Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nog een lees-tip: Wiplala en Wiplala weer. De Bloesjes vinden het geweldig! (en ik ook)
De boeken over Wolfje zijn van Paul van Loon.

Nanny McPhee is hier ook een groot succes.
Oh ja, Wiplala. Ook leuk ja!
Xop: koop je mooie lingerie voor jezelf en pak je jezelf uit om 12 u 's nachts.
En Garfield, 2 films. Nog leuk om mee te kijken ook.
Gefeliciteerd met Elvis, Dream! Dat hij nog maar heééél lang jouw Lief mag zijn!

Grappig, ik heb gisteren Nijntje musical gereserveerd (februari pas), Floddertje (in april pas) en Knielen op een bed Violen (in maart pas)

Die laatste lijkt me wel wat, was zeer gecharmeerd van het boek. (Jan Siebelink) Wat zijn we hier toch allemaal cultureel verantwoord bezig!

Qua voorlezen doen wij momenteel aan Pinkeltje. En de Gruffalo.. daar word ik ondertussen he-le-maal gek van. Iedere dag weer.. zucht.

Ik ken Ronja niet eens!
Heb wat in de AK gehangen.

Ik ben ook wel blij, Xop. Maar vind het ook eng om toe te geven dat ik verliefd ben. Ik ben bang dat hij éigenlijk niet zo leuk is als ik denk dat hij is. Of zelfs een hufter en ik het niet doorheb. Niet gek, als je bedenkt hoe de Aso zich ontpopt heeft. Van de liefste man die ik kende tot de grootste bron van frustratie en irritatie Ooit. Nou moet ik dus vreselijk mijn best doen om te genieten én mijn ogen en oren open te houden. Op je hoede zijn en je volledig overgeven: dat gaat haast niet. Dus doe ik maar een beetje wat goed voelt en geniet ik van die enorme armen om me heen en die pretogen die naar me kijken. Van de lieve sms-jes die ik krijg en van de kriebels in mijn buik. Als het nix wordt, is dat in elk geval fijn geweest.

En hij reageert steeds heel goed als ik iets voorzichtig uitleg. Dat ik mezelf niet onmiddellijk op een relatie kan storten omdat het verdriet om VL nog slijtende is. Dat snapt hij. En dat ik mijn gezin en Huis en Haard erg bescherm, hij vindt dat zo vanzelfsprekend. Hij doet niet zijn best om het te begrijpen, hij reageert altijd op een manier waardoor ik denk dat het gewoon mag Zijn zoals het is. Niet overdreven begripvol, niet teleurgesteld. Heel fijn dus.

~schopt zichzelf naar de Buurtsuper~
Kom jij door Pinkeltje heen???? Ik vind dat zo strontvervelend om voor te lezen, dat weiger ik hoor.

De Reuzenperzik, ook al zo gaaf. Wat niet eigenlijk van Roald Dahl?
*schut handjes met Bambi*

pff, ik voelde me al on-cultureel, dat ik Ronja niet ken..

hoewel, ik ken wel een meisje dat zo heet. En ze heeft een grote bos rood krullend haar en sproeten, volgens mij past dat ook nog wel bij het personage??

Hmm, dat van die lingerie, dat was wel een idee geweest, maar niet samen met de kinderen in bed. Ik vond het al heel lief van mezelf dat ik vannacht wakker werd, toen hij na 12-en in bed kwam, en 'm een kusje gegeven heb. (echt een obligaat kusje en weer verder slapen, lief he?)
Later is nu
Ha, ja, dat lingerie-idee houden we erin! (Manlief is pas in mei jarig; duurt nog wel even..... Maar he, er is vast en zeker eerder iets te vieren?!)

Bloes, kan me je gevoelens (of wirwar ervan) erg goed voorstellen! Maar zit gewoon plaatsvervangend blij te zijn als ik je berichtjes lees. Het komt er echt doorheen zetten.....

En tja; moeilijk, hoor. Als je eens een ervaring van "Devil in disguise" hebt gehad, dan ben je natuurlijk een volgende keer ERG op je hoede. Zeer begrijpelijk!
Enórm lief Driem. Ik zou hem een veeg gegeven hebben. Op de wasmachine for all I care...
Vanwege de extra vibraties, dan? Hmmm...toch eens uitproberen.....
Werkelijk Bloes, bij mij op de wasmachine is daar géén plek voor. En hij was nogal chagrijnig thuisgekomen van sporten, dus vond ik mezelf al heeeel lief.

Was te moe voor meer. Moest er ook weer vroeg uit enzo
Later is nu
Pff, mis m'n normale 'loopvrijheid' van 't werk. Zit hier aan de telefoon gekluisterd. Buiten pakken zich donkere wolken samen en het begint zo mogelijk nog harder te waaien.

interessante info?

neuh, dacht het niet

Haha, Xop krijgt hier allemaal romantische tips, lingerie, wasmachine. Nog even en ze heeft geen tijd meer op het forum te komen kijken..

Xop, met kerst is er ook altijd 'feestlingerie' te koop, ideetje?
Later is nu
Dream, Ronja is ook leuk voor LD en LE hoor, denk ik. Ik las het zelf toen ik een jaar of 8 was. En toen ik 9 was. En toen ik 10 was. En misschien ook nog wel toen ik 11 of 12 was.

Bloes, kan er geen zinnig woord over zeggen. Ik vind het gewoon bijzonder fijn dat je nu weer kunt genieten van een Prettig Heerschap. Een barman nog wel.
Mims, er komt een Knofje Musical!!!
Nou, kijk dan, hebik een cadeau-idee voor LD. Jammer dat ze niet van lezen houdt

Ik had zostraks bij een ander topic echt een heel verhaal geschreven, lag internet op het werk eruit Nu even geen zin meer in de zin/onzin van bob de bouwer boterhamworst en wel/niet houten speelgoed.... oid. Ik ben af en toe met vlagen zo gevat. Kan het meestal slecht herhalen.
Later is nu
*legt een dekentje over Bentetje neer*

*zacht muziekje erbij aan*

*zet het senseo-apparaat met een koffiepatch mét chocolade startklaar naast Bentetje..*

ff lekker genieten van een rustmomentje Bentetje?
Later is nu
En Knofje muical?! Daar wil ik heen! (maar zou die net zo leuk zijn dan?) O, Knofje vind ik zo geweldig... En Zoon ook. "Mam, kon Knofje maar even uit de televisie komen", verzuchtte hij eens na een tvsessie.

Meide, dank voor jullie woorden over rustig aan en zo, maar als in buitenland voor werk is dat lastig. Je kunt die afspraken niet opeens maar half doen, of even naar volgende week verplaatsen. Nu weer even op hotelkamer, vanavond nog etentje met collega's en opdrachtgever en dan morgen om half 4 op om een vlieguig te halen. Ga etentje niet te lang laten duren... Eet sowieso voor de zekerheid nog maar niet te veel of zwaar.

Vind voorlezen ook geweldig. Kan niet wachten totdat Zoon groot genoeg is voor De Kleine Kapitein, dat vind ik ook zo mooi. Volgens mij is Kinderen van de Kabaalstraat weer wel erg geschikt voor huidige leeftijd, zal het eens gaan opzoeken in bieb of zo, hebben het zelf niet (iemand te leen, toevallig?).

Zelf in nieuwe vertaling van Gebroeders Karamazov bezig (ze zijn nu gewoon de Broers Karamazov, en ook verder een stuk moderner van taal, scheelt een boel), zat laatst in de trein onderweg naar afspraak met broertje voor Duska (zoooo leuk; allemaal gaan!) te lezen en ondertussen nagels te lakken (geen tijd, geen tijd...) en kreeg spontaan een huwelijksaanzoek van een meneer die de combinatie kek jurkje, rode nagellak en Dostojewski kennelijk erg aantrekkelijk vond. Beleefd bedankt voor de eer, maar vond het wel geestig incident.
Ik ook! Ik word ten huwelijk gevraagd door een hoogebejaarde, chronisch zieke man.
Heeft 'ie heeeel veel geld?
of is hij goed in bed?
Hoe moet ik dat weten??? De man zat op zijn kamer achter geraniums met een zuurstofmasker aan de muur verankerd.

Nog geen kabouters gevonden, Bentetje?
Hmpf. Ik moet nodig was gaan vouwen. Heb net Mootje laten uitrekenen hoeveel onderbroeken er hier per week gewassen worden. Vond hij wel grappig. (Ik zei dat hij niks meer vies mocht maken omdat ik geen zin meer had in de was. En toen begon hij over de onderbroeken die toch echt in de was moeten... spelbreker).

Hebben jullie die reclame al gezien? Die van die leuke moderne hobby scrapbooks maken? Enigjes toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven