leuke tips voor koekjes, die wil LD ook wel maken (hebben we al vaker gedaan, was succes) en dan mogelijk gewoon alle kralenzooi op tafel kwakken, kunnen ze sierraden maken, ben ik daar ook eens van af
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven